Ruitervakantie op een ranch in frankrijk wie wil mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:37

Ik wil best mee. Maar dan moet ik wel met mijn niet-western ervaring geschikt genoeg zijn voor dat arrangement.

Jacqqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:41

Mijn vakantie naar deze ranch staat ook al geboekt... het is zeker een aanrader. Dit jaar wordt het voor mij de 4e keer!!! En ik ga 2 weken!!! lucky me!!! :D
Ik ben ook geweest naar de ranch in duitsland (ik zag dat je het er ergens over had gehad)... dit vond ik leuk, maar niet geweldig... tegen de ranch in frankrijk kan echt geen vakantie op!!!!

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 00:47

xXLiekeXx schreef:
Ik wil best mee. Maar dan moet ik wel met mijn niet-western ervaring geschikt genoeg zijn voor dat arrangement.

Je hoeft ook niet echt ervaring te hebben denk ik hoor ik heb dat met de koeien ook nog nooit gedaan. Als je maar kan rijden toch. Maar het lijkt mij super gaaf om te doen.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Groetjes,

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 00:49

Jacqqq schreef:
Mijn vakantie naar deze ranch staat ook al geboekt... het is zeker een aanrader. Dit jaar wordt het voor mij de 4e keer!!! En ik ga 2 weken!!! lucky me!!! :D
Ik ben ook geweest naar de ranch in duitsland (ik zag dat je het er ergens over had gehad)... dit vond ik leuk, maar niet geweldig... tegen de ranch in frankrijk kan echt geen vakantie op!!!!

Oke leuk en wanneer ga je dan? Waar ben je geweest dan in duitsland? Hmm 2 weken dat klinkt wel heel aantekkelijk.

Jacqqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:13

thillie schreef:
Jacqqq schreef:

Oke leuk en wanneer ga je dan? Waar ben je geweest dan in duitsland? Hmm 2 weken dat klinkt wel heel aantekkelijk.

In juli ga ik 2 weken :D Ene week het ene arrangement, andere week het andere arrangement! Ik ga samen met een vriendin, en we zijn helemaal verkocht aan deze ranch! }:0
Ik was in emsland, daar was jij ook geweest toch las ik??

In welke periode wil je naar frankrijk?? Je hebt nog niet geboekt of wel?

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:42

Hey,

Ik heb een beetje hetzelfde als Lieke, het lijkt me echt leuk. Maar ik heb nog never western gereden

thillie

Re: Ruitervakantie op een ranch in frankrijk wie wil mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 18:33

Jacqqq: Ja klopt daar ben ik ook geweest. Ja ik wil ook in juli heb wel al beschikbaarheid opgevraagd. Wanneer gaan jullie in juli dan? (heel apparte zin haha) En krijg je ook korting dan als je 2 weken gaat?
En nee ik heb nog niet geboekt want ik wilde eerst kijken of ik iemand kan vinden die met mij mee wil.

Jacqqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:46

thillie schreef:
Jacqqq: Ja klopt daar ben ik ook geweest. Ja ik wil ook in juli heb wel al beschikbaarheid opgevraagd. Wanneer gaan jullie in juli dan? (heel apparte zin haha) En krijg je ook korting dan als je 2 weken gaat?
En nee ik heb nog niet geboekt want ik wilde eerst kijken of ik iemand kan vinden die met mij mee wil.

frankrijk is echt veeel leuker hoor hahaha :D :D Echt de mensen zijn super aardig, ze hebben verschrikkelijk leuke paarden en de omgeving is zo mooi!!
Euh... even denken ik ga ongeveer de eerste twee weken van juli, tot en met de 18e volgens mij. (nog maar 4 maandjes!!! Het is aftellen... :+ )
Wij hebben geboekt met de vroegboekkorting, hoe het nu met korting is weet ik niet zo goed,sorry. Als je verder nog vragen hebt.......

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 18:50

Oke ja die weken is voor mij net te vroeg dat is nog niet in de bouwvak vakantie. Ja ik heb het in duitsland ook super naar mijn zin gehad hoor maar wil dus nu heeeeeeeeeeeeel graag hier heen. In ieder geval veel plezier daar.

Jacqqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:57

thillie schreef:
Oke ja die weken is voor mij net te vroeg dat is nog niet in de bouwvak vakantie. Ja ik heb het in duitsland ook super naar mijn zin gehad hoor maar wil dus nu heeeeeeeeeeeeel graag hier heen. In ieder geval veel plezier daar.

