http://www.endomondo.com/workouts/279408756/13517278

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Ja de foto heb ik al! Ik had natuurlijk door dat er een foto werd gemaakt maar ik dacht dat de fotografe alle niet-deelnemers wel zou verwijderen. Ik heb toen even het topic opgezocht over endurance Leersum en zomaar stond ik daarbijSinds ik weet dat er ook endurance wedstrijden in Leersum zijn, probeer ik altijd wel even op die dagen ook te rijden, vind het zo'n leuke sfeer, dit jaar kom ik vast wel weer! Wilde misschien ook meedoen met m'n bijrijdpaardje maar die wordt nu verkocht, dus het is nog afwachten of ik met of zonder paard kom kijken
Somebitch schreef:Ik had trouwens gisteren voor het eerst met mijn garmin gps gereden. Hij deed het echt super goed! En nu zie ik wel degelijk dat endomondo niet heel erg betrouwbaar is. Op endomondo had ik iets meer km gereden dan op mijn gps, (klein verschil). Gemiddelde snelheid niet naar gekeken had maar een rustig stapritje met een klein stuk draf gedaan.
Wel Zembla voluit laten draven hij kwam op gemiddeld 21,3 km per uur. Niet slecht voor een NRPS
kim345 schreef:Chouchou schreef:Ja de foto heb ik al! Ik had natuurlijk door dat er een foto werd gemaakt maar ik dacht dat de fotografe alle niet-deelnemers wel zou verwijderen. Ik heb toen even het topic opgezocht over endurance Leersum en zomaar stond ik daarbijSinds ik weet dat er ook endurance wedstrijden in Leersum zijn, probeer ik altijd wel even op die dagen ook te rijden, vind het zo'n leuke sfeer, dit jaar kom ik vast wel weer! Wilde misschien ook meedoen met m'n bijrijdpaardje maar die wordt nu verkocht, dus het is nog afwachten of ik met of zonder paard kom kijken
je ijslander is je bijrijdpaard?
Als je lid bent van de knhs kun je meedoen in de kennismakingsklasse.
Hartstikke leuk gewoon doen! volgens mij is in april er ook een 20 km met een minimum van 8 km/h. Dat moet lukken!
Eind augustus is de internationale in leersum maar de kortste afstand daar is 90... (en stiekem wil ik daar heeel graag nationaal starten!)
Chouchou schreef:Ja de IJslander die ik rij is mijn bijrijdpaard
Ik had al wel het idee om met m'n bijrijdpaard in april mee te gaan doen in de kennismakingsklasse inderdaad, maar begon na een paar weken de afstand wat opvoeren toch wat te twijfelen of hij er echt net zoveel lol in had als ik. Moest er sowieso wel hard aan trekken om de snelheid ook te halen, en dan komt ook nog het hartslagprobleem waar vooral IJslanders vaak moeite mee hebben. In combinatie met dat hij nu ook wordt verkocht dus er in april waarschijnlijk al niet eens meer is, zal ik waarschijnlijk niet meedoen, maar kijken zou ik toch wel graag willen! Ben ook langzaamaan eens aan het kijken voor een eigen paardje, het geld en de tijd heb ik op zich, maar er zit geen haast bij. Dus als ik tegen die tijd nog geen ander paard te rijden heb, kom ik gewoon gezellig kijken of vrijwilligen ofzo
kim345 schreef:Chouchou schreef:Ja de IJslander die ik rij is mijn bijrijdpaard
Ik had al wel het idee om met m'n bijrijdpaard in april mee te gaan doen in de kennismakingsklasse inderdaad, maar begon na een paar weken de afstand wat opvoeren toch wat te twijfelen of hij er echt net zoveel lol in had als ik. Moest er sowieso wel hard aan trekken om de snelheid ook te halen, en dan komt ook nog het hartslagprobleem waar vooral IJslanders vaak moeite mee hebben. In combinatie met dat hij nu ook wordt verkocht dus er in april waarschijnlijk al niet eens meer is, zal ik waarschijnlijk niet meedoen, maar kijken zou ik toch wel graag willen! Ben ook langzaamaan eens aan het kijken voor een eigen paardje, het geld en de tijd heb ik op zich, maar er zit geen haast bij. Dus als ik tegen die tijd nog geen ander paard te rijden heb, kom ik gewoon gezellig kijken of vrijwilligen ofzo
Die snelheid moet je ook met je ijslander wel kunnen halen
dat moet zeker goed komen. Die hartslag ook wel! Gewoon flink koelen.
Heeft hij nu een dikke vacht? Misschien dat hij dat merkt..
jammer dat hij te koop staat. Ik hoop voor jou dat hij nog even blijft!
Chouchou schreef:Vanmiddag heb ik geen tijd voor een ritje dus wilde lekker vroeg al naar de paarden, was alleen even vergeten dat de zon nu nog niet op isDus even een half uurtje uitgesteld, hopelijk is het ook niet al te bewolkt zodat ik ook nog een mooie opgaande zon als uitzicht heb!
Cindyrella schreef:Hier ook een heerlijk kerstritje gedaan, 7,5km. Gestaag stijg ik in de challenge!
Edit: krijg via mijn phone de foto's er niet op?!
Somebitch schreef:Chouchou schreef:Vanmiddag heb ik geen tijd voor een ritje dus wilde lekker vroeg al naar de paarden, was alleen even vergeten dat de zon nu nog niet op isDus even een half uurtje uitgesteld, hopelijk is het ook niet al te bewolkt zodat ik ook nog een mooie opgaande zon als uitzicht heb!
Weet niet of je al buiten gekeken hebt? Hier is het echt rot weer.