Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 11:04

Hier lukt het ook niet meer, bokt blijft zeggen dat de afbeelding te groot is, raar want eerst kon het wel.

Hier geen ritten meer, wel wandelingetjes aan de hand met mijn pensioener maar die staan er niet bij natuurlijk ;) dus weer gezakt naar plaats 45 *snif*

Somebitch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 11:06

Ik sta. Nu op 64 weer wat plaatsjes gestegen. :))

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:02

Ik mail foto's altijd naar mezelf en upload ze op de computer :)
Ik ga vandaag niet rijden (niet op Loulou althans), eigenaresse heeft les. Moet zeggen, liever zij dan ik. Binnenbak hebben we niet en het is hier ook niet bepaald lekker weer :n Ook als de eigenaresse geen les had was ik vandaag denk ik niet gaan rijden

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:10

Maar eerst lukte het wel via de appjes van mijnalbum en photobucket. Dus vraag me af of het nou aan bokt ligt of aan de appjes? Wel jammer, was zo handig!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:12

Ik wil vandaag toch nog wel graag gaan rijden. Ben zondag voor het laatst geweest. Hopelijk word het straks nog wat droger, dan ga ik vanmiddag nog een rondje doen!

Ik maak foto's met mijn telefoon, en dan worden ze automatisch in mijn dropbox gezet. Kan ik ze zo vanaf computer uploaden met Tinypic en hier plaatsen.
En van Endomondo maak ik altijd 'foto's' met Knipprogramma en dan ook via Tinypic en plaatsen.
Vond forum makkelijker bekijken op computer dan op telefoon. Maar zie hier Photobucket en Mijnalbum voor bij komen, misschien heeft Tinypic ook een app?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:33

ik plaats de foto's eerst op facebook en link dan door, dat werkt goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:36

Ik ben weer in nl! Nu helaas 3 dagen achter elkaar werken en nog wat kerstverplichtingen dis wij gaan wss pas in 2014 weer buiten rijden ;)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:37

Chouchou schreef:
Op kortere afstanden lukt het inderdaad wel om die snelheid te halen, maar ook dan merk ik dat hij veel stapmomenten nodig heeft, en we stappen maar 4 à 5 km/u, dus dat gaat langzaam helaas. Ik vind het niet fijn om er zo aan te moeten trekken om die snelheid maar te halen, en er gaat nog veel training in zitten om ook op de langere afstanden aan die snelheid te komen en ik heb het idee dat hij er dan gewoon minder plezier in heeft. Ik had het leuk gevonden om mee te doen, maar dat komt dan later nog wel een keer, als ik m'n eigen paardje heb die ik er wel een plezier mee denk te doen :)

Dat kan natuurlijk ook!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:47

spatter schreef:
ik plaats de foto's eerst op facebook en link dan door, dat werkt goed!

Dat doe ik normaal ook maar krijg tegenwoordig dan het bericht dat de afbeelding te breed is? Maar jij hebt daar dus geen last van, vreemd.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:48

Ik doe het gewoon via imageshack.us en dan de formaat grootte op forum zetten. :) upload zo al mijn foto's via de iPad. :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:57

Somebitch schreef:
Chouchou schreef:
Vanmiddag heb ik geen tijd voor een ritje dus wilde lekker vroeg al naar de paarden, was alleen even vergeten dat de zon nu nog niet op is :P Dus even een half uurtje uitgesteld, hopelijk is het ook niet al te bewolkt zodat ik ook nog een mooie opgaande zon als uitzicht heb!

Weet niet of je al buiten gekeken hebt? Hier is het echt rot weer. :(

Hier viel het eigenlijk wel mee! Precies op het moment dat ik wegreed ging het een klein beetje regenen, maar dat had ik in het bos al niet eens meer door en het stopte ook al weer snel met regenen, daarna de hele rit droog gehouden. De wind was soms inderdaad wel best hard, maar prima te doen vond ik!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 12:58

Gelukkig. :)) hierbij het echt uhmm niet echt uitnodigend buitenrij weer haha. Dus die van mij is vrij of heeeel misschien vanmiddag in de bak even aan het werk

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:00

Hilli schreef:
@chouchou: misschien is Enjoy the Ride dan wat voor jullie?

