[HK][FOTO] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:12

Mooi paardje Linóleum. ik heb wel eens gehoord dat een paardje met een zwart en een wit oor geluk brengt.
Prachtige fotos allemaal weer, ook de strandfoto is weer prachtig <3
Zo te zien weer heerlijk gereden allemaal.
Mijn Huugje is niet thuis nog, ze zijn hem aan het herbeleren, ik heb zo´n zin om weer een lekkere buitenrit te maken, kijk er naar uit!!
Tot die tijd kijk ik weer hier mee,het is zo net of ik met jullie meerijd op buitenrit.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 19:36

Weer mooie omgevingen/paden en leuke oortjes voorbij zien komen.

Nog even wachten op een live buitenrit rocymax, in de tussentijd rijd je virtueel hier mee. ;)
Hopelijk is het morgenocht droog voor onze vaste woensdagochtend heiderit.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:26

Gisteren weer een ritje gemaakt dichtbij huis. Heb ik eindelijk een action cam, laten de herten en reeën zich natuurlijk weer niet zien. :o Maar m'n held op sokken ging wel voor het eerst het bosmeertje in, na al die plassen op de paden durft hij het eindelijk aan. :D

Piekosjj

Re: [HK] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:35

Wat een leuk filmpje! Dat schuine oortje bij de paard-etende boomstammen :D Jullie hebben erg mooie paden, waar rijden jullie?
Ik heb helaas deze week niet buiten gereden, volgende week heb ik wel twee ritten op de planning staan :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:54

Dank je, we rijden in Doorn. Is wel betaald gebied, maar de paden zijn daardoor meestal wel goed...benieuwd naar jou foto's en filmpjes als je weer gereden hebt, leuk topic dit altijd!

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 16:31

Weet niet of ik het hier mag vragen maar omdat er toch wel een aantal mensen zijn met een action camera, welke hebben jullie, zijn jullie tevreden en hoe duur was ie? Mag ook in een pb want dit topic is hier niet voor bedoeld :) Wou het toch even vragen.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:37

@Flappie, dat bosmeertje kan ik niet op de kaart vinden, maar ik weet dat ik er een keertje met de hond uit ben gekomen met een wandeling. Daarna heb ik het nooit meer kunnen vinden. Ik kom vanuit de kant van het grote open veld bij Stameren, waar ook de paarden bij het boswachtershuisje staan. Zou jij weten hoe je er van daaruit moet komen?

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:30

Welkom netam89 . Geen verkeerde achtertuin ;)

mooie ochtendrit , nog even voor school,Renee_S, dan kun je er wel even lekker tegen op school lijkt me. :D

Leuke oortjes

Filmpje kan ik niet zien flappie28 (staat dat het verwijderd is)

Lijkt me een heerlijke plek om te rijden Westerntrail.

Spannend om zo'n "wilde"paarden tegen te komen Piekosjj, maar zo te lezen waren zij ook niet echt onder de indruk :)

Wat leuke foto's en die leuke oortjes Linoleum, net een harlekijntje :)

Citaat:
Mijn Huugje is niet thuis nog, ze zijn hem aan het herbeleren, ik heb zo´n zin om weer een lekkere buitenrit te maken, kijk er naar uit!!

Hoe lang gaat het nog duren eer je hem weer thuis hebt? Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.

Citaat:
Gisteren weer een ritje gemaakt dichtbij huis. Heb ik eindelijk een action cam, laten de herten en reeën zich natuurlijk weer niet zien. :o Maar m'n held op sokken ging wel voor het eerst het bosmeertje in, na al die plassen op de paden durft hij het eindelijk aan
mooi filmpje flappie28
Zo leuk die opwippende manen :)
Wat goed dat hij het bosmeertje in ging.
Opeens staan straks wel herten voor je. ;) Ik moet bekennen dat we er deze zomer meerdere redelijk dichtbij op ons pad hebben gehad, maar op de film waren ze niet goed te zien (leken opeens veel verder weg en kleiner dan in het echt :(:) )

Citaat:
Weet niet of ik het hier mag vragen maar omdat er toch wel een aantal mensen zijn met een action camera, welke hebben jullie, zijn jullie tevreden en hoe duur was ie? Mag ook in een pb want dit topic is hier niet voor bedoeld :) Wou het toch even vragen.
M_nouska, ik heb een GoPro Hero White. Ik heb hem al een tijdje, volgens mij was hij toen rond de 200,- euro (ecl de headstrap en de micro sd chip )

Ik heb woensdag jl en vandaag weer een heiderit gemaakt. Vandaag waren er een hoop mountainbikers, wandelaars en hardlopers onderweg. (foto''s/filmpjes volgen nog ;) )

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 23:55

Nado schreef:
@Flappie, dat bosmeertje kan ik niet op de kaart vinden, maar ik weet dat ik er een keertje met de hond uit ben gekomen met een wandeling. Daarna heb ik het nooit meer kunnen vinden. Ik kom vanuit de kant van het grote open veld bij Stameren, waar ook de paarden bij het boswachtershuisje staan. Zou jij weten hoe je er van daaruit moet komen?

