Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aukje91 schreef:Als ik op buitenrit ga vind ik het heerlijk om een een paar galopjes te maken, maar dat gerace vind ik echt helemaal niks. Ik kan geen goede houding vinden en ben bang dat het paard struikelt o.i.d..
Ik lijk alleen de enige te zijn die niet van rengalop houdt. Daarom ga ik ook het liefst alleen op buitenrit![]()
Meer mensen die er ook niet van houden en waarom niet?
(erg groot paard :p )
Sindsdien hebben we heel hard geoefend en het is daarna niet meer voorgekomen, maar ik ga het gevaar ook niet opzoeken. Galop mag alleen rustig, want als ik haar eenmaal hard laat gaan, dan is de controle weg. Wat je zegt over de angst voor struikelen komt me ook heel bekend voor. Ik vraag me wel eens af of gewone galop niet net zoveel kans op struikelen geeft, maar dat voelt toch een stuk beter.
*Vind ik* 
ellen_n schreef:10 jaar geleden vond ik het prachtig, nu niet meer. Er is niks gebeurd ofzo maar je 'ziet' toch meer gevaar ofzo ? ik vind een rustig galopje net zo fijn nu, of soms zelfs alleen een uur stappen.