Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:16

van mij ook voor iedereen de allerbeste wensen en veel buitenrij plezier in 2014!

ik ga vanmiddag met mijn dochter de eerste rit van dit jaar rijden

tennan

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:47

Iedereen een super 2014 gewenst!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:31

Iedereen een mooi en fijn 2014 toegewenst met vele kilometers erbij op de teller!

En succes voor iedereen die net verhuisd is of gaat verhuizen! Dat is toch altijd weer een hele stap!

Wij hebben gisteren het jaar geopend met een gezellig ritje van 10 km met mijn beste vriendin en mijn lieve knuffelneefjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:34

Ah wat leuk!!! gave tinker ook <3

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:37

Heb vandaag toch maar geen ritje gedaan, paard was best gespannen en heel erg druk.
Is die altijd rond deze tijd ...

Zaterdag/Zondag ga ik maar een poging wagen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:26

Net nog een rondje gedaan van acht km. Man paardlief was druk! Al heel de week.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:40

Vandaag paardlief verhuist,:-)
Jeetje wat was hij onwijs druk maar stukje om gereden was net wat minder verkee hoefde ik niet steeds op de noodrem te trekken haha:-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:52

Ik zie dat het maar goed is dat ik niet ben gaan rijden vandaag met al die drukke paarden, want Alanda zal dan ook wel druk zijn geweest :') Als het goed is (duimen!!) komt morgen mijn hackamore binnen. Hopelijk zijn de touwtrek-dagen dan ten einde!

En dan kan ik mijn nieuwe camera uit proberen! Can't wait!!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:06

een behoorlijke ritje gereden vandaag
zowel zon als regen gehad, maar we zijn weer uitgewaaid :D
Afbeelding Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:08

En ik hoop dat ik de jouwe snel heb :D hopelijk dit weekend op het strand uitproberen :D

Vandaag klein stukkie gereden, 4,76 km met de jongste. Ging weer braaf, een maand terug het laatst op stap geweest en toch zo relaxed stappen :+: nog stuk langs de doorgaande weg gegaan op de parallelweg, maar dat is stiekem nog erg spannend. Ging wel erg braaf weer. Na 75 m ofzo weer terug de polder in :+

Wie is trouwens Kimberley W. hier? Vroeg me af of die twee workouts van 80 en 82 km in beide 6 uur wel kunnen kloppen. Klopt het dan serieus dat je 6 uur gereden hebt met bijna alleen in draf en galop? Of rijd je soms Endurance? Dat is natuurlijk wel een logische verklaring. :)*

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:10

Ja Kimberly ken ik zit ook in dit topic. De twee 80-ers waren inderdaad Endurance wedstrijden. ;)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:21

Maya schreef:
Wie is trouwens Kimberley W. hier? Vroeg me af of die twee workouts van 80 en 82 km in beide 6 uur wel kunnen kloppen. Klopt het dan serieus dat je 6 uur gereden hebt met bijna alleen in draf en galop? Of rijd je soms Endurance? Dat is natuurlijk wel een logische verklaring. :)*

jep dat ben ik!
haha sorry ik heb het wel gemeld hier in het topic dat ik deze er tussen heb gezet.
Ze zijn niet getracked omdat ik toen niet met deze challenge begonnen was. Maar dus wel erin gezet omdat ik het anders zonde van de km vond ;)
Ik heb overigens wel de uitslagen als bewijs dat ik die afstand wel heb afgelegd . 1 wedstrijd zijn we helaas wel afgekeurd op de finish maar de 82 hebben we wel afgelegd. Vandaar dat ik ze er later toch bij heb gezet!