Het bosmeertje staat wel op de kaart van den Treek, heel klein bij het gedeelte van het Heihuis links onderin http://www.dentreekhenschoten.nl/Paardrijden.html

Maar heb even een live routebeschrijving gemaakt van mijn rit van gister, hoop dat je hier wat aan hebt of in ieder geval weet in welke richting je het moet zoeken .... :j

Zie hier het filmpje..

@M_nouska: Ik heb de SJ4000 en die was rond de 100 euro excl. de SD kaart. Heb hem met de sticker en bevestigingsclip op mijn cap gemonteerd, omdat de headstrap niet goed bleef zitten die ik er bij had besteld. Moet er wel bij zeggen dat het voor mijn cap (Uvex) niet handig is. Verder vind ik het een prima cam, lekker klein ook.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 07:17

Ik heb ook de SJ4000. Erg goede kwaliteit voor een normale prijs (vergeleken met GoPro). Zoek maar eens op internet, daar zie je ook dat de SJ4000 veel vergeleken wordt met GoPro.

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn camera! Ik heb hem wel met de headstrap van GoPro op m'n cap.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:09

@Flappie, dank je wel!

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:37

Leuk hé Piekosjj om wilde paarden tegen te komen. Wij komen ze ook regelmatig tegen evenals '' schotse hooglanders (zwart). Deze zijn wat minder fijn om tegen te komen, ze zijn toch wel imponerend met hun grote horens.

Ik ga morgen naar het Wekeromsezand. Hoop dan weer mooie foto's onderweg te maken!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:40

Mijn schimmeltje afgelopen week op vakantie rondom Kootwijk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 09:36

Mooi <3

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:45

Citaat:
Mijn schimmeltje afgelopen week op vakantie rondom Kootwijk
Mooie foto's , mooi paard!!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:00

Oh wat een mooi Pennypaard zeg! <3 En heerlijk om daar te rijden. :j

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:25

Wat een sprookjespaard met die prachtige lange, krullende manen!
Dit weekend heb ik weer lekker rondgehobbelt op m'n bijrijdpaardje, vooral zaterdag prachtig gereden in het zonnetje!
Afbeelding

Felicia99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:24

Wat is het mooi daar!
Ik zie hier weleens wilde zwijnen,wilde pony's en wilde koeien.
Voor de rest niet echt veel :-p

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 09:14

Hartje Randstad,het Buytenpark tussen Zoetermeer en Stompwijk.
Afbeelding

Afbeelding

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 12:25

Mizsz_Kitty: Mooi paard en prachtige omgeving daar bij Kootwijk, staat ook zeker nog op mijn lijstje! :D

Piekosjj: Lekker he om zo nog in het najaarszonnetje te kunnen rijden, toch beter dan al die regen die we gehad hebben in september.

Taverno: Lekker om zo de polder in te kunnen zelfs in de Randstad, mooi gebied ook.

Zelf gister ook weer naar het bos geweest, weer geen wild gezien, maar dat is ook niet zo gek als er mensen op een scooter en quad door het bos heen rijden :roll: ook nog iemand met loslopende hond (mag niet in dit bos!) tegen gekomen met een dood konijntje in z'n bek alsof het normaal is :o ...bijzonder ritje in ieder geval, maar wel genoten van de prachtige herfstkleuren en paddenstoelen! :D

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:04

Klopt Flappie, met dit weer maak je mij heeeeel blij :D
Vorige week een stukje gewandeld, incl panorama (Qs oortjes helemaal rechts onderin :D ) vanaf een vd uitzichtpunten.
Afbeelding

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 15:03

Haha, moest de leuke fluffy oortjes even zoeken, maar wat een prachtig uitzicht zeg! :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:36

Die fluffy oortjes zijn in camouflage ...

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:38

Nu zijn ze nog fluffly ja, Q wordt binnenkort weer geschoren en ik hoop dat z'n oortjes dan ook kaal kunnen. Dan herkennen jullie 'm helemaal niet meer joh :=
Het is vandaag weer zondag dus dan ga ik d'r altijd met Manousche op uit, was eind vd middag en wat een prachtig licht scheen er door de bladeren heen! Heel mooi!
Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:47

poeh,jullie zijn gezegend met zo'n omgeving zeg.
Wij moeten wel een half uur stappen over de dijk om in een park te komen.Maar hebben wel een keuze uit 3.

Mijn paard is met frisser weer niet zo mak dus in de winter kan ik niet buitenrijden.Het wordt dan wat link op de smalle weg.

Wel hebben wij een heerlijke drafbaan van 1000m op het erf.