Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat kun je instellen. Standaard staat hij op 1 mile (1,6km) en ik heb hem op handmatig gezet. Ik klik nu op LAP bij elk hek dat ik door ga. Zo weet ik wat ik tussen de hekken rij en hoeveel het er zijn 

Ben in december daar geweest voor z'n tanden en ben daarna begonnen met de conditie training.

Ik weet welke jij bedoelt. Jij komt dan het fietspad over en daarna links langs dat kleinere heitje. Als je het zandpad rechtdoor volgt moet je een hek door en dan kun je ook rechtdoor (dus parallel aan het pad langs de kleine hei) of linksaf. Dan kom je inderdaad bovenlangs.
Djilna schreef:Dat kun je instellen. Standaard staat hij op 1 mile (1,6km) en ik heb hem op handmatig gezet. Ik klik nu op LAP bij elk hek dat ik door ga. Zo weet ik wat ik tussen de hekken rij en hoeveel het er zijn
Straks gebruik ik hetzelfde principe voor de endurancewedstrijden. Dan zet ik hem stop bij elke vetgate en zodra ik de volgende ronde in ga weer op start en volgende LAP.