Ja dacht ik ook al aan inderdaad! Ik wist niet echt van het bestaan van die ritten tot ik op een zondag opeens wel meer dan 15 paarden tegenkwam, dus toen even aan iemand gevraagd wat dit was en dat bleek dus Enjoy the Ride te zijn! Ik weet niet of daar al data van 2014 voor bekend zijn en dan vooral voor mijn omgeving ben ik er benieuwd naar, maar dat lijkt me inderdaad wel iets leuks!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:04

Er is een Enjoy the Ride-website (vast enjoytheride.nl) waar alle info op staat, dus misschien staat er nog wel wat leuks voor je bij :j

Ik ga ergens in/na het eerste weekend van 2014 weer wat ritjes maken. Paard heeft nu nog even herstel-vrij i.v.m. getrokken kiezen bij haar.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:06

Enjoy the ride is best leuk :) .
Gewoon lintjes volgen en je rijdt vanzelf de route.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 13:12

Leuk al die verhalen +:)+ 8-) maar pff hier af en toe zóoo aan t balen dat ik vanaf half nov al niet meer weg geweest ben/ kon -O- maar hopelijk in het nieuwe jaar weer *\%/*kan niet wachten :):) en dan hopelijk lekker weer opbouwen en weer de top 50 in O:) :)) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 17:20

Ik ga morgen weer een flinke rit maken. Rogan is geschoren en hij is weer lekker druk buiten. Dendert soms zo door mijn hulpen heen, ga toch een scherper bitje proberen. Wil wel graag een (nood)rem hebben.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 18:00

Blingh schreef:
Ik ga morgen weer een flinke rit maken. Rogan is geschoren en hij is weer lekker druk buiten. Dendert soms zo door mijn hulpen heen, ga toch een scherper bitje proberen. Wil wel graag een (nood)rem hebben.

Als je een goed bit hebt gevonden, kan je dan de naam hier vermelden?
Wil namelijk ook een scherper bit hebben alleen voor de buitenritten.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 19:45

Ik heb gisteren een kort ritje gedaan, vandaag maar binnen gebleven, wat een flutweer zeg -O-

Ik rij tegenwoordig met een Kimblewick, die vind ik echt ideaal. Nèt even een beetje meer kunnen remmen, maar niet te heftig http://www.equimatch.nl/hoofdstellen-en ... an-silver/ De mijn heeft overigens geen sleuven :+

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:15

Zou ik nog mee mogen doen?

Ik heb een goed bitje ik gebruikte voor pony die ze bit beet pakte daar ree ik prima op gebruik alleen nooit zal je wel x pb rianne en blingh ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:16

moonforever schreef:

Ik heb een goed bitje ik gebruikte voor pony die ze bit beet pakte daar ree ik prima op gebruik alleen nooit zal je wel x pb rianne en blingh ;)

Gek je weet mijn naam toch :+ hoef je me geen Blingh te noemen hoor :P

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:20

moonforever schreef:
Zou ik nog mee mogen

Van mij mag je ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:22

Blingh schreef:
moonforever schreef:

Gek je weet mijn naam toch :+ hoef je me geen Blingh te noemen hoor :P

Klopt haha ik wist niet of je fijn vond je echte naam :P
ik dacht vandaag zal ik ff langs komen :P was vlakbij jou :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:37

Ja ik las het op FB! Ik was aan het werk tot 15 en ben ook niet meer naar stal geweest eigenlijk

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 21:51

Blingh schreef:
Ja ik las het op FB! Ik was aan het werk tot 15 en ben ook niet meer naar stal geweest eigenlijk

Ja ik had me mobiel ook pas tegen 6 uur gepakt ;) ik kom michien in jan wel en in april op vakantie ;)
Dus zal je wel tegen komen ;)