Je wordt nageroepen: Paardje, paardje aaien! Wat doe jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Jess

Re: Je wordt nageroepen: Paardje, paardje aaien! Wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:47

als ze naar me toe komen en ze vragen netjes mogen we het paardje aaien meestal zeg ik dan ja maar als ze op me af komen stormen of heel druk doen loop ik snel door

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:50

Ik loop eigenlijk altijd door.
Die van mij is geen voorstander van stilstaan en buiten al helemaal niet.
Ik zie het niet echt zitten als ze op 2 benen gaat staan voor kleine kinderen (om de hand te schudden Tong uitsteken )

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:02

Ik loop altijd door, ik kom er zoveel tegen. Ik ga niet om de 5 minuten stoppen. Daarbij heeft knol een hekel aan gefrut.

renske1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:08

Ik vind het van het paardafhangen, als ik op een rustog knuffelfreakje rijd, of op een stuiterige Hyperpaard, dat maakt wel een verschil. Maar in een groep rijden we altijd door, om te voorkomen dat er iemand achterop raakt. Met de kar mogen ze meestal wel aaien, en aan de hand ook, maar als ik langs kom draven niet.

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:14

normaal laat ik ze wel aaien, hangt van het paard af, ben alleen 1x weggedraaft omdat dat kind keihard stond te schreeuwen PAAAAAAAAAAAAAAAAARD Vork

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:24

Sabbalicious schreef:
normaal laat ik ze wel aaien, hangt van het paard af, ben alleen 1x weggedraaft omdat dat kind keihard stond te schreeuwen PAAAAAAAAAAAAAAAAARD Vork

Hahahahahahaha, zie het al helemaal voor me! Clown
Kom niet meer bij, hahahahahaha Haha!
Duivel

ankJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:52

als ze achter je zijn loop dan maar door
maar als ze voor je zijn kun je daar wel even stoppen
maardat is mijn mening hoor!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:11

ze vragen dat nooit aan mij Knipoog maar ik rijd dan ook in de middle of nowhere, ik kom bijna nooit kinderen tegen (midden in het bos...)

Melissa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:15

Dieren aaien doe je in de kinderboederij.
Nee dus niet laten aaien.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:16

Ik heb een heel lief paardje die van aaitjes houdt Haha!
Dus ik laat ze altijd doen, ik stap dan wel even af om te tonen waar...

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:25

Mijn paarden stoppen voor kinderen, en lopen pas door als er geaaid is. Dat is soms best lastig als kinderen bang voor paarden zijn, haha. Mijn mini wil zo nog weleens happen, maar bij kinderen is hij echt heel braaf.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:42

sonjim schreef:
Mijn paarden stoppen voor kinderen, en lopen pas door als er geaaid is. Dat is soms best lastig als kinderen bang voor paarden zijn, haha. Mijn mini wil zo nog weleens happen, maar bij kinderen is hij echt heel braaf.

Hahahaha ik zie het al helemaal voor me!

'loop door!'
*neee eerst aaien*
'loop nou door, dat kind is bang voor je'
*dat kan niet, ik ben juist heel aaibaar. ik wil eerst geaaid worden, en anders loop ik niet*

geweldig..

over het algemeen mogen ze niet aaien, mijn paard houdt daar totaaal niet van. mijn pony is een echte knuffel en die mogen ze wel aaien, mits zij aangeeft dat ze dat wil. klinkt misschien stom, maar er zijn bepaalde kinderen die ze absoluut niet in haar buurt wil hebben, dus die mogen ook niet aaien. ik houdt het wel altijd goed in de gaten als er kinderen bij zijn, laatst was er eentje die haar gewoon stiekem in haar oog zal prikken. Boos! en dat laat ik niet gebeuren. leg er wel altijd vriendelijk bij uit dat het paardje dat niet leuk vind hoor, niet dat ik helemaal kwaad uitval. het blijven kinderen.

larrylurex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:23

Beter dan dat ze je najoelen en hem aan het schrikken proberen te krijgen....
Maar nee, mijn paard loopt net zo hard naar achteren als dat zij naar hem toe lopen. Clown Haha! ...
Krijgen niet eens de kans om hem te aaien.
Tenzij je iets eetbaars bij je hebt dan is het een ander verhaal... Vork

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:26

ik laat ze mijn tink gewoon aaien, en heel soms vraag ik of ze een rondje erop willen.
dat blijf ik er gewoon naastlopen(natuurlijk als het van de ouders mag)

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:30

Het eerste wat ik altijd roep is: 'Pas op voor je tenen!' Verder vind ik het prima als buurtkindjes m'n pony willen aaien. Snoepjes geven mag niet, want ik ben iets te bang dat de kindervingertjes voor worteltjes worden aangezien. Clown

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:32

als ze het netjes vragen, en het zijn kleine kindjes, aai maar lekker, maar als het van die ***kinderen zijn die alleen maar lopen te krijsen dat ze paardje willen aaien, rijd ik lekker door.

