Nou de laatste foto`s...
Dit is het uitzicht vanuit bed:

De hele bak van de wagen als een 2-persoons bedombouw:

En we zijn onderweg.... langs het oranje kanaal:

Dwars door Orvelte, even de toerist uithangen:

Weer zo`n prachtig bloeiend heideveld:

De stop van vandaag, puffend in de schaduw, warm warm warm.. Als ik ga zweten terwijl ik niets doe, is het gewoon te heet.. Niet al te lang stil gestaan, het werd alleen maar warmer en we wouden graag naar huis (of in ieder geval, ergens heen waar een douche was en veeeeeel koud water

De bossen van Schoonloo:

En toen waren we er weer.... Ees.. 7 dagen en 240 km later..

Een welverdiende, heerlijke douche voor de paarden

En toen stond de kar weer voor ons huis... zo dubbel...

Ik heb deze afgelopen week genoten van de prachtige omgevingen, vriendelijke mensen en vooral onze geweldige paarden die maar weer eens hebben laten zien wat voor super dieren ze zijn.. Vooral Katinka en Ciara, een genot om mee te mennen, elke dag weer..... Morgen zal wel raar zijn, geen route plannen, geen kar volruimen om naar de volgende plek te reizen, geen avontuur... Al zal het zo warm zijn dat ik daar waarschijnlijk alleen maar blij om kan zijn...
Al met al zijn de dazen meegevallen, een paar plekken waren wat erger maar met de spray goed te doen. Alle overnachtigsplekken zijn goed bevallen. 20 km per dag was goed te doen met 2-span en de lichte wagen die wij hebben, al zal ik een volgende keer wel meteen al ijzers op de paarden laten zetten.. En een volgende keer komt er zeker, en dan komt er ook zeker weer een topic. Ik vond het erg leuk te lezen dat er mensen met ons meeleefden, en genoten van de verhalen en de foto`s.
Nu maar eens naar mijn bed, geen wiebelend luchtbed meer maar een heuze matras hahaha.. Al is het bij ons boven nu zo warm, dat ik graag in de kar was gaan slapen (maar dan kijken de buren zo raar... hij staat direct aan de weg in onze voortuin
)