in donker rijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Eef

Re: in donker rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:31

Bij xenos heb je ook lampjes.. en van die banden!
Heel goedkoop. en goed..
Maar misschien is het wel handig om bij een paardenwinkel bandages of peesbeschermers te kopen die reflecterren.
of een staartkoker Knipoog

Mri

Re: in donker rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:45

dan kan je beter gewone reflectoren nemen ipv peesbeschermers of bandages.
Bandages rol je elke keer op een andere manier op en uit, waardoor je snel smerige vlekken hebt ect, en is meer werk om om te doen (waardoor je sneller denkt van laat maar)
pees beschermers wil je graag ook normaal kunnen gebruiken, kan me voorstellen dat je dan niet met knalgele/oranje reflectie dingen wil rijden.

van die elastieken smalle reflectoren kan je gemakkelijk om de benen of om je eigen beschermers heen doen.
daarbij kan je ze zelf ook ev nog om je enkel /laars doen als je er meerderehebt

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 19:10

ik weet van mezelf dat ik veel sets pees beschermers heb misschien jij ook? deze kan je beplakken ofzo met reflecterend spul. die hoge voor achter zijn dan wel handig!

Moderatoropmerking:
Diverse berichten zijn verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om in oude topics te reageren.
Laatst bijgewerkt door Judje op 21-06-09 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.