Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Em_ schreef:@ chouchou, daar wil ik ook gaan rijden!!Leuk laatste ritje zo!
@ moonforever, wat is ie mooi ingevlochten! Was dat speciaal of doe je dat altijd?Succes met de verhuizing!
Ik doe nu mee met de challenge!! Sta op nummer 134, maar daar gaat snel verandering in komen..![]()
Dit weekend ga ik met de mensen en paarden van m'n stal een nieuwjaarsritje maken! En dan brunchen bij het Berghuis (Amerongen) met pannenkoeken, jammie!
Em_ schreef:@ Chouchou, denk dat als m'n paard onrustig is, ik er toch gewoon bij blijf.. Dan maar in de kou (alleen) een pannenkoek naar binnen werkenVeiligheid boven alles.
@ moonforever, staat um goed! Ik weet hoe het voelt, ik ben afgelopen zaterdag verhuisd naar een nieuwe stalwaar ga je naar toe?
xRiiannex schreef:Morgen even een lang ritje maken, wil eigenlijk 17 km rijden morgen met één lekkere start het nieuwe jaar in
Hoop dat ik morgen een stuk durf te galopperen wil me galop angst overwinnen die ik in het bos heb.
Weer alsjeblieft werk mee..
Em_ schreef:xRiiannex schreef:Morgen even een lang ritje maken, wil eigenlijk 17 km rijden morgen met één lekkere start het nieuwe jaar in
Hoop dat ik morgen een stuk durf te galopperen wil me galop angst overwinnen die ik in het bos heb.
Weer alsjeblieft werk mee..
Ik weet niet precies hoe het in Noord-Holland is, maar ik zou eind van de middag gaan. 's Ochtends gaat het regenen (hier in ieder geval..)
Veel plezier!