Misschien ff bij de bouwmarkt zown blauw zeil halen voor €5 kan die die eventueel over de tent spannen. En tegen te kou kruikjes die kun je gewoon vullen met heet water en blijven lang warm.
Bijna jarig , taart al besteld ik zal aan jullie denken bij elke hap zondag
dynamiek
Geplaatst: 13-05-15 05:33
Hier ook een stip dit jaar weer volgen. Ps respect voor je 23 jarige dame die voor de kar staat.
Sabbientje
Geplaatst: 13-05-15 08:06
MamaJella schreef:
Hihi... *beelddenker* Ik zie Wendy nu als een soort mummy onder de huifkar hangen
Ik beelddenk met je mee. En dan halverwege de rit denken "zijn we niet iets vergeten?" En Wendy die daar nog steeds onder de huifkar hangt.
Wendy_Komen
Geplaatst: 13-05-15 08:12
Hahahaha, wat zijn jullie toch allemaal lief!! Maris was me voor, maar ik doe het lekker toch nog!: Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen! Nog 4 nachtjes slapen!
Jennyj01
Geplaatst: 13-05-15 08:21
He Wendy slaap je op een luchtbed of op een veldbed? Zelf neem ik op koudere tripjes liever een veldbedje mee omdat je dan van de grond af slaapt. Yoga matje er overheen. Het bedje dan he. De randen kunnen soms wat hard zijn.
Ik slaap op een luchtbed, maar wel 1 die extra dik is. En Gerard heeft voor mij een matje met reflectie coating voor eronder. Zat al te denken voor als het echt koud is een half uur voordat ik naar bed ga wat warme flessen/ kruiken erin te leggen. Zodat bed + lucht in het bed wat opgewarmd zijn voordat ik erin ga.
De weersvoorspellingen worden al wat minder deprimerend vind ik zelf. Benieuwd of Maris het daar mee eens is.
Wahahahahhahahaha wendy onder de kar. Wel gezellig hoor lekker knus enzo. Je tentje red het vast wel. En het word gewoon mooi droog weer.
bijna bijna bijna
Birdie60
Geplaatst: 13-05-15 13:32
Wendy, is dit niks voor jouw?
Kan achter het paard of achter de huifkar. Weet je zeker dat je droog zit/ligt.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-15 13:48
Haha geweldig!
We gaan zo de paarden optuigen en inspannen voor een testrit met de huifkar.. Als je de rit 'live' wilt volgen, moet je met een kwartier ofzo op deze link klikken. https://www.endomondo.com/workouts/user/5917732 Als het goed is werkt dat... Ben benieuwd..
Nee geen filmpje.. zo hightech zijn we nou ook weer niet.. Maar je kunt dan live zien op de kaart waar we rijden..
Ik zal een MOD idd even vragen om de link in het eerste bericht te zetten, goed idee!
Nou rit was super geslaagd. Goed dat we het gedaan hebben, wel even weer anders dan met de marathonwagen dus de eerste bochten waren nog wat onwennig.. Maar al snel reed het weer zoals vanouds, en net zoals van ouds sprong Gerard af en op de kar voor foto`s In dit korte ritje heeft hij er al zo`n 50 gemaakt, dat beloofd wat voor de vakantie He`s a man on a mission
En een paar foto`s dan maar? Genieten met een hoofdletter G:
En dat vonden de hondjes ook :
En tijdens de koffiestop, Gerard die zijn puzzelboekje in de la tegenkwam, en even moest uitproberen
Ik hou het hier maar bij, er komen nog 14 dagen vakantie en dan komen er nog meeeeeer dan genoeg foto`s in dit topic verwacht ik zomaar..