Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
saskiaojan schreef:xLeoniee schreef:Wij zijn weer op de terugweg! Hebben genoten![]()
Ook nog een paard gevangen die zn ruiter was kwijtgeraakt
Een bonte pony? Dan heb ik zijn amazone gevonden en teruggebracht!
heerlijk door het gebied gestruind en een paar keer de vlakte op en neer (was best zwaar dit jaar dus niet te vaak). Lotte_Bjorka schreef:Wij zijn er morgen bij (met een blauw dekje). We starten tussen 09:30 en 09:55. We starten samen met een bruine welsh en later twee friese paarden
[ [url=m/TCgY2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit waren we vorig jaar
[ [url=m/crgZq7.jpg]Afbeelding[/url] ]

nonskagek schreef:Lotte_Bjorka schreef:Wij zijn er morgen bij (met een blauw dekje). We starten tussen 09:30 en 09:55. We starten samen met een bruine welsh en later twee friese paarden
Dit waren we vorig jaar
Hee ik heb je pony gezien! Alleen was 'ie z'n ruiter vergeten geloof ik... alles ok? Niemand gewond?
nonskagek schreef:Lotte_Bjorka schreef:Wij zijn er morgen bij (met een blauw dekje). We starten tussen 09:30 en 09:55. We starten samen met een bruine welsh en later twee friese paarden
Dit waren we vorig jaar
Hee ik heb je pony gezien! Alleen was 'ie z'n ruiter vergeten geloof ik... alles ok? Niemand gewond?
voldoende aanspraak gehad haha.Nientsje schreef:Ik ga nu met een stalgenoot.
Maar genoeg mensen gaan in een groep of alleen.
Met opjuttende en opruiende mensen nog geen ervaring... en ik ga nu voor de 3e x.
De eerste keer had ik een 4-jarige onder mijn kont (nu is hij 6 en gaat elke keer met veel plezier mee).
Is echt aftastend met wat je paard leuk vindt en waar die zich wel of niet iets van aan trekt.
Kabayo schreef:Hoe ervaren jullie adt? Natuurlijk leuk denk ik
Is het erg druk? Rij je in een groep. Of echt met zijn 2en. Heb gehoord dat het er op de vlakte ruig aan toe gaat met schreeuwende en opjuttende mensen.
Wil graag weten hoe het daar is . Wil misschien als alles het toelaat volgend jaar mee doen met een 3 jarige. Moet dus nog beleerd worden