Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mijn tijd komt vast nog wel hoor, qua alleen naar buiten kunnen, hoe lang heb je jouw paard en hoe lang ben je met anderen naar buiten geweest? Met Lou heeft het zeker drie jaar geduurd voordat ik alleen naar buiten kon, maar daar ging ik wel veel vaker mee naar buiten met anderen dan met Elvee...
Jet schreef:Ah, dat verklaart al wat, een GoPro. Mijn tijd komt vast nog wel hoor, qua alleen naar buiten kunnen, hoe lang heb je jouw paard en hoe lang ben je met anderen naar buiten geweest? Met Lou heeft het zeker drie jaar geduurd voordat ik alleen naar buiten kon, maar daar ging ik wel veel vaker mee naar buiten met anderen dan met Elvee...
)
Vandaar dat het wel "even" geduurd heeft eer ik het er alleen op waagde. Maar er gaan nu zeker meer soloritjes volgen 
Ja het voelde goed. Het enige waar ze van schrok (toen we weer bijna thuis waren) was een eikeltje (oid) dat uit een boom viel en met een tik op de grond belandde.Citaat:Super gaaf Imala! Voelde het ook goed?

Gingen ze aan de kant voor je? En wat enorm fijn dat je weer lekker 't bos in kan! 
Op de terugweg gingen we langs een weiland waar een ezeltje stond en daar ging het mis.. Gelukkig zacht geland, half in een soort slootje/greppel.