Was vandaag ook een heerlijke dag. Ik had een ritje gepland van minstens 20 km, maar helaas...
Wel een lekkere wandeling gemaakt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Em_ schreef:Ik ben gisteren verhuisd naar een nieuwe stal aan het bos, dus nu ook aan het "endomondo'en" geslagen. Vandaag voor het eerst een bosritje gemaakt. Niet zo hard gereden vanwege de blubber en gladde bladeren. Wel enorm genoten!
[ Afbeelding ]
Ik heb de route (openbaar) opgeslagen!
http://www.endomondo.com/workouts/280510505/11312210
Mag ik ook meedoen met de challenge? Of heeft dat niet zo veel zin omdat ik net ben begonnen? Ben wel benieuwd of er ook mensen op de Utrechtse Heuvelrug dit vaak doen?
Em_ schreef:@ Chouchou, woehoe!!!Ik sta bij Prattenburgse Bos (rand van Veenendaal) en jij?
@ Nessa, max. speed 5,5 km/h, hihi! Maar lekker hoor, wandelen vind ik ook heerlijk om te doen! Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je die kaart als satelliet foto (i.p.v. gewone kaart)?
Edit: oh, wacht ik zie het al, zit gewoon een knopje![]()
![]()
Chouchou schreef:Em_ schreef:@ Chouchou, woehoe!!!Ik sta bij Prattenburgse Bos (rand van Veenendaal) en jij?
@ Nessa, max. speed 5,5 km/h, hihi! Maar lekker hoor, wandelen vind ik ook heerlijk om te doen! Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je die kaart als satelliet foto (i.p.v. gewone kaart)?
Edit: oh, wacht ik zie het al, zit gewoon een knopje![]()
![]()
Ik sta aan de rand van Leersum, vanaf het Leersumse Veld iets meer de kant van Veenendaal op. Misschien kunnen we samen ooit eens een stukje rijden
Em_ schreef:Chouchou schreef:
Ik sta aan de rand van Leersum, vanaf het Leersumse Veld iets meer de kant van Veenendaal op. Misschien kunnen we samen ooit eens een stukje rijden
Leuk! Leersumse Veld is vanaf mij 3 kwartier (paard)rijden hoorde ik.. Ik ken alleen totaal niet de weg, dus zal nog even flink oefenenLijkt me echt heel leuk!
Snadrem schreef:Ik stel voor dat we de maanden Juli en Augustus niet mee laten tellen, want dan kan ik niks vanwege de dazen![]()
Aangezien ik weet dat hier een aantal geinteresseerden zaten: mijn helmcamera is vanaf vandaag te koop (zie onderschrift).
Ik heb namelijk zojuist mijn opschaalmodel besteld