Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:22

Ik ben al een paar plaatsen gezakt. Echt zonde dat ik nog niet kan rijden.
Was vandaag ook een heerlijke dag. Ik had een ritje gepland van minstens 20 km, maar helaas...

Wel een lekkere wandeling gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:22

Em_ schreef:
Ik ben gisteren verhuisd naar een nieuwe stal aan het bos, dus nu ook aan het "endomondo'en" geslagen. Vandaag voor het eerst een bosritje gemaakt. Niet zo hard gereden vanwege de blubber en gladde bladeren. Wel enorm genoten!

[ Afbeelding ]

Ik heb de route (openbaar) opgeslagen!

http://www.endomondo.com/workouts/280510505/11312210

Mag ik ook meedoen met de challenge? Of heeft dat niet zo veel zin omdat ik net ben begonnen? Ben wel benieuwd of er ook mensen op de Utrechtse Heuvelrug dit vaak doen?

Ja ik rij ook op de Utrechtse Heuvelrug!!!! Eindelijk nog iemand, zie hier op bokt nooit zo veel mensen uit deze omgeving. Waar sta jij met je paard?

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:25

In de onderste regionen gaat het stijgen wel snel. Vandaag van 113 naar 108 met een ritje van dik 8km.

Wel apart trouwens, dat ritje pas nog gemaakt, echt exact hetzelfde. Toen was het ruim 11 km en nu ruim 8 km. Verschil van 2 km is toch best behoorlijk?!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:26

@ Chouchou, woehoe!!! *\o/* Ik sta bij Prattenburgse Bos (rand van Veenendaal) en jij?

@ Nessa, max. speed 5,5 km/h, hihi! Maar lekker hoor, wandelen vind ik ook heerlijk om te doen! Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je die kaart als satelliet foto (i.p.v. gewone kaart)?
Edit: oh, wacht ik zie het al, zit gewoon een knopje :') :') :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:30

Mijn kilometers gaan na woensdag drastisch omlaag, maar wel om een leuke reden! Vandaag zijn er mensen wezen kijken bij mijn bijrijdpaard die te koop staat, en na een uur was de deal rond. Toch wel jammer allemaal, ik was er al best een tijdje... De eigenaresse van mijn bijrijdpaard gaat verder met een jonge KWPN'er die nog helemaal niks kent, dus daar zou ik voorlopig ook nog niet kunnen bijrijden ofzo. Mààr, daarna ben ik met haar wezen kijken bij een draver hier een aantal km verderop, en we gaan haar kopen! In principe gewoon helemaal voor mijzelf, maar aangezien zij echt super goed kan rijden, doen we haar in het begin sowieso nog samen de basis bijbrengen. Ze is pas 5 en wel zadelmak maar nog niet doorgereden. Het gaan dus eerst veel bakritjes worden en langzaamaan eens wandelingetjes richting het bos, dat kent ze nog niet. Jammer dus wel dat ik net zo goed ging in de challenge (sta nu nog op nummer 4), maar wie weet als er volgend jaar weer een nieuwe challenge komt, dan doen we zeker weer mee! En uiteraard blijf ik ook lekker volgen!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:31

Em_ schreef:
@ Chouchou, woehoe!!! *\o/* Ik sta bij Prattenburgse Bos (rand van Veenendaal) en jij?

@ Nessa, max. speed 5,5 km/h, hihi! Maar lekker hoor, wandelen vind ik ook heerlijk om te doen! Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je die kaart als satelliet foto (i.p.v. gewone kaart)?

Ik sta aan de rand van Leersum, vanaf het Leersumse Veld iets meer de kant van Veenendaal op. Misschien kunnen we samen ooit eens een stukje rijden :D

Edit: op jouw kaartje linksbovenin zo'n beetje, op die weg :)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:33

Chouchou schreef:
Em_ schreef:

Ik sta aan de rand van Leersum, vanaf het Leersumse Veld iets meer de kant van Veenendaal op. Misschien kunnen we samen ooit eens een stukje rijden :D

Leuk! Leersumse Veld is vanaf mij 3 kwartier (paard)rijden hoorde ik.. Ik ken alleen totaal niet de weg, dus zal nog even flink oefenen :P Lijkt me echt heel leuk!

kim345

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:33

Wat leuk gefeliciteerd met je nieuwe paard!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:48

Em_ schreef:
Chouchou schreef:

Leuk! Leersumse Veld is vanaf mij 3 kwartier (paard)rijden hoorde ik.. Ik ken alleen totaal niet de weg, dus zal nog even flink oefenen :P Lijkt me echt heel leuk!

