Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:05

ziet eruit als een heerlijk ritje! hopelijk heb je ervan genoten zo de laatste keer

Dais_

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:12

Ik ga je foto's missen chouchou... die oortjes zijn om te smelten zo lief. Hopelijk heb je een mooie laatste rit gehad, maar zo te zien wel :-)

Iedereen de beste wensen voor 2014 en dat we maar vele km's mogen maken!

Mijn paard is sinds anderhalve week verhuisd. Zijn bobbels zijn bijna weg en zondag heb ik weer gereden sinds vier weken in een compleet nieuwe omgeving. Paard was super braaf en we hebben nog snel 7km meegepakt! We zijn weer back on track!

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:14

Chouchou: Mooi laatste ritje zo te zien aan de foto's!

Dais: Leuk, nieuwe omgeving ontdekken!

Hier vandaag ook de eerste 12 km van het jaar gereden. Lekker ritje, kwam na een kwartier al een andere ruiter tegen waarmee ik de rest van de rit heb gereden. :)
Morgen weer oefenen met trailerladen, zodat ik hopelijk binnenkort een keer weer alleen met de trailer op pad kan!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:26

Ik weet nog niet wanneer mijn eerste rit van het jaar wordt, moet echt aan school gaan werken ondertussen :') Misschien van het weekend

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:34

Net terug van eerste ritje van het jaar. Was een leuk ritje met de manege. Wel slecht strand helaas en op laatste stuk druk in het duin en bos, elke keer wilden we galopperen en toen reden we iemand achterop of hadden we tegenliggers. Ach ja, iedereen was aan het genieten van nieuwjaarsdag!

Voor iedereen hier:
De beste wensen voor 2014 en dat er maar veel mooie en veilige kilometers gemaakt mogen worden!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:45

Hier op me 2 toppers buitenritje gemaakt, waren nogal bezig met vuurwerk dus niet hele lange rondjes gereden,
pablo heeft bijna heel de weg in de passage gezeten.,
Morgen of overmorgen eindelijk pablo verhuizen, en heel veel buitenritjes maken!:D

Afbeelding

Afbeelding

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:13

@ chouchou, daar wil ik ook gaan rijden!! :D Leuk laatste ritje zo!

@ moonforever, wat is ie mooi ingevlochten! Was dat speciaal of doe je dat altijd? :) Succes met de verhuizing!

Ik doe nu mee met de challenge!! Sta op nummer 134, maar daar gaat snel verandering in komen.. *\%/*
Dit weekend ga ik met de mensen en paarden van m'n stal een nieuwjaarsritje maken! En dan brunchen bij het Berghuis (Amerongen) met pannenkoeken, jammie!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:45

Het was inderdaad een fijn laatste ritje! Binnenkort kom ik wel (oortjes)foto's plaatsen van aan de hand wandelen, nieuwe paard heeft ook witte oortjes maar dan groter en minder pluizig, en ook heeel lief :D

@Em_ Leuk het berghuis! Afgelopen november heb ik daar een tussenstop gedaan met warme chocolademelk met slagroom, en in de zomer soms een ijsje of andere verkoeling, lekker ritje altijd :D Als je niet precies weet hoe je naar het Leersumse Veld kan komen, moet je maar even tussen mijn ritjes kijken, daar vind je vast wel ergens een keer een ritje jouw kant op die jij dan andersom kan maken! Bijvoorbeeld 8 en 16 november, 16 was ook de tussenstop bij het berghuis, staat ook nog een foto van bij haha. Ik voeg je gelijk even toe als vriend, vind het leuk om mijn omgeving langs te zien komen!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:51

@ Chouchou, wauw jij rijdt écht veel buiten! Ik heb de routes mijn kant op meteen gecheckt, leuk! :D Hoe heb jij trouwens je paard toen bij het Berghuis laten staan? Ik wil hem namelijk eigenlijk niet neerzetten tussen die paaltjes zonder er bij te staan..... Straks dan komt ie los en rent ie het bos in!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:16

@ Em_ Wij houden onze paarden dan gewoon altijd vast terwijl wij buiten op een picknickbankje zitten, in de zomer is dat goed te doen, in november was dat wel koud :P Als je echt gaat eten zoals jij gaat doen, zit er niet zoveel anders op dan ze toch in de stands te zetten... Misschien kan je wat hooi regelen zodat ze wat te knabbelen hebben, en dan hou je ze gewoon door het raam goed in de gaten?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:19

Em_ schreef:
@ chouchou, daar wil ik ook gaan rijden!! :D Leuk laatste ritje zo!

