Exclusieve buitenrit in Appelscha 20 oktober 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Isabel_k

Re: Exclusieve buitenrit in Appelscha 20 oktober 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:16

Ik heb het op het jeugdjournaal gezien :D En ik was gelijk Bokkers aan het spotten :o ( ' Bekende ' paarden , Ergens een bokt logo :') ) Het zag er echt heel leuk uit! Jaloers! *\o/*

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:17

leuk filmpje ;) , wij waren rond kwart voor 1 gestart en pas kwart over vier terug toen stonden er nog maar drie auto's of zo haha. De vrouw van Staatsbosbeheer zei dat we het er goed van genomen hadden haha we hebben heerlijk en lang gereden *\o/* . Pony's vonden het leuk, waren bekaf. Voor de rest veel beter georganiseert dan toen in februari, nu gelukkig sneller bij de kale duinen ipv vorige keer toen we echt een heel end moesten rijden voor we bij de zandvlakte kwamen. Wel jammer dat we niet n klein stukje bos moesten nemen. Maar wel verder superleuk dit keer. Konden zelfs de uitgang dit keer vinden :P
ook heel leuk dat vossenjacht, wij hadden ze alle acht gevonden, wel twee antwoorden fout gehad de rest was goed.
We troffen het echt met het weer *\o/* ben nu zoooooooo benieuwd naar foto's ed :D

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:22

Er was net ook al een stukje op RTV drenthe!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:22

ItsMeGaby schreef:
Ik heb een aantal foto's op oypo staan!

Heb je daar een linkje van?

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:27

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:54

banketstaaf schreef:
leuk filmpje ;) , wij waren rond kwart voor 1 gestart en pas kwart over vier terug toen stonden er nog maar drie auto's of zo haha. De vrouw van Staatsbosbeheer zei dat we het er goed van genomen hadden haha we hebben heerlijk en lang gereden *\o/* . Pony's vonden het leuk, waren bekaf. Voor de rest veel beter georganiseert dan toen in februari, nu gelukkig sneller bij de kale duinen ipv vorige keer toen we echt een heel end moesten rijden voor we bij de zandvlakte kwamen. Wel jammer dat we niet n klein stukje bos moesten nemen. Maar wel verder superleuk dit keer. Konden zelfs de uitgang dit keer vinden :P
ook heel leuk dat vossenjacht, wij hadden ze alle acht gevonden, wel twee antwoorden fout gehad de rest was goed.
We troffen het echt met het weer *\o/* ben nu zoooooooo benieuwd naar foto's ed :D

Hey, jullie stonden vlak naast ons met de trailer. Toch? Leuke pony's! Wij waren met 2 Friezen.
En geloof dat jullie bij de pauze post nog op de foto zijn gezet, enig idee hoe die fotograaf heette? Wij zijn ook op de foto gezet volgens mij, maar geen idee hoe hij heet.

Heb ook echt genoten, wat een mooi gebied.

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:56

saskiaojan schreef:
Ik ben erbij in het jeugdjournaal helemaal op het einde met de fjord in de grote groep en het meisje met de haflinger die wat zegt hoorde bij onze groep.... leukleuk, ook komen we voorbij in een item van rtv drenthe...

Hoelaat op rtv Drenthe?:)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:57

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:03

wreckh schreef:
Hey, jullie stonden vlak naast ons met de trailer. Toch? Leuke pony's! Wij waren met 2 Friezen.
En geloof dat jullie bij de pauze post nog op de foto zijn gezet, enig idee hoe die fotograaf heette? Wij zijn ook op de foto gezet volgens mij, maar geen idee hoe hij heet.

Heb ook echt genoten, wat een mooi gebied.

ja klopt, die man heette jacob melissen een paardenfotograaf ;)

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:04

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:08

_l_amanda_l_ schreef:
Ik heb daar net een foto van openstaan in Photoshop, toeval! :D Had je een rozerode jas?

Ja dat was ik, leuk! Ben benieuwd naar de foto!

sanapril

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:33

Het was leuk!!!!!!
April vond het super spannend die open vlakte, dat zijn we hier met al dat bos niet gewend.
Voorop durfde ze daarom niet echt, het liefst kroop ze vlak achter haar grote zwarte friese paardenvriend :-)
Desondanks hebben we genoten! Wat een prachtig gebied en wat hadden we een geluk met het weer!

Ik heb amanda denk ik ook gezien... had je een hondje bij je? Daar op die vlakte vond April het toch echt wel heul spannend.... Je hebt vast alleen foto's van een bange pony, niet lekker met de oortjes erop :-(
We zijn wel meerdere keren langs gekomen, op de 1 of andere manier kwamen we steeds weer daar uit! hihi

De bulten op en af vond April geweldig :-) haha
Bij de pauzeplek stond een man met een mega lens op zijn camera, ben ook wel benieuwd naar zijn foto's!

