Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik n beginner?jep dat blijkt!)
zij leest boeken ik dus nie,dus wat ligt er naast mijn bed voor straks te lezen?? juist n paardenboek de lol met me knol woord er niet minder om maar o jee dat gaat nog wat woorden
Rest van de les weinig meer kunnen doen vanwege slappe knieën/lach.
alleen wat ik zocht vond ik niet meschien weeten jullie dat?kan t paard zo gek op kids zijn dat ie daar idd rekening mee houd?enkele voorbeelden kid voert hem kleine schijfjes wortel tussen haar vinger hij pakt dat met zn lip(tanden zijn dan op elkaar)als ik hem wat geef pakt ie het gewoon met zn mond (platte hand ik ben nie gek doe het niet tussen me vingers) als ik hem wil borstelen ze hoofd om hoog(bijna krukje nodig) als kid hem borsteld doet ie ze hoofd naar beneden en blijft zo gewoon staan bijna ze neus op de grond,als ik er mee loop en meneer ziet eten loopt ie er acuut heen ik duw hem dan terug want hij loopt dan voor me,als kid hem vast heeft aan touw en dr ligt eten dan blijft ie rustig en naast dr lopen, stopt ook als zij stopt nek iets om laag doet ie bij mij nie gestrekte nek en maar rond kijken ,dr hebben t laatste jaar wel kids op gereden en voor hem gezorgd,vind het geen ramp als ie dit doet maar vraag het me wel af
want dat idee heb ik namelijk al)Wesabo schreef:Ja! weer even ontopic. Wie wil er dit weekeind een rit maken. Ik zit in de omgeving van Drachten en ga regelmatig naar het Drenst Friese Woud. Ben in het bezit van een trailer dus ergens anders is geen probleem. Lijkt mij leuk met een stel te gaan maar met zn tweeen is ook leuk. k heb ook nog wel een plekje over in de trailer.
kim345 schreef:Wesabo schreef:Ja! weer even ontopic. Wie wil er dit weekeind een rit maken. Ik zit in de omgeving van Drachten en ga regelmatig naar het Drenst Friese Woud. Ben in het bezit van een trailer dus ergens anders is geen probleem. Lijkt mij leuk met een stel te gaan maar met zn tweeen is ook leuk. k heb ook nog wel een plekje over in de trailer.
He heb ik niet een heel stuk met jou opgereden in katwijk?
Fronika schreef:Ik heb dit weekend al een buitenrit staan van de club anders had ik wel gewild. 25 aug. is ook enjoy the ride http://www.enjoytheride-drenthe.nl/ ik zoek nog iemand die met ons groepje mee wil
Mando schreef:Zou een erg mooi excuus zijn om mee te gaan dit weekend.. zit vast aan mijn schoonouders.
Dat heb je als die westelingen naar het Noorden komen... heb je er gelijk het hele weekend last van ;-(
Ik wil graag een keer mee Wesabo... 2 Blondje op buitenrit
Leuk.!!!!!!!!