Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Montignac schreef:@ Ir11... ik snap de verhalen echt niet. Ik rij al 27 jaar waarvan ruim 20 buiten en ik heb werkelijk nog NOOIT een vervelende aanvaring gehad.
Montignac schreef:Ja ik weet het ook niet. Ik kan me wel voorstellen dat zoiets kan gebeuren hoor. Je hebt natuurlijk ook met de andere partij te maken. Als je mensen tegenkomt die bang zijn voor paarden o.i.d. kan de reactie natuurlijk heel anders zijn.
Ir111 schreef:Dat is toch leuk? Om op die manier het bos te delen met elkaar?
sheela schreef:ik gun iedereen hun eigen buitenpleziertjes, maar er zijn hier al zo weinig ruiterpaden
) met een groep bergwandelaars de bergen in. Ik ben geen lid van die club en ze weten dat ik meega om de paden te verkennen om die te paard te gaan rijden. Ik ben niet alleen welkom, ze denken nog méé ook over risicos.
Karin schreef:Brede zandpaden zijn over het algemeen gewoon openbare wegen, waar iedereen mag rijden - dus ook ruiters en menners.
Tenzij er bordjes staan dat ruiters alleen op de ruiterpaden mogen.
SusanH schreef:Ik vind het wel heel jammer dat in ons kleine landje iedere recreant zijn eigen paden moet hebben en je daar ook geacht wordt niet vanaf te wijken. Het is hier overal al zo vol en daardoor lijkt het wel of mensen heel snel uit hun vel springen als ze het idee hebben dat je in hun persoonlijke ruimte komt (mensen zien het idd als hun recht er te zijn en niet als een voorrecht), mensen zien het ook echt als hun persoonlijke ruimte.
Oorzaak en gevolg
ik was toen niet meer zo vriendelijk
net of hun bepalen wanneer ik over moet steken, ammehoela!!gaan ze toch lekker zelf
Haha, omdat een wild briezenende zwarte volbloed-arabier respect inboezemd?