In juli/augustus heb je wel de western feesten... erg leuk ook!
Dank je wel, ik heb er nu al zin in en weet zeker dat het weer erg leuk wordt!!
Wil je eigenlijk niet alleen?? Er zijn genoeg mensen die het doen!! ALs je niemand kan vinden zou ik het evengoed gewoon doen, je wordt zo makkelijk opgenomen in een groep. Maar kan me voorstellen dat het reizen alleen wat minder leuk is.
Succes met het zoeken naar een vakantiemaatje!!

(had je btw ook een berichtje gezet op hyves van de ranch, of ben je dat niet?)

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 20:45

Oke ja dat is leuk vorig jaar ook naar zo'n feest in duitsland geweest. Ja als ik niemand kan vinden ga ik ook alleen hoor maar ik houdt nog even vol. In ieder geval bedankt.
En ja dat ben ik op de hyves site.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 10:57

Ik ben 16

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 11:16

xXLiekeXx schreef:
Ik ben 16

Oke sorry niet om jou meid maar wil wel graag met iemand van mijn eigen leeftijd ik ben tegen die tijd 26 dus ik vindt het leeftijd verschil een beetje te groot. Mischien kun je iemand van jou leeftijd vinden. In ieder geval bedankt voor jou aanbod.

Groetjes,

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:15

Haha ik ben ook 16, worden de 16 jarige nou gediscrimineerd ??? xD
noo I get it, Maar misschien zie je me er toch nog wel verschijnen, Het ziet er toch wel heeeeeel leuk uit xD

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:42

Dit lijkt mij erg leuk, ik wil mee doen! Al moet ik zeggen dat ik wel een echte dressuurmiep ben!!

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 17:58

Ramooontje schreef:
Dit lijkt mij erg leuk, ik wil mee doen! Al moet ik zeggen dat ik wel een echte dressuurmiep ben!!

Dressuur maakt niks uit de hulpen zijn wat anders maar je kan alles leren natuurijk. Maar als je mee wilt zou wel leuk zijn.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 18:00

labyrinth schreef:
Haha ik ben ook 16, worden de 16 jarige nou gediscrimineerd ??? xD
noo I get it, Maar misschien zie je me er toch nog wel verschijnen, Het ziet er toch wel heeeeeel leuk uit xD

Nee hoor 16 jarigen worden echt niet gediscrimineerd hoor. Maar je snapt het wel ;)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:24

Daarom! En het lijkt mij ook wel stoer als cowboy chick ;)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:34

Oh wat leuk, alleen zit het er voor mij niet in :n (helaas)

Voor de dressuurmiepen :)) je hebt het zo onder de knie.
Ik heb heel mijn leven engels gereden en rijd nu een jaar western en ik had het snel te pakken.

Vorig jaar ook buitenritten begeleid (western) we namen alleen gevorde ruiters mee, engels of western maakte niet uit, ze pakten het allemaal even makkelijk op. Ik legde gewoon de hulpen uit en vertelde iets over het paard en het ging altijd hardstikke goed (terwijl ik niet altijd de makkelijkste paarden mee had).

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 19:45

Ramooontje schreef:

Ja een cowgirl zijn is ook heel leuk. Ik rijd zelf ook nog niet zo heel lang western hoor maar ik kan je zeggen ik wil nooooiit meer dressuur. Maar goed dat is ieder zijn eigen natuurlijk. En idd je pikt het heel snel op vooral in zo'n week dan hoef je natuurlijk niet netjes te rijden enzo. Dus als je mee wil laat het mij dan weten.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 19:47

Lizz schreef:
Oh wat leuk, alleen zit het er voor mij niet in :n (helaas)

Voor de dressuurmiepen :)) je hebt het zo onder de knie.
Ik heb heel mijn leven engels gereden en rijd nu een jaar western en ik had het snel te pakken.

Vorig jaar ook buitenritten begeleid (western) we namen alleen gevorde ruiters mee, engels of western maakte niet uit, ze pakten het allemaal even makkelijk op. Ik legde gewoon de hulpen uit en vertelde iets over het paard en het ging altijd hardstikke goed (terwijl ik niet altijd de makkelijkste paarden mee had).

Oke jammer voor jou. Dus ook overgestapt van dressuur naar western. Waar rijdt je als ik vragen mag? En waar heb je buitenritten begeleid dan?

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 19:50

Ramooontje schreef:

En in jouw profiel te zien heb je genoeg rij ervaring.

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:51

Ik wil (onder voorbehoudt) mee!

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 19:54

Ramooontje schreef:
Ik wil (onder voorbehoudt) mee!

Oke wanneer zou je kunnen dan?

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:56

Ik ben student dus sowieso in de vakanties en daarnaast heb ik nog een aantal studieweken dus ben erg flexibel!