Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alltimapanda schreef:maar hoe kon jij daar nou verdwalen dan je kon ons ook gewoon de weg vragen hoorhaha
alice0cullen schreef:Ik voor het eerst met me paardje een bosritje maken. De hele weg doodmak beetje hinniken hij had er wel lol in.
Zijn we zo n 15 meter voor stal die dichtbij een klooster was dus het stikt van de mensen daar op zondagen .komt er ineens een pater van achter een dikke boom vandaan. paardlief schrok zich dood en schiet met vier benen gelijk de lucht en maakt een flinke sprong opzij. Maar die man had het ook niet zien aankomen dus die doet een grote stap opzij pleurt hij zo de sloot in whahaha was die jurk ding van hem zeiknat en ze n sandalen kon die ook wel weg gooien.
Gelukkig kon hij er zelf ook nog wel om lachen en na paardlief een vriendelijk klopje te hebben gegeven sopt hij weg met zijn doornatte sokken.
alice0cullen schreef:Ik voor het eerst met me paardje een bosritje maken. De hele weg doodmak beetje hinniken hij had er wel lol in.
Zijn we zo n 15 meter voor stal die dichtbij een klooster was dus het stikt van de mensen daar op zondagen .komt er ineens een pater van achter een dikke boom vandaan. paardlief schrok zich dood en schiet met vier benen gelijk de lucht en maakt een flinke sprong opzij. Maar die man had het ook niet zien aankomen dus die doet een grote stap opzij pleurt hij zo de sloot in whahaha was die jurk ding van hem zeiknat en ze n sandalen kon die ook wel weg gooien.
Gelukkig kon hij er zelf ook nog wel om lachen en na paardlief een vriendelijk klopje te hebben gegeven sopt hij weg met zijn doornatte sokken.
bruja schreef:Afgelopen week was ik met een stalgenootje op pad en we komen een geparkeerde auto tegen in het bos met op de achterbank een vozend stelletje... De vrouw in de auto zag ons en voelde zich waarschijnlijk betrapt ofzo. Ze wilde overeind komen en ik zag het al gebeuren dat mijn paard zou schrikken van een plotselinge beweging in die auto, dus ik riep richting het open raam: blijf maar laag, anders schrikken ze!
Mijn stalgenootje had niets door, dus zij dacht dat ik het tegen haar had. Dus zij duikt omlaag met haar neus in de manen van haar paard:):):)