Hij was op het zandpad richting de manege.Ik denk dat ze op de zandvlakte gevallen is (of hij) en dan hoeft dat paard alleen maar fietspad over en dan is ie al op het pad richting de manege.
Was ook weer een flinke groep. Zaterdag ook bijna een frontale botsing met zo n grote groep. Die komen opeens aangegaloppeerd
vraagje bestaat er een kaart met alle men en ruiterroutes erop van de duinen?
roosje78
Geplaatst: 07-08-14 09:23
L_Rivaldo schreef:
Volgens mij wel. Die kun je kopen bij de anwb in Waalwijk, of bestellen via internet.
Anoniem
Geplaatst: 07-08-14 09:23
L_Rivaldo schreef:
Ik heb ooit bij Bosch en Duin een kaart meegenomen met daarop alle routes. Zowel men als ruiterroutes maar ook de fietsen wandelpaden. Deze kaart zat gewoon bij een folder over de LDD
Sandros
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-14 14:32
Tegenwoordig moet je ervoor betalen en geloof dat ik er zelfs 6 of 7 euro voor betaald heb. Terwijl hij geen eens up to date is . Wat er op neer komt dat wij meestal maar gewoon rijden en proberen zoveel mogelijk de ruiterpaden aan te houden.
k kan wel, weet niet of je het erg vind als ik met een tweewieler mee men? Heb een mega vlotte uit de kluit gewassen shet.
Vrijdag nog in de duinen geweest iets te grote ronde (beetje verdwaald) 37,5 km. Ze zijn gelukkig normaal ook al goed getraind op veel km maar dit was wel iets meer. Deden het gelukkig super!
Het topic was een beetje dood haha, vandaar dat ik t vroeg
Anoniem
Geplaatst: 02-11-14 22:36
jansje73 schreef:
Wordt hiet vaak samen gereden ? In het weekend en ook door de week ?
Ik heb nog nooit met iemand via dit topic gereden. Een aantal ken ik persoonlijk en daar maak ik dan via de app een date mee Maar ik wil wel een keer met jou!! Lijkt me leuk
Ik zou ook graag eens met jullie meegaan(aangespannen). Ik HAD een kaart met menroutes, maar ben het ding kwijt. Momenteel ligt mijn kar aan diggelen (nieuwe vering nodig). Als hij weer gefixet is, meld ik me weer. Het wordt nu toch wat kouder, dus even pauze met kapotte kar is wel goed. Heb je eigenlijk een vergunning nodig in dat gebied?
jansje73
Geplaatst: 03-11-14 10:08
Blingh schreef:
jansje73 schreef:
Wordt hiet vaak samen gereden ? In het weekend en ook door de week ?
Ik heb nog nooit met iemand via dit topic gereden. Een aantal ken ik persoonlijk en daar maak ik dan via de app een date mee Maar ik wil wel een keer met jou!! Lijkt me leuk
Hoi sandrina , ja je hebt een vergunning nodig om in Loonse en Drunense duinen te mogen rijden en te mennen en je kan een dagkaart voor 2.50 euro kopen.
Wat leuk dat je aangespannen rijdt , ik ga mijn tinker ruin beleren voor de kar en wil volgend voorjaar ook gaan mennen in de duinen , misschien kunen we wel eens samen gaan ?
AMBERRTJEE
Geplaatst: 09-12-14 22:18
Leuk!!! Ik sta naast de duinen dus zou ook heel graag eens mee gaan! Alleen vind ik zelf ook niet echt prettig! Ik sta aan de Klinkeard de kant