Psydoxy schreef:Wat is Sneeuw en zon dan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Psydoxy schreef:Nog tot woensdag wachten, dan wordt 't warmer......
Van de week nog met een collega over. Regen en zon = Kermis in de hel. Wat is Sneeuw en zon dan?
Snadrem schreef:Welkom Ellen! Lekker, zo direct bij het bos wonen!
Hier ben ik na de les nog even lekker met Alanda naar buiten geweest. Maar wat een gure, koude wind zeg! Morgen gaan we weer, maar dan gaat de ski-rijbroek weer aanIn het bos zagen we weer drie reeën, die kwamen we donderdagavond ook al tegen. Leuk zeg!
ikke schreef:Snadrem schreef:Welkom Ellen! Lekker, zo direct bij het bos wonen!
Hier ben ik na de les nog even lekker met Alanda naar buiten geweest. Maar wat een gure, koude wind zeg! Morgen gaan we weer, maar dan gaat de ski-rijbroek weer aanIn het bos zagen we weer drie reeën, die kwamen we donderdagavond ook al tegen. Leuk zeg!
Dat ritje na de les was hier ook de planning, maar we hebben er maar vanaf gezien. Welliswaar zitten we vlak bij het bos, maar dat is een vrij open loofbos, waar het dus ook nog weleens wil waaien en dan is dat met dit weer niet zo comfortabel.
Snadrem schreef:Kan ik me voorstellen. Wij moeten eerst een stukje tussen de weilanden door en dan voel je die wind ook wel.. in het bos is het dan grotendeels beschut. Ik had vandaag van die cap-klepjes gehaald voor je oren, die werken wel supergoed! Dát scheelt een hoop in de temperatuur!!
( Dit soort klepjes )
Snadrem schreef:Ik heb een Uvexcap, dat is redelijk vergelijkbaar met Casco wat de zijkant betreft (althans, ik heb hier ook nog een Casco Newmaster en aan de zijkant is het hetzelfde driehoek-systeem). De klepjes zijn volgens mij universeel en zijn met twee klittenbandjes aan iedere cap te maken. Ik vind het echte een aanrader!
Dat onhandige met die lijnen herken ik wel van toen ik net begon, als je een paar keer in de knoop hebt gezeten word je vanzelf handiger