Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(griep)...

Naya ze is heel goed in met anderen lopen want alleen is ook maar zo alleen, maar ze naait zich vreselijk op. Zelfs met 5 paarden dus waar maak ik me druk om met 30 meer 
. Voor nu geniet ik lekker met jullie mee  
                                                         Ganna schreef:Ik vind dat met fietsen het wel van groot belang is dat het paard goed aan de hulpen staat. Bij mijn pony's betekend dat echt dat ze een bit in moeten. Gezeur en gemiep tolereer ik niet.We stappen en draven aan de fiets en soms een galopje als ik denk dat ze genoeg in de hand staan.

die vindt dat een partij ingewikkeld) Maar conditie kregen ze wel hoor, ik stapte los, draafde aan en ging pas weer stappen als we klaar waren of dat nou 5 of 40 km later was. (Uiteraard wel opgebouwd, niet zomaar 40 km uit het niets) 

Lein_ schreef:Mooie ritten allemaal!!
Hier ook lekker genoten van het mooie weer, lekkere ritten in omgeving gemaakt en vandaag wat heuvels beklommen in Groesbeek-Mook.
@Marit op de fiets!
Ben je niet bang dat Gwen trekt oid of schrikt? Laat je haar stappen of ook draven?
Ik heb het zelf wel eens gedaan maar Pels gaat al snel te vlug voor mij![]()
@Ganna heel leuk wij gaan ook naar Epe met de mega massastart Haha, wel leuk hoor!!
We zien elkaar vast daar.
Mochten er nou mensen zin en tijd hebben om kennis te maken met de endurance, ik zit een beetje verlegen om grooms(griep)...
Stuur dan gerust een PB
 heb daar nog wel eens een filmpje van gemaakt.
 .
 . Auto achter ons stopte om te veagen of t goed ging. Dat wel. Beetje deuk in mijn ego, maar verder prima. Barney rende dwars door de boomkwekerijen, maar kwam gelukkig weer terug. Kon m zo weer pakken en we zijn verder gefietst. Maar dat was wel de laatste x meteen