Nou,het verhaal van vandaag tot nu toe..
Na bijna een half uur wachtten kwam hij eindelijk, en moet zeggen aardige man hoor! Even ijzer er onder weg gehaald, iets smaller gemaakt zodat ze er niet zo snel meer op kan gaan staan, en er weer onder gezet. Ondertussen was ik dus doorweekt, had een zere voet van Ciara haar actie, en vooral KOUD KOUD KOUD...
Dus maar gauw tuig op de paarden gegooit en gaan rijden, het was toen ondertussen al bijna half 1...
Het eeste stuk reden we nog langs de bosrand, dus beschut. Toen we van het bos richting Dwingeloo reden hadden we de wind schuin, en moest ik de paarden echt aanmoedigen te blijven lopen.
Gelukkig hadden we onze menschorten, maar vooral mijn handen waren ijskoud.. En mijn voeten, omdat mijn sokken doorweekt waren.. Brrrrrr
Al gauw besloten we dat het het beste was om in 1 keer door te rijden via de kortste route, ook omdat door de plassen eventuele kuilen op de zandpaden onzichtbaar waren. En zo kwamen we hier rond 3 uur aan, doorweekt en verkleumd..
Na de paarden uitgespannen te hebben, hebben we die gauw op de wei gegooit. Om daarna zelf onder een hete douche te duiken. En pas daarna zijn we wat gaan eten, dus vandaar een lunch om 5 uur ofzo.. 
Ik zal eens even een paar foto`s verkleinen...