Jet schreef:Ah, dat verklaart al wat, een GoPro

. Mijn tijd komt vast nog wel hoor, qua alleen naar buiten kunnen, hoe lang heb je jouw paard en hoe lang ben je met anderen naar buiten geweest? Met Lou heeft het zeker drie jaar geduurd voordat ik alleen naar buiten kon, maar daar ging ik wel veel vaker mee naar buiten met anderen dan met Elvee...
Ik heb haar sinds 16 december 2011. In de zomer van 2012 ben ik begonnen met haar naar buiten te gaan, samen met iemand anders. De hele zomer van 2013 is ze geblesseerd geweest, dus helaas niet kunnen rijden.
Ik was al nooit een zelfverzekerde ruiter, maar nadat ik door een val van mijn vorige paard een gebroken en ingezakte wervel opliep was mijn zelfvertrouwen vrijwel helemaal weg.
Dankzij Eefke is dit nu meer dan vantevoren (qua paardrijden
)
Qua betrouwbaarheid is ze echt een kanjer, dus die solorit moest er wel eens van komen. Maar nu beschik ik ook nog over een orientatievermogen van nul komma niks, dus de kans op verdwalen was wel zeer aanwezig voorheen. Maar inmiddels heb ik die route nu zo vaak gereden dat zelfs ik hem kan onthouden
Vandaar dat het wel "even" geduurd heeft eer ik het er alleen op waagde. Maar er gaan nu zeker meer soloritjes volgen 
Citaat:
Super gaaf Imala! Voelde het ook goed?
Ja het voelde goed. Het enige waar ze van schrok (toen we weer bijna thuis waren) was een eikeltje (oid) dat uit een boom viel en met een tik op de grond belandde.