Hier geen ritten meer, wel wandelingetjes aan de hand met mijn pensioener maar die staan er niet bij natuurlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Op kortere afstanden lukt het inderdaad wel om die snelheid te halen, maar ook dan merk ik dat hij veel stapmomenten nodig heeft, en we stappen maar 4 à 5 km/u, dus dat gaat langzaam helaas. Ik vind het niet fijn om er zo aan te moeten trekken om die snelheid maar te halen, en er gaat nog veel training in zitten om ook op de langere afstanden aan die snelheid te komen en ik heb het idee dat hij er dan gewoon minder plezier in heeft. Ik had het leuk gevonden om mee te doen, maar dat komt dan later nog wel een keer, als ik m'n eigen paardje heb die ik er wel een plezier mee denk te doen
Somebitch schreef:Chouchou schreef:Vanmiddag heb ik geen tijd voor een ritje dus wilde lekker vroeg al naar de paarden, was alleen even vergeten dat de zon nu nog niet op isDus even een half uurtje uitgesteld, hopelijk is het ook niet al te bewolkt zodat ik ook nog een mooie opgaande zon als uitzicht heb!
Weet niet of je al buiten gekeken hebt? Hier is het echt rot weer.
Hilli schreef:@chouchou: misschien is Enjoy the Ride dan wat voor jullie?
Blingh schreef:Ik ga morgen weer een flinke rit maken. Rogan is geschoren en hij is weer lekker druk buiten. Dendert soms zo door mijn hulpen heen, ga toch een scherper bitje proberen. Wil wel graag een (nood)rem hebben.
Blingh schreef:moonforever schreef:Zou ik nog mee mogen doen?
Ik heb een goed bitje ik gebruikte voor pony die ze bit beet pakte daar ree ik prima op gebruik alleen nooit zal je wel x pb rianne en blingh
Gek je weet mijn naam tochhoef je me geen Blingh te noemen hoor