Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel spanning en daardoor ook voor veel dingen weer op de rem, achter uit ect.
, hopelijk heeft je hoefsmid snel een plekje vrij in z'n agenda.
, hopelijk gaat 't goed met het beentje.
. Zolang er nummertjes op de paaltjes staan en er geen kaart te krijgen is gaan we zelf maar op onderzoek uit.
Psydoxy schreef:Ik ben met Breez op explorertocht toch geweest. Zolang er nummertjes op de paaltjes staan en er geen kaart te krijgen is gaan we zelf maar op onderzoek uit.
Helaas pakte het anders uit dan verwacht. In mijn logica zou den 14, 15, 16 toch in elkaar moeten overlopen. maar.............. einde genummerde paaltjes, andere ruiterpad aanduidingen en uiteindelijk........... einde ruiterpad en een drukke weg. Ach ja, we weten wel dat we die weg niet meer moeten nemen
Judith_ schreef:Oei, verder alles wel goed afgelopen?
Anoniem schreef:@Rais,ja idd nog vanwege hoest. Echt klóte.
(meer benauwdheid,dan hoest...die is bijna weg,zeker nu met weer ventipulmin en prednison).
Attitude schreef:Ligt er bij jullie geen drainage marcella of is het wei?
Ben hem maar gaan halen, maar dit ging ook niet helemaal normaal meer snuiven en snurken.
Krijg ik dus van stalgenoot te horen ja toen we aan kwamen rijden liep hij ook al flink te rennen. Blijkbaar was hij dus niet zo rustig aan het scharrelen als ik dacht, maar een beetje erg veel last van weide kabouters.

Maar onze paddocks zien er ook niet uit. Die zijn net zo modderig als bij jullie Marcella.
Jammer dat het voor anderen niet door ging. Het weer was heerlijk! Het verwachtte zonnetje is er alleen niet lang bijgeweest. Het eerste stuk hebben we nog lekker in de zon kunnen rijden, maar al snel trok het dicht qua bewolking. Toch was het prima weer en we hebben weer heerlijk gereden! Vandaag waren we voor het eerst met zijn drieën!
Dan zou ik ook wel raar opkijken, want die horen hier ook helemaal niet meer te lopen. Reeën komen we nog wel eens tegen, en eekhoorntjes. Van de reeën schrikken de paarden nog wel eens, maar van de eekhoorntjes niet echt.
Psydoxy schreef:ikke schreef:Die nummertjes maken deel uit van het Euregionetwerk, als mijn info correct is. Daar bestaan kaarten van, al weet ik zo even niet waar je die kunt kopen.
Hmmm, geen idee, hoort Maarheeze bij de Euregio route