Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Sabbalicious schreef:normaal laat ik ze wel aaien, hangt van het paard af, ben alleen 1x weggedraaft omdat dat kind keihard stond te schreeuwen PAAAAAAAAAAAAAAAAARD
maar ik rijd dan ook in de middle of nowhere, ik kom bijna nooit kinderen tegen (midden in het bos...) 
sonjim schreef:Mijn paarden stoppen voor kinderen, en lopen pas door als er geaaid is. Dat is soms best lastig als kinderen bang voor paarden zijn, haha. Mijn mini wil zo nog weleens happen, maar bij kinderen is hij echt heel braaf.
en dat laat ik niet gebeuren. leg er wel altijd vriendelijk bij uit dat het paardje dat niet leuk vind hoor, niet dat ik helemaal kwaad uitval. het blijven kinderen.
...
laat ze maar lekker aaien, als ze daar blij van worden.
xLaus_ schreef:ligt eraan met welk paard.. kevin & 1 vd shetten wel.. met romanca nog niet.laat ze maar lekker aaien, als ze daar blij van worden.
Zo had ik een keertje dat een heel klein jongentje vroeg (ik reed over een veldje waar zijn ouders vouwwagen aan het uitproberen waren) of hij even op mijn paard (kevin) mocht zitten.
nou dan stap ik gewoon even af. hoppa kindje erop (wel tegen ouders zeggen dat het eigen verantwoording is) en dan even wat rondjes stappen. Hij blij, kevin vind het ook echt geweldig. dus waarom niet