De fimpjes zijn erg leuk! Krijgt vriendlief ook een indruk van mijn dag:-)
Ze zijn zeker in de ochtend gemaakt? Ik heb geen camera's gezien...

Op naar volgend jaar! Dit gaan we zeker nog eens doen! Super leuke dag gehad!

DPTomboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:39

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:41

Haha net jeugdjournaal terug gezien en ja ik ben in beeld haha

BvanhetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 20:41

Het was echt een super ervaring! En ik ben nog geïnterviewd door die man van het Jeugdjournaal en kwam nog twee keer in beeld ook :D. Paardje was vandaag voor ongeveer de 5e keer écht onder het zadel en voor de eerste keer mee naar een plek met nog heel veel andere paarden. Hij heeft dus ook zo ongeveer de hele Kale Duinen bij elkaar geschreeuwd :')

Amanda heb ik natuurlijk nog gezien :D! Ben benieuwd naar de foto's. De volgende keer kom ik ook galopperend voorbij :P :+ .

En volgens mij heb ik Sanapril gezien op mijn terugweg?? Ik was diegene op die zwaar vermoeide flink zwetende Tinker in het rood-zwart :+

Lundj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:38

Mijn nicht en ik waren vanochtend van plan om die middag even te gaan rijden in Appelscha/
Toen we eenmaal aankwamen zagen we super veel paarden en trailers.
Geen idee wat er was.

We kwamen er later natuurlijk wel achter.
We reden zo voor spek en bonen mee :P
We volgden niet de bordjes, gewoon ons eigen zwerfpad.
Na ong. 2 uren was de brandstof wel op dus leek het ons wel een goed plan om weer terug te gaan.
Geen idee waar we waren en waar we heen moesten, we reden ergens in het 'middle of nowhere' van de kale duinen.

Het was in ieder geval super leuk, galopperen over de zandvlakte en de heuvels op galopperen.
Érg leuk.

Wie heeft een pikzwarte NRPS en een bruine KWPN voorbij zien galopperen? *D

Zet zo even een foto neer :D

Waronada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:15

Wij hebben ook mee gereden.. ben erg benieuwd naar foto´s! Vond het echt geweldig! Volgende x zeker weer!!!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:19

Ben heel benieuwd naar meer foto's.
Wil graag een op canvas laten zetten

Waronada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:35

@_l_amanda_l_ Wij hebben elkaar ook gesproken! Ik reed mee op een zwart paard en heb jou kaartje gekregen!!! Ben erg benieuwd naar de foto´s.. wil sowieso een paar bestellen!!! Je maakt echt mooie foto´s!

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:37

De foto's van amanda staan er al op! Zitten super mooie foto's erbij, heb mezelf ook aantal keer gezien erop!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:41

:D dat zijn ze nog lang niet allemaal (helaas, voor mijn nachtrust :+ ) hoor!
Ik heb inderdaad wel veel van jullie gespot, zo te horen!
Lundj, was jij diegene die hier niet uit de buurt kwam en toevallig in de rit terecht kwam? :P

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 23:32

Filmen kan tegenwoordig ook met fotocamera's, Sanapril :D (weet ik ook eindelijk wie jij bent)
Hier van mij ook een paar (Bokker?)plaatjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zal een mapje maken met van iedereen 1 plaatje, de "rest" komt in deze map:
http://oypo.nl/pixxer.asp?id=6711C674AC07DBE8
Staat nu nog niet zoveel in (een paar van eind middag) want ben niet helemaal chronologisch bezig :')
Ik hoop ze er voor woensdag op te hebben! :))

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 23:38

Ohhh gave foto's zie ik voorbij komen. Hopelijk zijn Rina en ik ook op de kiek gezet. We reden op een cremello quarter en een voskleurige frederiksborger (ik droeg een knalroze jas :D )

Lundj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 23:40

_l_Amanda_l_

Ik kom uit Oudega, vlakbij lwd. Dus wel een eindje rijden.
We deden niet mee aan de route mee maar we namen gewoon ons eigen zwerfroute. :P

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 00:32

Hee wat leuk Amanda! Gisteren bij de sgw in nijeberkoophebben ik en een vriendin nog een tijd bij jouw en die man met de mega lens (die ik mocht proberen doodeng!) staan kletsen en foto's maken en nu heb je mij en mijn paard super vastgelegd:) heel erg blij mee!