Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joto schreef:Ts reed jij op een ruiter pad? zoja geef ik je groot gelijk..
Maakt het uit waar je rijd om iemand anders voor bij te galoperen?
Speedster schreef:Als je in een losloopgebied gaat rijden, hoef je inderdaad niet vreemd op te kijken als de honden los lopen. Dat is het volste recht van de hondeneigenaar. Of het netjes is, als hij je aan heeft zien komen, is een tweede.
Joto schreef:Ik bedoel zoals Ts zegt..Er was voldoende ruimte.. honden waren bij de beste mensen so whats the prob?, als hun de hond dan niet kunnen houden..Moeten ze hem opvoeden. Ik passeer mensen altijd gewoon in stap ja.. Maar als ik genoeg ruimte heb en we lekker aan het draven zijn, dan ga ik gewoon door
Speedster schreef:Als je in een losloopgebied gaat rijden, hoef je inderdaad niet vreemd op te kijken als de honden los lopen. Dat is het volste recht van de hondeneigenaar. Of het netjes is, als hij je aan heeft zien komen, is een tweede.
juudje84 schreef:is geen losloopgebied. *knip*
Xyris schreef:zou een beetje absurd worden als ik de hele weg moet stappen op een zonnige dag omdat er een paarhonderd mensen besluiten het bos in te gaan.