En ik was gelijk Bokkers aan het spotten
( ' Bekende ' paarden , Ergens een bokt logo
) Het zag er echt heel leuk uit! Jaloers!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik was gelijk Bokkers aan het spotten
( ' Bekende ' paarden , Ergens een bokt logo
) Het zag er echt heel leuk uit! Jaloers!
, wij waren rond kwart voor 1 gestart en pas kwart over vier terug toen stonden er nog maar drie auto's of zo haha. De vrouw van Staatsbosbeheer zei dat we het er goed van genomen hadden haha we hebben heerlijk en lang gereden
. Pony's vonden het leuk, waren bekaf. Voor de rest veel beter georganiseert dan toen in februari, nu gelukkig sneller bij de kale duinen ipv vorige keer toen we echt een heel end moesten rijden voor we bij de zandvlakte kwamen. Wel jammer dat we niet n klein stukje bos moesten nemen. Maar wel verder superleuk dit keer. Konden zelfs de uitgang dit keer vinden
ben nu zoooooooo benieuwd naar foto's ed
banketstaaf schreef:leuk filmpje, wij waren rond kwart voor 1 gestart en pas kwart over vier terug toen stonden er nog maar drie auto's of zo haha. De vrouw van Staatsbosbeheer zei dat we het er goed van genomen hadden haha we hebben heerlijk en lang gereden
. Pony's vonden het leuk, waren bekaf. Voor de rest veel beter georganiseert dan toen in februari, nu gelukkig sneller bij de kale duinen ipv vorige keer toen we echt een heel end moesten rijden voor we bij de zandvlakte kwamen. Wel jammer dat we niet n klein stukje bos moesten nemen. Maar wel verder superleuk dit keer. Konden zelfs de uitgang dit keer vinden
![]()
ook heel leuk dat vossenjacht, wij hadden ze alle acht gevonden, wel twee antwoorden fout gehad de rest was goed.
We troffen het echt met het weerben nu zoooooooo benieuwd naar foto's ed
wreckh schreef:Hey, jullie stonden vlak naast ons met de trailer. Toch? Leuke pony's! Wij waren met 2 Friezen.
En geloof dat jullie bij de pauze post nog op de foto zijn gezet, enig idee hoe die fotograaf heette? Wij zijn ook op de foto gezet volgens mij, maar geen idee hoe hij heet.
Heb ook echt genoten, wat een mooi gebied.

haha
. Paardje was vandaag voor ongeveer de 5e keer écht onder het zadel en voor de eerste keer mee naar een plek met nog heel veel andere paarden. Hij heeft dus ook zo ongeveer de hele Kale Duinen bij elkaar geschreeuwd
! Ben benieuwd naar de foto's. De volgende keer kom ik ook galopperend voorbij
.
(weet ik ook eindelijk wie jij bent)

)