Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

1 van een Shetlander, maar toen liep er ook iemand naast dus kon ie ook niet weg rennen.
Dus toen ging ze er in stap vandoor, richting huis. Maar was met der in een natuurgebied aant rijden, en ik kom altijd langs een behoorlijk drukke weg als ik ga buitenrijden. Dus was hartstikke bang! Gauw naar de eigenaar gebeld, en god zij dank waren er toen mensen op het ijs aan 't schaatsen in dat gebied, die me meteen kwamen helpen. En er was een jongen zo lief dat ie z'n schaatsen uit trok en op z'n sokken door 't koude, natte gras achter Babiche aan ging. En hij heeft der te pakken gekregen. Mijn held
Als ik die jongen ooit nog es tegen kom, geef ik 'm spontaan een zoen
) en paardje draafde gewoon vrolijk verder alsof ze het niet door had. Op een gegeven moment stopte ze en ging ze lekker gras staan te eten, dus na even lopen kon ik d'r weer pakken en erop klimmen
Joolien schreef:Het is idd verstandig om de teugels vast te houden, om 2 redenen:
1: je pony loopt niet weg (duh:P)
2: Je maakt altijd een 'opwaardse' val, oftewel, je valt (bijna) nooit op je hoofd, omdat je vasthoud en je bovenlichaam dan omhoog getrokken wordt.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, dat is wanneer je merkt dat je de kans loopt dat je pony over je heen gaat, of wanneer je op hoge snelheid valt.
Dus vasthouden is een slim iets!
En dus snel weer opgestaan aangezien zij zich rotgeschrokken was en weg wilde rennen. Meteen erop gekropen. Superpijn aan mn heup! Was ook gezwollen en blauw. Maar toch gewoon mn bosrit afgemaakt
. Volgende keer moet ik toch maar ietsje beter naar mn verstand luisteren.

Als ik in de bak val, komt mijn paardje altijd naar me terug of blijft ze een metertje of drie op afstand => dat doet ze als ze iets opzettelijk heeft gedaan, ze weet dat ze dan straf krijgt
Maar als ze schrikt, galoppeert ze zo lang ze kan, en stopt pas als ik eraf val
Als ze dus in de bak naar me toe komt, denk ik dat ze dat op een buitenrit ook wel zal doen. Maar dat is niet zeker, natuurlijk. Voor hetzelfde geldt crost ze ervandoor