Was wel een hele snelle ronde, Bam had iets te veel energie

Nu langzaam weer gaan opbouwen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel gewoon in de piste, voorlopig blijf ik buiten toch maar wandelen .. denk ik ... Het kriebelt toch wel moet ik zeggen
Was wel beetje moeilijk hooikoorts-weer maar hij ging wel fijn mee! Wat meer achter mij dan naast mij, maarja, je kan niet alles hebben hé.
) dus ik dacht "als daar op de splitsing nu toevallig een bospaadje naar links gaat... " , even gekeken op de app en dat was zo, dus even een extra (onbekend) stukje erbij gepakt. Was zo leuk, [***] was meteen wakker, dat stuk liep hij wel met gemak langs/voor mij
Maarja, een niet gezond lichaam zal daar ook wel aan bijdragen, al heb ik het er wel moeilijk mee om dat toe te geven

Gisteren 8.5 km zonder problemen en nu erg pijn in mijn voet (en mijn andere voet heb ik iets aan mijn teen open gelopen wat ik helemaal niet begrijp). Om dan over de rest nog maar te zwijgen
Misschien moet ik toch een andere hobby zoeken, haha.
) in het bezit van een 4 jarige fjordenruin. Nog helemaal groen dus kent veel dingen buiten ook niet. Ik heb nu 2 keer met hem gewandeld buiten om hem te laten wennen aan verkeer e.d. gaat heel goed! Auto's en vrachtwagens vind hij nog een beetje spannend, maar hij blijft wel netjes naast mij lopen.
[***] schreef:Hier vandaag 12 km gedaan, ging best goed, al is de kaars nu wel uit.
Snap echt niet hoe sommigen hier "dagelijks" zo'n afstanden of zelfs meer kunnenMaarja, een niet gezond lichaam zal daar ook wel aan bijdragen, al heb ik het er wel moeilijk mee om dat toe te geven

niks of nergens bang voor, verkeersmak en bomproof geboren. Wat wel handig is, aangezien gisteren heel motorrijdend Nederland er ook opuit was getrokken.
Helaas dus niks opgenomen omdat ik met m'n telefoon het water niet in kan 

Langzaam bouwen we naar de grote rondes van de zomer.