Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Piekosjj schreef:Zoooo super bijleespost! Geen vervelend uizicht weer zeg

RiannaB schreef:dank je. Ik had even de tijd dus ben er eens goed voor gaan zittenImala, respect voor je bijleespost!
Zodra ik tijd heb ga ik even je filmpje(s) bekijken.

Ik vind het ook altijd zo'n lief gezicht als je de foto maakt en dan de uitdrukking en het snuitje van het paard erop ziet, lief..rocymax schreef:Als jullie reeen tegenkomen, is het dan moeilijk om je paard in te houden? Is je paard dan angstig, of vind ie het juist heel natuurlijk en normaal?
Het lijkt me wel heel gaaf om reeen of zwijnen te zien hoor.
Het leukst is om reeën tegen te komen op overzichtelijke paden, we komen ze vaak tegen midden op het pad gezellig naar ons kijkend. Soms zitten ze ook wel eens in de bosjes en sprinten ze ineens weg als we langs komen. Daar kan mijn paard wel eens van schrikken, omdat er dan ineens wat naast haar gebeurt wat ze niet had gezien. Zwijnen zou ik enger vinden, vanwege de verhalen dat die wel eens wat agressief kunnen zijn. Wij hebben hier ook 'wilde' koeien, één keer ook een beetje bang geweest toen een stier met grote hoorns naar ons toe kwam lopen, hij deed niks maar we zijn er wel even met een grote boog omheen gegaan!