Dames, kan jullie petsoonlijke gekwebbel misschien via PB of FB? Ik kan er geen touw aan vastknopen en interessant voor de challenge is het ook niet echt.
Ik heb mijn 1e rit van volgend jaar op niet thuis terrein alweer in de agenda staan! Nu hopen dat er geen sneeuw ligt
Cindyrella
Geplaatst: 28-12-13 18:14
Was weer heerlijk weer voor een rondje! Samen met mijn vriend en zijn trekpaard Uto 6,9km gereden, alles gestapt dus er bijna 1,5 uur over gedaan. Genoten!!
Was eigenlijk de planning om ergens anders te gaan rijden, maar door nogal wat problemen met trailerladen, waren we daarvoor te laat. Dus toen paardlief eindelijk op de trailer stond, rondje met 'm gereden op de trailer. Thuis weer uitgeladen en alsnog gereden, maar dan gewoon in de buurt.
Ben in aantal dagen al gestegen van plaats 120 naar 113. Morgen komt een kennisje rijden, dus als het goed is weer een paar plaatsjes omhoog!
Hier ook weer na de les een rondje gedaan. De les was behoorlijk aanpoten voor ons allebei, Alanda was drijfnat toen we klaar waren. Ze had zo haar eigen mening over het wijken voor mijn linkerbeen, maar daar was ik het dan weer niet mee eens. Uiteindelijk hadden we toch allebei dezelfde mening (de mijne )
jen
Geplaatst: 28-12-13 19:09
Jammer dat je te laat was om ergens anders te gaan rijden. Uiteindelijk toch lekker in de huurt gereden en je paard geeft trailerlaad training gehad,dat is ook belangrijk.
Ik heb vanmiddag ook een heerlijk rondje door het bos gecrost met prince. Veel omgevallrn bomen en een aantal keer om moeten draaien ondat we er niet door konden met de kar. Toch lekker rondgegallopeert door de plassen. Winnie heeft er weer een ijzer afliggen en de smid kan 7 januari pas komen dus die rij ik even niet buiten. Wordt in de bak trainen met hem, ook niet vervelend maar ga toch liever het bos in.
Ik kan nog steeds niet rijden. Morgen misschien een stapritje met de 4-jarige
xRiiannex
Geplaatst: 28-12-13 20:05
In 1 dag:
Van plek 167 gestegen naar 126, heb vandaag dit gereden:
Lekker veel gestapt en af en toe draven, soms hardraven. Wou niet in galop omdat ik al zoveel spierpijn had haha
Was trouwens verdwaald op een 4 splitsing ruiterpad. Wist echt niet welke kant ik op moest, vervolgens teugels los gelaten, paard aangespoord en hij koos de kant. Lang leven mijn paard anders was ik nu denk ik nog steeds niet thuis
Er lagen zoveel boomstronken op de ruiterpaden, ook echt van 1 meter hoog... En ik had echt geen zin om helemaal eromheen te rijden dus ben er lekker over heen gesprongen Bij boomstronk nummer 4 ben ik er niet over heen gegaan want die was ong 70 cm breed en 130 cm hoog ...
Wow, das nog na stijgen!!! Maar lekker rondje zo te lezen.
Jorien, heerlijk zo samen met je lief op pad! En misschien juist wel goed voor Cas dat je gewoon van thuis naar thuis zijn gereden.
Anderen lekker hard getraind en zie al leuke plannen!
Hier vanochtend klein uurtje gereden, weer ander weggetje hier geprobeerd. Bijna. 7,5km. Morgen samen rijden met iemand van hier, dus dan hopelijk nog wat leuke paadjes vinden!
Anoniem
Geplaatst: 28-12-13 21:30
Ik heb vandaag Amanda opgeladen en ben naar domein Lippensgoed-Bulskampveld gegaan in Beernem, België. Ken dat bosgebied uit mijn jeugd, is echt huge, en schijnen veel goede paden in te liggen, dus die gaan verkennen. Lekker gaan rijden, zag bij die ene parking een route van 8,2 km, en gezien ik rond 14.15 u vertrok leek me dat wel een mooi rondje, max 2 uur rijden. Helaas ben ik onderweg de route gigantisch kwijt geraakt en op de grote ronde van 19 km beland, en toen wist ik de weg niet goed terug... Had het ook een beetje gehad ivm de enorme natte drekkige paden, dit was bijvoorbeeld nog in het begin, toen had ik al zoiets van, oei! Achteraf blijkt dit nog een van de drogere paden te zijn zodra ze nat zijn...
