Liseef schreef:kynshiri schreef:ik ben 1 keer gevallen op buitenritn met de pony van een vriendin... we waren met 3 gaan wandelen en wilden de paarden even in het water laten op het blosodomein, maar mn vriendin vroeg of ik ook even met haar pony in het water wilde gaan als de mijne er genoeg van had omdat zij der op dat moment niet zo lekker voelde en geen zin had om in het water te gaan.
Ik rij dus met haar pony het water in, maar plots draait de pony van het andere meisje dat met ons mee was zich om en trapt naar mij en de pony waar ik op zat... Pony schrikt en springt omhoog. Ik val en duik dus in het water. Op een of andere manier moet de pony op mij getrapt zijn bij het uit het water rennen, want ik had 2 mooie paarse hoefafdrukken op mn ribbenkas (en nog 1 op mn arm van die andere pony zn trap).
Verder ben ik ook al met een gebroken voet thuis gekomen, maar zonder te vallen
Auw!
En dan nog helemaal nat waarschijnlijk ook. Niet in de winter hoop ik?
in maart... twas wel niet te koud gelukkig, maar het water was wel nog aardig fris moet ik zeggen... Degoutantste van al was dat er een passerende mountainbiker het blijkbaar superopwindend vond dat ik snel een droog truitje van iemand anders aantrok. Kun je nu geloven dat die op een afstandje van ons even alles uit zn broek tevoorschijn haalde en er in ons zicht mee begon te spelen
Toen zijn we maar snel doorgegaan... 

Totdat er een man in het bos was met een vuilcontainer bij zich. Mijn paard vond het nogal eng en er waren (helaas) meer paarden die daar zo over dachten. Eén van de andere paarden begon te dribbelen en die van mij werd daar alsmaar onrustiger van, totdat ze allebei wegrenden en uiteindelijk over de greppel de bosjes in sprongen. Ik ben er toen afgelazerd en kennelijk op mn hoofd geland