Welkom netam89 . Geen verkeerde achtertuin
mooie ochtendrit , nog even voor school,Renee_S, dan kun je er wel even lekker tegen op school lijkt me.
Leuke oortjes
Filmpje kan ik niet zien flappie28 (staat dat het verwijderd is)
Lijkt me een heerlijke plek om te rijden Westerntrail.
Spannend om zo'n "wilde"paarden tegen te komen Piekosjj, maar zo te lezen waren zij ook niet echt onder de indruk
Wat leuke foto's en die leuke oortjes Linoleum, net een harlekijntje
Citaat:
Mijn Huugje is niet thuis nog, ze zijn hem aan het herbeleren, ik heb zo´n zin om weer een lekkere buitenrit te maken, kijk er naar uit!!
Hoe lang gaat het nog duren eer je hem weer thuis hebt? Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten.
Citaat:
Gisteren weer een ritje gemaakt dichtbij huis. Heb ik eindelijk een action cam, laten de herten en reeën zich natuurlijk weer niet zien.

Maar m'n held op sokken ging wel voor het eerst het bosmeertje in, na al die plassen op de paden durft hij het eindelijk aan
mooi filmpje flappie28
Zo leuk die opwippende manen
Wat goed dat hij het bosmeertje in ging.
Opeens staan straks wel herten voor je.
Ik moet bekennen dat we er deze zomer meerdere redelijk dichtbij op ons pad hebben gehad, maar op de film waren ze niet goed te zien (leken opeens veel verder weg en kleiner dan in het echt
)
Citaat:
Weet niet of ik het hier mag vragen maar omdat er toch wel een aantal mensen zijn met een action camera, welke hebben jullie, zijn jullie tevreden en hoe duur was ie? Mag ook in een pb want dit topic is hier niet voor bedoeld

Wou het toch even vragen.
M_nouska, ik heb een GoPro Hero White. Ik heb hem al een tijdje, volgens mij was hij toen rond de 200,- euro (ecl de headstrap en de micro sd chip )
Ik heb woensdag jl en vandaag weer een heiderit gemaakt. Vandaag waren er een hoop mountainbikers, wandelaars en hardlopers onderweg. (foto''s/filmpjes volgen nog
)