Op de lijst staat dat als je na 12.00 moet rijden je voor die tijd moet eten maar als ik daar om 11.30 kan gaan eten en we moeten om 12.09 de paarden langs de dierenarts gedaan hebben en opgezadeld dan wordt het gewoon te krap. Jammer dat het zo geregeld is.
De lunch staat er toch tot 16u? Ik denk dat wij (12.12 starten) lunchen na de rit en als we dat niet redden dan slaan we de lunch over. Ervoor is niet te doen met DA-controle, opzadelen etc.
Stomme tijden dan om te beginnen hier in het topic, allemaal rond de lunch, net na. Had liever dan om 10 uur gestart, en dan aan het einde lunchen (of tussendoor). Maar met lunch op op het paard is ook weer zo wat.... Wij ometen tegen half 1 starten, dus van te voren moeten we dan lunchen. Wat zou de lunch zijn? Anders neem ik een boterham doos mee, haal ik lunch, en gooi k dat achterop het paard
Mocht je dat niet redden dan wil ik eventueel wel ruilen qua starttijd als dat voor de KNHS geen probleem is.
Marith_Ov
Geplaatst: 02-04-12 17:33
Wij moeten om 9:36 starten, mooi op tijd. Wel vroeg vertrekken, want we moeten ruim een uur met de trailer rijden, maar dan zijn we ook weer op tijd thuis.
Shaar
Geplaatst: 02-04-12 17:45
Wij (of misschien ik alleen ) starten om 11.42u. Die lunch maakt me verder niet zoveel uit, als ik dat niet red, dan maar niet Hoop echt op een lekker weertje, heb er zin in!
janouk
Geplaatst: 02-04-12 18:16
De lunch wordt door een kok op verzoek klaar gemaakt. Tenminste dat was de afgelopen 2 jaar zo. Eieren naar keuze klaargemaakt, gerookte zalm etc. Dus geen lunchbox, maar een soort lunchbuffet.
Maar je kan het in een tasje doen en meenemen te paard/te koets.
Tot hoelaat is die lunch? Klinkt wel lekker, en zonde om over te slaan Anders gaan we gewoon van te voren wat eten. 11 uur lunchen ofzo, als we om half 1 moeten starten. Kan het ook nog een beetje zakken. Zit dan wel met een paard in de trailer maar goed, dat zou bij afloop hetzelfde zijn.
janouk
Geplaatst: 02-04-12 18:25
In de mail staat dat je tussen 11.30 u en 16.00 u kan lunchen. Al dit tijd is de kok beschikbaar. Dus dat moet toch wel lukken.