spatter schreef:Dayanaera van welke hoek ben je?
8 april is hier de Foshei rit
Breda

Vriendinnetje van me woont in Gastel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ganna schreef:Spatter wat maak hij fijne ritten zeg!
Von wat een heerlijke trainingen heb jij gemaakt zeg!
Ik wilde ook KWB de korte kl II rijden, maar nu ga ik toch die dag onze eigen wedstrijd (Veluwe Marathon) voorrijden, de nieuwe routes om Uddel. Maak ik daar een km of 45/50
Idee is nu om Epe te rijden, maar ik vind er niet zo veel aan zonder vriend voor Belle en de meeste paarden op de lijst lijken 'erg snel' ik moet mezelf dus nog even motiveren. Wil dat weekend eigenlijk een km of 120-130 rijden en dan is 46 km in Epe wel een mooie afstand er tussen. Dubberdedub.
Lein wat fijn dat hij wel wilde eten! Zo belangrijk! 2 keer 30 is ook pittig, ik baal altijd van die korte VG's in NL. Vreselijk waarom niet standaard 45 minuten of af en toe zelfs een uur?
Marije_jiplover schreef:Ik moet echt nog eens een planning gaan maken wat ik zou willen starten...
Ik weet ook nog niet hoe ik het zou willen opbouwen dit jaar.
Lekker trainen en meteen een lange klasse 1 doen en als dat goed gegaan is (net als Laag-Soeren vorig jaar) een leuke klasse 2 uitzoeken? Of eerst een korte klasse 1 en dan daarna een lange en dan toewerken naar een klasse 2?
Lastig!
Ganna schreef:Marije, ik denk dat je best met een lange kl I kan beginnen. Elmo (Ik kan er niets aan doen ik moet dan denken aan kleine H. die vanuit haar bed roept 'Elmo Elmo!' Ze heeft nu een kleine elmo en die moet altijd, maar dan ook altijd bij haar in bed onder de deken.) heeft al zoveel basiskm's in de benen. Easy does it! It is the speed that kills the horse, not the distance. Hij loopt er wel 30 hoor!
En dan rustig door naar de kl II, kort.
Zo'n luxe dat die 40 km afstanden er tegenwoordig zijn. Toen ik met Ilonk in de kl II begon was mij eerste, en kortste kl II 56 km.
Jammer dat jij niet kan in Epe Von! Maar ik denk eigenlijk ook dat Bente te hard gaat voor het Belle. Alhoewel ze met haar lange benen best wat harder kan vermoeddelijk... Ik ben zo gewend aan korte pootjes en het feit dat Ilonk haar basistempo gewoon 2 km/uur lager lag.
Dormagen is tegelijk met de VM, geen zin om bij ons te komen rijden? Ik ken de organisatie en kan vast wat regelen
Jammer Hilli, ik denk inderdaad dat de Merrie en het Bellebeest een goede match zouden kunnen zijn. Kan PaulineS niet zonder jou?? Zetten we een flinke emmer water klaar in de VG. ALthans ik gok dat je haar gaat groomen. Over grooms heb ik uberhaupt nog niet gedacht, ik denk dat ik zonder ga.
Op de VM, nog in dubio of ik kl III of IV wil doen (en wat ik daar dan van ga rijden is een tweede) helpt Djilan me, super de luxe!!