Enjoy the Ride 2015, wie zijn er weer van de partij?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Re: Enjoy the Ride 2015, wie zijn er weer van de partij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:01

wie weet hoe de route van het knhs is? ik heb daar ooit gereden via iets anders maar de route was toen meer voor menners en paarden met ijzers, veel over gritwegen. Mijn hafje heeft geen ijzers en vond dit op een gegeven moment niet leuk meer al die steentjes..

dit weerhoudt mij een beetje om mee te doen.. hij kan wel wat tegen steentjes enz.maar dit was gewoon niet leuk meer.. hij liep op gegeven moment echt gevoelig.. en ik was niet de enigste een andere haflinger die blootvoets er last van had

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:12

plutolover schreef:
wie weet hoe de route van het knhs is? ik heb daar ooit gereden via iets anders maar de route was toen meer voor menners en paarden met ijzers, veel over gritwegen. Mijn hafje heeft geen ijzers en vond dit op een gegeven moment niet leuk meer al die steentjes..

dit weerhoudt mij een beetje om mee te doen.. hij kan wel wat tegen steentjes enz.maar dit was gewoon niet leuk meer.. hij liep op gegeven moment echt gevoelig.. en ik was niet de enigste een andere haflinger die blootvoets er last van had

Dit is totaal niet mijn ervaring met de ritten in Ermelo :n

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 17:44

plutolover schreef:

Over welke omgeving heb je het dan?

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 20:17

Weet iemand hoe lang de route is van 4 okt buinen en wat de inschrijfkosten zijn ??

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 07:32

Volgens mij kost het €30,- voor knhs leden en €35,- voor niet-leden.
Ik heb me gister opgegeven voor Maarn. De route van Buinen zou ik niet weten...

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:55

Ik heb me inmiddels ingeschreven voor ETR 3 oktober in Bennekom. Zijn er nog meer mensen die deze rit gaan rijden?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 12:09

Ik wil me melden ik ga ETR 3 oktober in bennekom rijden :D Ik doe de 15 km.
Ik zag €25 voor niet knhs leden en €20 voor knhs leden

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 12:14

Voor mij de eerste keer dat ik meerijd met een PinkRibbonrit. De donaties lopen als een trein, de roze details worden inmiddels steeds meer. En we hebben er zin in!
Praktisch vraagje... Ik kan nergens iets vinden over de route, de route-aanduidling, minimum/maximum snelheid, voor- en nakeuring. Wie kan mij hier iets over vertellen of aangeven waar ik deze info kan vinden?

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:15

heidi73 schreef:
Voor mij de eerste keer dat ik meerijd met een PinkRibbonrit. De donaties lopen als een trein, de roze details worden inmiddels steeds meer. En we hebben er zin in!
Praktisch vraagje... Ik kan nergens iets vinden over de route, de route-aanduidling, minimum/maximum snelheid, voor- en nakeuring. Wie kan mij hier iets over vertellen of aangeven waar ik deze info kan vinden?

route en route-aanduiding krijg je op het moment dat je bij de organisatie van de rit je meld. Je krijgt dan uitleg over de routeaanduidingen en een kaartje met de route (gebruik ik eigenlijk nooit want de routeaanduiding is meestal prima). Minimum leeftijd staat meestal wel in de tekst op de site als je je inschrijft (meestal kinderen tot 16 onder begeleiding). Snelheid moet je zelf weten want is geen endurance maar recreatief rijden. Keuringen zijn er soms, maar dit is vrijwillig en meer voor jezelf om te kijken hoe zo iets gaat en of je paard erg uitgeput is aan het einde van de rit of dat het je netjes gereden hebt)

heidi73

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:51

marjolein__ schreef:
heidi73 schreef:

route en route-aanduiding krijg je op het moment dat je bij de organisatie van de rit je meld. Je krijgt dan uitleg over de routeaanduidingen en een kaartje met de route (gebruik ik eigenlijk nooit want de routeaanduiding is meestal prima). Minimum leeftijd staat meestal wel in de tekst op de site als je je inschrijft (meestal kinderen tot 16 onder begeleiding). Snelheid moet je zelf weten want is geen endurance maar recreatief rijden. Keuringen zijn er soms, maar dit is vrijwillig en meer voor jezelf om te kijken hoe zo iets gaat en of je paard erg uitgeput is aan het einde van de rit of dat het je netjes gereden hebt)

Dank je wel voor je antwoord. Je bedoelt dus dat op de dag zelf alles wordt uitgelegd?

