Strand Castricum

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zweetvos

Re: Strand Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-08 17:52

Tja.. de zondag is even niet anders. Enige dag dat ik vrij ben en ik moet mn vader zn auto mee kunnen nemen voor de trailer dus t kan ook alleen als hij niet hoeft te werken.
Paarden zijn gelukkig gewoon braaf met mensen, honden en drukte.. dus we zien t wel!

We gaan sowieso een ruiterdagkaart halen dus als we keurig op de ruiterpaden blijven zullen we daar geen boete krijgen Lachen. Hoop dan wel dat de ruiterpaden nog aardig goed zijn na alle regen weer deze week..
En tot 12 uur t strand op gaan we proberen te halen. Hoop dat ze daar anders niet zo streng controleren (helemaal gezien t feit dat de meeste mensen hier niet eens wisten dat je er van 12 tot 19 op zondag niet op mag..).
Vanaf 12 uur is het laagwater, dus we wouden niet superveel eerder omdat het zand dan zo zwaar is voor de paarden?

Hebben er in ieder geval erg veel zin in!!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:47

Alvast heel veel plezier gewenst Knipoog

Avenance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:13

Was er gister nog even, maar door hevige wind was het strand inderdaad erg smal, was me, eerlijk waar, nooit eerder opgevallen.
Veel plezier zondag en misschien komen we elkaar nog tegen, heb voor zondag ook een ritje vanaf Johanna's hof afgesproken.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 19:13

We hebben lekker gereden vandaag!
Er was wel een of andere quad-wedstrijd op het strand! Bij de hoofdopgang was de ene helft voor de quads en aan de andere kant liepen alle mensen en hingen vlaggen en weet ik het. Het was superdruk en daar konden wij tussendoor..
Wouden rechtsaf op het strand maar dat was helemaal afgesloten voor de wedstrijd, dus zijn links gegaan daar zaten 100 vissers :p lekker dagje uitgezocht dus haha.
Maar evengoed superlekker gereden, bos, duinen, strand. T was ook zulk mooi weer!
Met wegrijden was t wel drama bij Johanna's hof hoor, zoo veel auto's!

Soofjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:18

Ik ben eens naar het strand geweest toen er nog maar een heel smal stuk om te rijden over was, maar we zijn toen door het water gaan galoperen, maar dat ging niet op zijn snelste, en dan nog was het niet helemaal diep in het water, gewoon aan de kant, en dat kun je ook doen maar gewoon stappen of draven is ook wel leuk als je je pony dan kunt houden Tong uitsteken

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 16:12

Avenance schreef:
Plientjedres, dan controleren ze toch op duinkaarten en of je wel op het ruiterpad rijdt, ik ben ze in iedergeval nog nooit op het strand tegen gekomen en kom er toch wel vaak.

ja klopt, daarom zeg ik ook dat ik niet weet hoe ze dat op het strand doen Tong uitsteken