@ moonforever, wat is ie mooi ingevlochten! Was dat speciaal of doe je dat altijd? :) Succes met de verhuizing!

Ik doe nu mee met de challenge!! Sta op nummer 134, maar daar gaat snel verandering in komen.. *\%/*
Dit weekend ga ik met de mensen en paarden van m'n stal een nieuwjaarsritje maken! En dan brunchen bij het Berghuis (Amerongen) met pannenkoeken, jammie!

Dankjewel, Niet echt speciaal ofzo, manen zitten 9 van de 10x vast, dit was de eerste x dat ik eingelijk zo strak en mooi kreeg, ;)
Dankje heb echt zin in de verhuizing eindelijk..

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:21

@ Chouchou, denk dat als m'n paard onrustig is, ik er toch gewoon bij blijf.. Dan maar in de kou (alleen) een pannenkoek naar binnen werken :P Veiligheid boven alles.

@ moonforever, staat um goed! Ik weet hoe het voelt, ik ben afgelopen zaterdag verhuisd naar een nieuwe stal :D waar ga je naar toe?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:44

Em_ schreef:
@ Chouchou, denk dat als m'n paard onrustig is, ik er toch gewoon bij blijf.. Dan maar in de kou (alleen) een pannenkoek naar binnen werken :P Veiligheid boven alles.

@ moonforever, staat um goed! Ik weet hoe het voelt, ik ben afgelopen zaterdag verhuisd naar een nieuwe stal :D waar ga je naar toe?

Tnx :-) ik ga terug na me oude stal ik had nog gezecht ik ga nooit terug haha als je hele verhaal wilt weten dan moet je maar ff pb sturen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:54

Iedereen aan de verhuis joh...

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:55

Robijntjah schreef:

Meld er nog 1 haha :')
1 februari <3

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:57

Robijntjah schreef:

Lijkt er wel op inderdaad zag dat jij ook ging verhuzen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:57

Jep! Met pijn in mijn hart...

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:03

Robijntjah schreef:
Jep! Met pijn in mijn hart...

Jammer :( waar ga je heen??

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:09

Morgen even een lang ritje maken, wil eigenlijk 17 km rijden morgen met één lekkere start het nieuwe jaar in :D
Hoop dat ik morgen een stuk durf te galopperen wil me galop angst overwinnen die ik in het bos heb.

Weer alsjeblieft werk mee :(..

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:10

xRiiannex schreef:
Morgen even een lang ritje maken, wil eigenlijk 17 km rijden morgen met één lekkere start het nieuwe jaar in :D
Hoop dat ik morgen een stuk durf te galopperen wil me galop angst overwinnen die ik in het bos heb.

Ik weet niet precies hoe het in Noord-Holland is, maar ik zou eind van de middag gaan. 's Ochtends gaat het regenen (hier in ieder geval..) ;)

Veel plezier!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:20

Em_ schreef:
xRiiannex schreef:

Ik weet niet precies hoe het in Noord-Holland is, maar ik zou eind van de middag gaan. 's Ochtends gaat het regenen (hier in ieder geval..) ;)

Veel plezier!

Ja dat is hier ook voorspeld, maar eind van de middag is het zo donker ...
Ga om 11u vertrekken, kijk wel wat het weer doet als het zo erg regent wacht ik wel eventjes :P

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:23

@ Rianne, tot half 4 is het nog wel te doen hoor :)

Ik zit helaas doordeweeks altijd in het donker met m'n paard, ik werk fulltime.. Echt jammer! Als ik de tijd (en licht) had dan reed ik elke dag in het bos!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:28

Dat is wel jammer, ik hoop dat morgen droog is, !:o anders ga ik overmorgen :-)
Ik rij ook in de regen alleen geen uren dan;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:50

Naar een volpension stal in de buurt :)
Ben echt erg enthousiast!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:54

Robijntjah schreef:
Naar een volpension stal in de buurt :)
Ben echt erg enthousiast!

Spannend, :)
Ik hoop dat je naar je zin krijg en weer veel km kunnen rijden ;)