Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ZiekieLove schreef:Ik ben paar jaar terug ook geweest, een weekendje! heb het echt heeeerlijk gehad daar, ze hebben echt super paarden en je mag zelf aangeven wat voor paard je wilt, ze zeggen je eerst wat ze voor je in gedachten hebben en kun je zeggen of je het daarmee eens bent..ik ben klein dus voor mij hadden ze een kleine witte pittige pony in gedachten...uuhm doe mij maar een lekker groot breed paard!
uiteindelijk had ik als kleinste van de groep het grootste, breedste paard hahaha!
maar is echt een SUPER omgeving, heerlijke sfeer daar en fijne mensen! echt een aanrader!
had trouwens geen spierpijn, heb een afwijking aan mijn heupen en zelfs daar geen last van gehad!
_Liz89_ schreef:__Martine__ schreef:Ik vond het vorig jaar eigenlijk heel erg meevallen kwa spierpijn. Denk dat dat komt omdat je die spieren steeds opnieuw gebruikt. Ik heb normaal ook heel snel spierpijn, maar heb nu alleen een trekkerig gevoel gehad.
Ik neem ook een aantal rijbroeken mee en rij met wandelschoenen. En kwa zadel kies ik dit jaar denk ik weer voor engels. Kon echt niet zitten in zo'n westernzadel, vond 'm bikkelhard. Maar kan ook aan dat specifieke zadel liggen, ik heb er anderen niet over gehoord.
Oh, dat hoop ik dan maar, hihi.. Ik ben jaren geleden met een vriendin een week wezen paardrijden. Ook lange tochten, maar kan me helaas niet meer herinneren hoe het met de spierpijn was, haha.
Ik heb ook maar één keertje in een westernzadel gezeten, en vond het wel fijn. Maar inderdaad, kan misschien net dat ene zadel zijn geweest, dat heb je met Engelse zadels ook welMisschien dat je eerst het westernzadel kan proberen? En als het weer niks is, kan je altijd nog wisselen.
Jij bent dus vorig jaar ook geweest? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er op zondag en vrijdag ook nog ritten worden gemaakt? Zondag avond misschien?
Daar kan je me vast wel antwoord op geven
animalwoman schreef:ZiekieLove schreef:Ik ben paar jaar terug ook geweest, een weekendje! heb het echt heeeerlijk gehad daar, ze hebben echt super paarden en je mag zelf aangeven wat voor paard je wilt, ze zeggen je eerst wat ze voor je in gedachten hebben en kun je zeggen of je het daarmee eens bent..ik ben klein dus voor mij hadden ze een kleine witte pittige pony in gedachten...uuhm doe mij maar een lekker groot breed paard!
uiteindelijk had ik als kleinste van de groep het grootste, breedste paard hahaha!
maar is echt een SUPER omgeving, heerlijke sfeer daar en fijne mensen! echt een aanrader!
had trouwens geen spierpijn, heb een afwijking aan mijn heupen en zelfs daar geen last van gehad!
had je toen Berend of Duke haha die zijn breed Berend is echt gigantische