Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessa schreef:ik rijd met fenders, dat scheelt wel. Met engelse beugelriemen rijd je je benen kapot denk ik.
Vind zelf heerlijk! Of ik rijd met barebackpad, dan is het helemaal fijn
NienkeV1994 schreef:Toch nog een voor ons redelijk groot rondje gereden, ondanks dat het nou niet echt lekker weer was. Twijfelde ook steeds of het nou donderde of dat dat gewoon vuurwerk was. Wat het ook was, Loulou reageerde er gelukkig niet opOp de terugweg kwamen we een of andere reclame auto tegen: een brandweerwagen met allemaal knipperende lampjes. Ik dacht echt, nu gaan we het krijgen (we reden op straat dus auto kwam vlak langs ons en van achteren), maar Loulou keek alleen maar even op en deed verder niks
Zoals altijd weer een apart rondjeKan me overigens niet voorstellen dat we de 33 km/u gehaald hebben. Zo hard heeft ze vandaag niet gegaloppeerd.
[ Afbeelding ]
Nessa schreef:De spray scheelt wel een tijdje in het gaan zitten en bijten, maar ze blijven er niet mee op afstand, dus dan irriteer ik me nog aan die beesten die om ons heen blijven zwermen.Bij mij werkt de spray echt goed.
Snadrem schreef:Ik stel voor dat we de maanden Juli en Augustus niet mee laten tellen, want dan kan ik niks vanwege de dazen![]()
Aangezien ik weet dat hier een aantal geinteresseerden zaten: mijn helmcamera is vanaf vandaag te koop (zie onderschrift).
Ik heb namelijk zojuist mijn opschaalmodel besteld