Ik bekeek net je profiel en zie dat ik jouw advertentie voor een bijrijder ook al eens had gezien, aangezien ik eens vast ging rondkijken wat ik zou gaan doen wanneer mijn bijrijdpaardje verkocht was. Nu heb ik al geen nieuw bijrijdpaardje meer nodig (zie vorige bericht), maar anders had ik gereageerd, grappig :P

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:49

kim345 schreef:
Wat leuk gefeliciteerd met je nieuwe paard!

Dankjewel! Ik word ook met de minuut enthousiaster haha, zo leuk spannend dit allemaal!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:52

@ Chouchou, hahaha dat is wel erg toevallig! Jammer voor mij dat je weer een leuk paardje hebt := Maar heel veel plezier met haar!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:52

@ Chouchou super leuk dat je een paardje krijgt, en ach die kilometers haal jij zo weer in!

Vanan 1 februari rijd ik elke week 4 keer buiten, en als het regent ga ik ook buiten rijden. Anders moet ik toch in de buitenbak, en tsja beter een leuk ritje hebben in de regen dan een saai ritje hebben toch?

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:57

Gefelicteerd met je nieuwe paardje <3
alvast veel plezier er mee :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:36

Leuk Chouchou! Gefeliciteerd :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:11

Gefeliciteerd chouchou !
En ik begrijp dus dat mijn derde plaats voorlopig nog even behouden blijft :p

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:21

Thanks dames!

En inderdaad Sandra, helaas kan ik je nu écht niet meer inhalen. Volgend jaar zal ik het wel weer spannend proberen te maken :P

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:23

Haha ik haal je voorlopig ook niet in :') Ga morgen nog even rijden, dan de 31e en de 1e maar even niet, en misschien nog 2x voor het einde van de vakantie en dan moet ik ook weer naar school.. En het verbaast me nog steeds dat er nog geen sneeuw ligt, dus dat zal ook nog wel komen, en dan kan ik sowieso niet meer rijden

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:37

Volgend jaar ben ik er tenminste optijd bij :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:44

Gisteren ook eindelijk weer eens een ritje gedaan.
Mevrouw wilde totaal niet lopen. Ben zelfs op een bepaald moment maar afgestapt. Er naast wandelen ging sneller. Ze vond alles eng..
Behalve op de terug weg, staart op de rug en proberen te rennen.

Wel was de zonsondergang echt prachtig <3

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 08:43

Gefeliciteerd met je eigen paardje Chouchou! :))

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:06

Ik stel voor dat we de maanden Juli en Augustus niet mee laten tellen, want dan kan ik niks vanwege de dazen :')

Aangezien ik weet dat hier een aantal geinteresseerden zaten: mijn helmcamera is vanaf vandaag te koop (zie onderschrift).

Ik heb namelijk zojuist mijn opschaalmodel besteld *\o/*

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:30

Snadrem schreef:
Ik stel voor dat we de maanden Juli en Augustus niet mee laten tellen, want dan kan ik niks vanwege de dazen :')

Aangezien ik weet dat hier een aantal geinteresseerden zaten: mijn helmcamera is vanaf vandaag te koop (zie onderschrift).

Ik heb namelijk zojuist mijn opschaalmodel besteld *\o/*

Grr, gisteren me geld opgemaakt :')

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:12

Nessa schreef:
Ik kan nog steeds niet rijden. Morgen misschien een stapritje met de 4-jarige

Balen zeg:(

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:20

Snadrem schreef:

Juist wel, dan kunnen wij tenminste wat inlopen! Dan rijd ik namelijk over het algemeen het meest buiten haha! :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 14:46

Gefeliciteerd met je nieuwe paard chouchou!
Heerlijk je eigen paardje :)