Verder waren er af en toe van dit soort paden :
Maar het merendeel was echt dik opletten. Toen ik op een gegeven moment het gevoel kreeg dat we wel erg ver waren besloten om van de route af te wijken en de kortste weg naar huis te zoeken, dat ging vrij redelijk door de polder en langs doorgaande wegen. Nog een klein stukje door het bos gegaan. Verder vond ik het wel een erg mooi gebied, maar wel iets om te verkennen als het een stuk droger is en ik een hele dag de tijd heb, want het is bestwel groot daar
Per saldo 15,5 km afgelegd in 2,5 uur Stond nog eventjes op de 28e plaats, maar had endomondo op mijn beide telefoons aanstaan. Van mijn ene telefoon leek de gps het niet te doen, dus toen de app op de andere aangezet, eerste foon vergeten uit te zetten die blijkt achteraf het toch wel gedaan te hebben vanaf dat punt. Dus heb er net een workout uitgegooid en zag dat ie weer gecorrigeerd is, dus sta weer terug op de 30e plaats
@Maya, lekker hoor verdwaald zijn Vooral als het gebied zo groot is haha!
Ga morgen weer buiten rijden, dit keer ga ik wel galopperen en denk ik 2 rondjes rijden dus ong 5,5 uur lang rijden hihi. Wel met rustpauze want krijg al zo snel kontpijn Moet even een zadelovertrek bontje halen
MachoPablo
Geplaatst: 28-12-13 22:26
Haha verdwalen ken ik inderdaad ook tot nieuwe jaar rij ik niet veel meer , zoveeel vuuurwerk pff...
Zou ik btw nog mee mogen doen aan endomondo;)?
Laatst bijgewerkt door MachoPablo op 28-12-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ze zijn hier ook al goed bezig.. Ik wilde eigenlijk maandag nog gaan rijden maar weet toch niet of ik dat nog ga doen
xRiiannex
Geplaatst: 28-12-13 22:41
moonforever schreef:
Haha verdwalen ken ik inerdaad ook tot nieuwe jaar rij ik niet veel meer , zoveeel vuuurwerk pff...
Mijn paard is gelukkig vuurwerk proef, heb vorig jaar schriktraining gedaan. Vriendin stak 10 meter verderop rotjes af en 20 meter verderop van die tollen die licht geven en zoemen.
Vandaag met vriendinnetje gaan rijden, 16km op de teller. Nu totaal nog net geen 200km. We hebben veel gestapt, strand was niet echt heel denderend, kort gegaloppeerd, maar daar hield het mee op. In bos nog wel wat gedraafd en gegaloppeerd en daarna lekker lang naar huis gestapt. Waren 3u onderweg. Voordeel was wel dat het teddybeertje niet zo bezweet was (alleen de borst nog). We hebben één rotje/strijker/vuurwerkiets gehoord, verder niets. Nu wachten tot donderdag om een rondje buiten te doen of misschien woensdag nog bij de manege. Het was wel echt prachtig weer vandaag om er op uit te trekken. Drukte in duin, bos en op het strand viel me mee. vorige week was het drukker qua paarden!
Em_
Geplaatst: 29-12-13 17:16
Ik ben gisteren verhuisd naar een nieuwe stal aan het bos, dus nu ook aan het "endomondo'en" geslagen. Vandaag voor het eerst een bosritje gemaakt. Niet zo hard gereden vanwege de blubber en gladde bladeren. Wel enorm genoten!
Mag ik ook meedoen met de challenge? Of heeft dat niet zo veel zin omdat ik net ben begonnen? Ben wel benieuwd of er ook mensen op de Utrechtse Heuvelrug dit vaak doen?
Jee, ik mag weer met Elvis bezig. Stond op de 35e plaats, maar de laatste keer dat ik keek was ik al gezakt tot achterin de 40e plaats,... Maar goed, gezondheid van het paard voor alles!
Hier zijn ze al flink aan het knallen, maar paardlief vindt het gelukkig niet zo erg. Vanmiddag nog klein rondje gedaan van 6,75km. Zelf flink last van m'n maag, dus vond t wel oke.
Vandaag voor eerst in week weer op pad geweest. Door ziekte en kerstdagen was het er niet van gekomen helaas. Heerlijk van het zonnetje genoten en een ritje gemaakt van 9,5 km. Juul krijgt wat meer voer en dat was goed te merken! Wat een tempo zat er nog in de drachtige dame. In de verte nog wel wat geknal gehoord, maar meer dan beetje opkijken doet ze niet. Dinsdag weer rijden, maar denk dat ik het dan maar op de bak houdt. Er word hier nogal veel karbit geschoten, dus maar even bij huis blijven.
Helaas wel gezakt van de 35e naar de 39e plek in een week tijd, iedereen had denk ik tijd deze week
xRiiannex
Geplaatst: 29-12-13 19:52
Kunnen we na augustus weer een nieuwe challenge doen? Vindt het leuk om mee te doen hihi
En hoe zet je het geluid uit van endomondo op een iphone? Want hij gaat nu bijna elke km af ... Heel erg irritant