En ja soms hebben paarden ook geen zin...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jet_Joey schreef:Bij het Fjordenpaard kan je superleuke buitenritten maken. De paarden zijn leuk. De ritten zijn zonder begeleiding en als je goed kunt rijden kan je leuke tochtjes maken.
Jet_Joey schreef:De bitten zitten idd aan de halster en dat werkt super. (gaat al jaren zo, en gaat altijd goed, werkt hetzelfde)
Jet_Joey schreef:Als je aangeeft dat je goed kunt rijden dan krijg je heus wel een leuk paardje. Het ligt er ook aan wie erop zit he?! Als de paardjes merken dat je niet zo goed kunt rijden dan kunnen ze idd gaan klieren...lijkt me logisch
Ze hebben ze dus wel! Maar over het algemeen vind ik het maar slome, (naar mijn mening) niet-blije, slecht opgevoedde paardjes.. Heel jammer, want ze zouden er veel meer van kunnen maken!
ik weet niet meer hoe de pony heet die ik mee had, was volgens mij een fjordenkruizing met vrij veel behang. heel leuk beest
!
ik hoop ook dat het leuk word Jet_Joey schreef:@absque_dubio
Jij geeft toch ook alleen maar JOUW MENING?
De TS vraagt info die geven we haar. Ieder zijn ding he!!
En denk je nou echt dat ze paarden gaan verhuren die bokkend en scheurend door het bos gaan? Je moet wel weer heel terug komen. En hun paarden ook.
Chelss: Heel veel plezier de 20e, ik zou zeggen ga lekker rijden. Iedereen heeft zijn eigen mening en verwachtingen/eisen. Je kunt tenminste lekker zonder begeleiding een ritje maken.
LiNdA1986 schreef:Ik wilde ook een keer gaan, maar zo te lezen niet de moeite om een paar uur daar heen te rijden als de paarden sloom en saai zijn.

DiegoWendy schreef:LiNdA1986 schreef:Ik wilde ook een keer gaan, maar zo te lezen niet de moeite om een paar uur daar heen te rijden als de paarden sloom en saai zijn.
er staan volgens mij meer dan 150 paarden
en geloof me
Niet alle paarden zijn sloom...
das haast onmogelijk natuurlijk
dat er precies 150 paarden staan
die allemaal sloom zijn

Daarbij laat de conditie ook de wensen over. Ik had namelijk begrepen dat ze alleen tijdens de kampen bereden werden en voor de rest alleen maar op het land, afgewisseld met wat buitenritten.
ik had nog niet naar het zadel gekeken, dus toen ik me afzette zag ik dat ding opeens.. Zag er werkelijk niet uit, scheuren en gaten erin.
We hadden allebei wel aangegeven dat we al redelijk wat rij-ervaring hadden.