Delaja schreef:Ik wilde vanmorgen een lekker ochtendritje met mn draver maken en dan morgen met mn hafje naar buiten maar vandaag zit er helaas niet in, ben nog te ziek![]()
Nu maar hopen dat ik morgen dan wel kan...
Beterschap!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blingh schreef:Ik ga mijn kilometers vandaag weer omhoog halen met een kerstrit met stalgenootjes
Vriendlief heeft tot gisteravond laat geprotesteerd want die wilde kerst ontbijten. Nu ken ik vriendjelief en blijft ie tot 12/13 op zijn nest liggen. Dus we maken er een gezellige lunch vanVolgens vriendlief was ie om 8.30 wakker vandaag, hij ligt nog knock out
jilleke2 schreef:Blingh schreef:Ik ga mijn kilometers vandaag weer omhoog halen met een kerstrit met stalgenootjes
Vriendlief heeft tot gisteravond laat geprotesteerd want die wilde kerst ontbijten. Nu ken ik vriendjelief en blijft ie tot 12/13 op zijn nest liggen. Dus we maken er een gezellige lunch vanVolgens vriendlief was ie om 8.30 wakker vandaag, hij ligt nog knock out
kim345 schreef:He dat stuk zand ken ik!
Daar gaat in leersum de wedstrijd ook overheen dacht ik.
Heb ik nog een hele gave foto van, hangt nu groot in me kamer!
De foto staat wel in me profiel
Chouchou schreef:kim345 schreef:He dat stuk zand ken ik!
Daar gaat in leersum de wedstrijd ook overheen dacht ik.
Heb ik nog een hele gave foto van, hangt nu groot in me kamer!
De foto staat wel in me profiel
Klopt, ik zag die foto al eens in je profiel en dacht het al te herkennen! Vorige keer reed ik ook op de dag van endurance Leersum daar en toen werd ik ook nog op de foto gezetJe zal wel meer punten moeten herkennen van mijn foto's want ik rij precies in dat gebied, ik heb ook een paar routes leren kennen door endurance Leersum, dan volgde ik gewoon gezellig de lintjes ook, nadat ik aan iemand even had gevraagd wat de kleuren betekenen haha.
kim345 schreef:Chouchou schreef:Klopt, ik zag die foto al eens in je profiel en dacht het al te herkennen! Vorige keer reed ik ook op de dag van endurance Leersum daar en toen werd ik ook nog op de foto gezetJe zal wel meer punten moeten herkennen van mijn foto's want ik rij precies in dat gebied, ik heb ook een paar routes leren kennen door endurance Leersum, dan volgde ik gewoon gezellig de lintjes ook, nadat ik aan iemand even had gevraagd wat de kleuren betekenen haha.
Heb je die foto's al teruggevonden? Anders kan ik je de linkjes wel geven!
Ik vind het toch zo'n mooi gebied. Ben echt jaloers op je! Vind dit misschien wel de mooiste wedstrijd van nl.
Ik hoop hem volgend jaar 2x te rijden!
xRiiannex schreef:Ga vandaag om 12:00 een buitenrit maken tot ongeveer 16:30.
Er is een picknick plak met een longeerkraal waar je je paard kan los gooien dus ideaal voor een tussen stopje
Hoeveel rijdt ik ong in 4 en half uur?
Doe veel stappen en redelijk veel draven.
Galop doe ik alleen als me paard niet zo druk is ivm eerdere ervaringen. Dat die keihard ging galopperen 7 bokken gaf (vreugde bokken) ik viel er af, paard rent weg 2 km verderop weer gevonden een man had hem gevangen net voor de snelweg, ben hem zo dankbaar
horsies5 schreef:xRiiannex schreef:Ga vandaag om 12:00 een buitenrit maken tot ongeveer 16:30.
Er is een picknick plak met een longeerkraal waar je je paard kan los gooien dus ideaal voor een tussen stopje
Hoeveel rijdt ik ong in 4 en half uur?
Doe veel stappen en redelijk veel draven.
Galop doe ik alleen als me paard niet zo druk is ivm eerdere ervaringen. Dat die keihard ging galopperen 7 bokken gaf (vreugde bokken) ik viel er af, paard rent weg 2 km verderop weer gevonden een man had hem gevangen net voor de snelweg, ben hem zo dankbaar
Als je vaker met endomondo rijdt krijg je steeds meer een idee van je gemiddelde snelheid.. bij mij en mijn paard ligt die meestal rond de 10 km/h.. bij ritten van 2 uur dan.. denk niet dat we dat ook redden bij een 4 uurs rit.. denk dat we dan op 8 zitten.. dus dan zouden we een 35 km doen in 4,5 uurals k een rustig ritje maak zit k meestal rond de 6
Wel ideaal zo'n picknick plek onderweg!