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 15:53

Ik en een stalgenoot hebben ons opgegeven voor de rit van 4 oktober vanaf Bartels.
Wij hebben ook een actiepagina op de pink ribbon site aangemaakt en onze donaties lopen ook best goed! Leuk om op deze manier je steentje bij te kunnen dragen!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 06:06

Bijzonder, bij ons lopen de donaties vrijwel helemaal niet Pff. Moeten er toch nog wat op gaan verzinnen.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:04

We hebben het veel via facebook en in onze vriendenkring onder de aandacht gebracht. We hebben nu in een week of 2 tijd 265 euro opgehaald (vind ik al best veel)

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:22

Ja heb ook heel veel gedeelt op fb maar heb nog maar 10 euro :o
Maar heb promotie pakket besteld dus hopelijk krijgen we op die manier er nog iets bij

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:31

Mijn donaties staan nu geloof ik op 95.-, waarvan m'n vader zijn bedrijf 50.- sponsort,
gaat dus ook niet echt rap, maar he, alle beetjes helpen!! :D

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:12

marjolein__ schreef:
heidi73 schreef:

Dank je wel voor je antwoord. Je bedoelt dus dat op de dag zelf alles wordt uitgelegd?[/quote]

ja dat klopt inderdaad. Ter plekke krijg je de route, de uitleg en als er keuring is dan mag je daar gebruik van maken.
veel plezier alvast!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:36

Ik doe samen met een stalgenootje mee aan de Pink Ride Sponsorrit op 3 oktober in Ermelo!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:38

Ik heb niet alles door gelezen. Maar wil graag mee rijden op 4 oktober. Ben geen lid meer van KNHS. Hoe ga ik dat aanpakken?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:21

wij doen ook mee op 4 oktober bij stal bartels

als je niet lid bent betaal ke dacht ik 5euro meer

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:10

Udo2001 schreef:
Ik heb niet alles door gelezen. Maar wil graag mee rijden op 4 oktober. Ben geen lid meer van KNHS. Hoe ga ik dat aanpakken?

gewoon lid worden van enjoy the ride (via KNHS-site) en dan kan je inschrijven voor de rit(ten). als lid van de KNHS krijg je korting maar als je geen lid bent kan je gewoon meedoen met de enjoy-ritten.

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 08:24

Gister gereden in Maarn. Mooie route, lekker brede paden. helaas enorm veel plassen, waar mijn paard absoluut niet door heen wilde.

We dachten dat we ons hadden opgegeven voor 15 km, maar het was 25 km! Daar kwam we wat te laat achter. Op zich geen probleem, alleen heeft ze nu wel 4 dikke benen... Dat is wat minder. Ze staat nu in de paddock, straks maar eens stappen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:55

deflin schreef:
Weet iemand hoe lang de route is van 4 okt buinen en wat de inschrijfkosten zijn ??

De rit is ongeveer 25 km.
Prijs is 22,50 voor KNHS leden en 27,50 voor niet leden.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:34

Ik heb inmiddels een team aangemaakt op de Pink Ribbon site en we hebben de eerste donaties al binnen :D Ik heb een bericht op Facebook gezet die inmiddels alweer gedeeld is door anderen. Hoop dat er zoveel mogelijk wordt opgehaald voor de Pink Ribbon stichting!

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 13:27

Ik doe 3 oktober mee in Ermelo. Zou samen gaan met een oud stalgenootje maar helaas heeft ze afgezegd. Gelukkig is mijn paard alleen ook braaf maar het is natuurlijk leuker om met meerdere te rijden. Dus mocht er nog iemand alleen zijn, stuur een Pb :)

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 09:30

Baal... ik moet helaas afzeggen voor de rit in Bennekom 3 oktober. Pony van vriendin is ernstig ziek geworden waardoor ik nu in m'n eentje zou moeten rijden... en ook geen vervoer heb.
Mocht er nog iemand een rijmaatje zoeken en vervoer hebben ( vanuit Arnhem) voor de 15 km rit in Bennekom.... let me know :-)