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:59

Ik heb vandaag ook een mooie afstand gemaakt. Helaas tellen de km's voor de Challenge alleen niet mee omdat ik er naast liep :+ . Maar mensen hier in het topic vinden de kaartjes en foto's vaak wel leuk dus ik plaats ze toch maar even ;)

Afbeelding

Hé baas, loop je opeens daar??
(Had het touw even aan eigenaar van brp gegeven die meereed zodat ik een foto kon maken)
Afbeelding

De heide over
Afbeelding

Het guppie is nu 3,5 en in principe ga ik hem zo rond mei ongeveer rustig verder onder het zadel beleren. Het "doel" is Endurance met hem te gaan rijden en ik ben deze manier met veel wandelen (225km nu) en handpaarden al een mooie basis aan het leggen.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:14

Oh, ik heb per ongeluk vandaag een "riding" track gedaan, terwijl ik naast het paard gewandeld heb.. Maar was maar 1km (helft van de route is op de één of andere manier niet opgeslagen..).. Woepsie!

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:16

Dan heb je zelf vast ook een super goede conditie Marlies!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:24

Zaterdag en Zondag wordt het mooi weer, om wat plaatsen om hoog te komen moet ik elke dag ong 15 km rijden. Wordt leuk haha!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:27

Jeeetje heb je wel erg goeie conditie .:-)
ik ga denk ik morgen weer buitenritje maken

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:28

Ik ben al wat plaatsen gezakt zie ik...
morgen komen de ijzers eronder en dan hoop ik weer te kunnen beginnen met trainen! Wordt wel volgende week denk ik want ik moet nu leren voor tentamens...

Ik vind het knap marlies dat je zo lang loopt! Geen blaren?

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:31

Haha ja het is ook goed voor mijn eigen conditie! Mag ook wel, want eind maart doe ik mee aan de 18km van MudMasters :D

Geen blaren overigens Kim! Voor dit soort afstanden doe ik wel hardloopsokken aan. Dat scheelt wel echt ENORM! (gewoon, van de Hema)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:47

Vandaag ook weer een lekker ritje gemaakt, plek 51 nu!
Afbeelding

Zaterdag komt er waarschijnlijk een rit van 20 km bij, dus hopelijk kom ik dan de top50 binnen :D

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:50

Laura waar kun jij dat vinden die Graphs? (wat onderaanstaat)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:50

Door via de computer op de site van Endomondo te kijken, dan staat het gewoon bij je rit :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:55

Ik baalde vandaag. Horloge dinsdagavond opgeladen, gister ritje gemaakt. Elde ik hem vandaag aanzetten, gaf ie al de melding dat de batterij vrij leeg was. Ok, niet voor een gat te vangen, telefoon erbij gepakt en endomondo gestart. Nog geen 4km op weg valt die stomme telefoon uit (echt, dat ding gooi ik hier nog eens uit de flat van 4 hoog naar buiten!). Ok, telefoon weer aangezet en gepoogd endomondo weer te herstarten. Eerst pakte endomondo geen gps, terwijl deze wel op ok stonden, daarna weer gestart, maar heeft endomondo zelf ergens de route afgebroken.....
Ga straks maar eens kijken tot waar mijn horloge is gekomen en dan de rest intekenen (poging doen tot) en dan samenvoegen ofzo (indien dit mogelijk is).heb namelijk wel tegen de 20km gereden denk ik!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:56

Laurahh schreef:
Door via de computer op de site van Endomondo te kijken, dan staat het gewoon bij je rit :D

Ooh haha, mijne zien der echt apart uit vergeleken met die van jou :o
Afbeelding

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 21:57

Danseresje schreef:
Ik baalde vandaag. Horloge dinsdagavond opgeladen, gister ritje gemaakt. Elde ik hem vandaag aanzetten, gaf ie al de melding dat de batterij vrij leeg was. Ok, niet voor een gat te vangen, telefoon erbij gepakt en endomondo gestart. Nog geen 4km op weg valt die stomme telefoon uit (echt, dat ding gooi ik hier nog eens uit de flat van 4 hoog naar buiten!). Ok, telefoon weer aangezet en gepoogd endomondo weer te herstarten. Eerst pakte endomondo geen gps, terwijl deze wel op ok stonden, daarna weer gestart, maar heeft endomondo zelf ergens de route afgebroken.....
Ga straks maar eens kijken tot waar mijn horloge is gekomen en dan de rest intekenen (poging doen tot) en dan samenvoegen ofzo (indien dit mogelijk is).heb namelijk wel tegen de 20km gereden denk ik!

|o