Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ging net nog ff checken....
: http://www.van-gorp.com/public/uitnodig ... etitie.pdf
. Urban is GEEN Water rat.
. Veel lekkerder! Jorinda__ schreef:Nee, iedereen om 9:45 verzamelen en dan wordt er een zegje gedaan en dan wordt er om de 10 minuten gestart, mensen die 25km rijden starten eerst, dan de 15km en dan de mensen die op paarden van hun onder begeleiding rijden. Ik had ze nog even gebeld en dat is wat ik er van begreep. Een echte startlijst was wel een stuk handiger geweest.. Straks zit ik daar nog een aantal uur te wachten voor ik weg kan rijden. Ook beetje banketstaaf voor degene die mij vervoert..
Ania schreef:Jorinda__ schreef:Nee, iedereen om 9:45 verzamelen en dan wordt er een zegje gedaan en dan wordt er om de 10 minuten gestart, mensen die 25km rijden starten eerst, dan de 15km en dan de mensen die op paarden van hun onder begeleiding rijden. Ik had ze nog even gebeld en dat is wat ik er van begreep. Een echte startlijst was wel een stuk handiger geweest.. Straks zit ik daar nog een aantal uur te wachten voor ik weg kan rijden. Ook beetje banketstaaf voor degene die mij vervoert..
Dat bedoel ik ja... Hoogst vervelend!

. Aangezien vaak de opmerking te ver weg geplaatst werd is mensen daar zo ook op gewezen...