Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:Wie is trouwens Kimberley W. hier? Vroeg me af of die twee workouts van 80 en 82 km in beide 6 uur wel kunnen kloppen. Klopt het dan serieus dat je 6 uur gereden hebt met bijna alleen in draf en galop? Of rijd je soms Endurance? Dat is natuurlijk wel een logische verklaring.
Danseresje schreef:Ik baalde vandaag. Horloge dinsdagavond opgeladen, gister ritje gemaakt. Elde ik hem vandaag aanzetten, gaf ie al de melding dat de batterij vrij leeg was. Ok, niet voor een gat te vangen, telefoon erbij gepakt en endomondo gestart. Nog geen 4km op weg valt die stomme telefoon uit (echt, dat ding gooi ik hier nog eens uit de flat van 4 hoog naar buiten!). Ok, telefoon weer aangezet en gepoogd endomondo weer te herstarten. Eerst pakte endomondo geen gps, terwijl deze wel op ok stonden, daarna weer gestart, maar heeft endomondo zelf ergens de route afgebroken.....
Ga straks maar eens kijken tot waar mijn horloge is gekomen en dan de rest intekenen (poging doen tot) en dan samenvoegen ofzo (indien dit mogelijk is).heb namelijk wel tegen de 20km gereden denk ik!