Joycie_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 09:45

Ik laat ze meestal wel aaien hoor! Haha!

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:42

mijn pony heeft het soms totaal niet op sommige mensen, dan gaat hij bijten enzz.. maar bij sommige andere mensen doet hij normaal. maar ik ga het risico liever niet in als het kleine kindjes zijn... dan zeg ik pas op, hij kan bijten

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 15:26

Ik zie wel ik vind het wel grappig als mensen met kinderen achterop zo wijzen, kijk daar komen paardjes aan!
Maar niet echt gehad dat ze willen aaien...
Maar ik had laats ook mensen die op een verharde weg fietsen, en zeiden, is het niet saai zoo lopen, gaat toch harder! NOujaah dacht ik bij mezelf, mag niet een galoperen en draven op een verharde weg!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:05

er zijn 2 kinderen in de straat die dat altijd willen
alleen mijn paard kan slecht stil staan als die naar huis gaat, want kom ze altijd de terug weg tegen dat is 1 snel aaitje en dan begint die te draaien en te schudden dus gaan ze weg

R0sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:07

Meestal mogen ze wel even aaien.
maar als ik al voorbij ze ben en dan roepen zij het bijv. dan ga ik niet terug ofzo !

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:14

als ik kindjes tegenkom die m'n paardje willen aaien, mogen ze dat van mij ook, Power vind die aandacht toch al geweldig, doet zelfs extra zijn hoofd omlaag om gekriebeld en geklopt te worden. En ach ik weet dat ik dat vroeger zelf ook geweldig vond.

Uiteraard let ik wel op het verkeerd, Powers reacties en waar de kinderen staan, maar dat spreekt (in mijn ogen) toch wel voorzich.

Nog grappiger is als ze dan allerlei vragen beginnen te stellen,hoe heet hij? hoe oud istie? etc. Haha!

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 16:17

ligt eraan met welk paard.. kevin & 1 vd shetten wel.. met romanca nog niet. Knipoog laat ze maar lekker aaien, als ze daar blij van worden.
Zo had ik een keertje dat een heel klein jongentje vroeg (ik reed over een veldje waar zijn ouders vouwwagen aan het uitproberen waren) of hij even op mijn paard (kevin) mocht zitten.
nou dan stap ik gewoon even af. hoppa kindje erop (wel tegen ouders zeggen dat het eigen verantwoording is) en dan even wat rondjes stappen. Hij blij, kevin vind het ook echt geweldig. dus waarom niet Knipoog

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:27

xLaus_ schreef:
ligt eraan met welk paard.. kevin & 1 vd shetten wel.. met romanca nog niet. Knipoog laat ze maar lekker aaien, als ze daar blij van worden.
Zo had ik een keertje dat een heel klein jongentje vroeg (ik reed over een veldje waar zijn ouders vouwwagen aan het uitproberen waren) of hij even op mijn paard (kevin) mocht zitten.
nou dan stap ik gewoon even af. hoppa kindje erop (wel tegen ouders zeggen dat het eigen verantwoording is) en dan even wat rondjes stappen. Hij blij, kevin vind het ook echt geweldig. dus waarom niet Knipoog

aaahhh dat is nou grappig.. Dat vind ik ook niet zoo erg, als ik er maar tijd voor heb, waarom niet?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:16

Alsik tijd heb, neem ik er ook de tijd voor, hetzelfde met de honden die willen kinderen ook altijd aaien. Het voordeel is dat je dieren zo heel kindvriendelijk zijn en blijven, als je zelf de grenzen maar blijft stellen. En inderdaad ik genoot er ook altijd van toen ik klein was, en nog aai ik bijna ieder dier dat ik tegenkom, ik roep er niet voor, maar als ik met mensen in gesprek raak en het dier komt in de buurt dan aai ik, bijna automatish