Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:Hier helaas toch geen buitenrit... tijdens het opzadelen bleek dat Flos zich niet zo lekker voelde, en dat ging van kwaad tot erger. De veearts er bij, en het bleek zandkoliek te zijn. Flos is gespoeld en dat moet morgen en overmorgen nog een keer. Alanda geef ik dan voor de zekerheid ook maar een kuurtje Sandclear, die komt per slot van rekening van dezelfde wei (zonder klachten weliswaar, heb voor de zekerheid nog de mest nagekeken maar dat was geen zand).
Snadrem schreef:Handig, die muts van Horze!
Hier helaas toch geen buitenrit... tijdens het opzadelen bleek dat Flos zich niet zo lekker voelde, en dat ging van kwaad tot erger. De veearts er bij, en het bleek zandkoliek te zijn. Flos is gespoeld en dat moet morgen en overmorgen nog een keer. Alanda geef ik dan voor de zekerheid ook maar een kuurtje Sandclear, die komt per slot van rekening van dezelfde wei (zonder klachten weliswaar, heb voor de zekerheid nog de mest nagekeken maar dat was geen zand).
ikke schreef:Marij120462 schreef:Gaat het inmiddels wat beter met Flos?
Trec lijkt me wel echt iets voor de meesten hier?
Nope; klassieke Nederlandse fout: te veel en vooral onzinnige regeltjes........
Idee is top, uitvoering laat weer eens te wensen over.
Djilna schreef:Je mag max 15km/h hoor. Alleen kom je met een snelheid boven de 13km/h niet meer in de uitslag en je krijgt geen WP. Maar als het je daar niet om te doen is,,