Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb je toegevoegd

ga maar eens een proberen in de regen buiten te rijden... nog nooit gedaan haha
Ga nu ook even een zelfban instellen. Moet....echt...leren...
Tentamens beginnen volgende week pas. Vanavond ga ik even contact opnemen met de eigenaar van mijn nieuwe verzorgpony om even af te spreken hoe en wat, en hopelijk kan ik daar binnenkort dan mee aan de slag
Buitenritten zal nog wel even duren, maar heb er wel zin in
_Maart_ schreef:Nienke, spannend! Hopelijk mag je er snel mee aan de slag en klikt het goed
Ik ken de pony al wel omdat ze in de wei naast mijn huidige verzorgpaard staat, maar meer dan af en toe een aai geven en water bijvullen heb ik nog niet met haar gedaan. Heeft heel lang met een peesblessure gestaan en mag nu weer opgebouwd worden, maar de eigenaresse kan niet zo vaak rijden, dus zochten ze een bijrijder en heeft iemand van de ponyclub gevraagd of ik dat niet kon doen, dus ben benieuwd
Zal nog even duren voordat we naar buiten kunnen maar dan ga ik de afstanden zeker bijhouden, al zijn het maar stapritjes

- en de anderen zijn super goed!
dus deze challenge komt goed uit! Nu nog proberen om niet te vergeten het programma steeds aan te zetten en de ruiterpaden hier gaan verkennen
terwijl er zoveel mooie routes in de buurt moeten zijn.... Mocht er iemand een leuke route weten omgeving Someren/Nederweert dan hoor ik het graag
Vind niet alles even goed namelijk.