WillieB schreef:hoe bedoel je Nicole?
ik bedoel dus niet dat wij het ticket betalen, maar dat het van jezelf afhangt of je hier vandaan iets mee terug neemt .
Zowieso een heleboel ervaring !wat je leven kan verrijken.
En soms loop je zomaar tegen iemand aan die vraagt terug te komen en te blijven.....................
Maar als je die stap niet durft te wagen kan je er beter ook niet van dromen.
Dromen komen soms uit en soms moet je het een handje helpen.
Wij leveren de mogelijkheid dat tegen zeer geringe kosten uit te komen vinden. voor hen die dat een stap te ver vinden bieden we de mogelijkheid om het door middel van een betaalde vakentie eerst te onderzoeken.
Maar je moet willen investeren in je eigen leven en niet wachten tot het vanzelf gaat .
Wij bieden hier een kans die we zelf door omstandigheden nooit hebben kunnen verwezenlijken toen we jong waren ,maar ook onze droom nooit opgegeven en dus uiteindelijk toch waar gemaakt.
Ik kan teveel mensen die zeggen "dat zou ik ook wel willen" maar nooit verder zijn gekomen.
Maar ik kan er ook die die droom nog steeds koesteren ,en eens komt het er toch van.
En dat zijn diegene die die eerste stap/kans gepakt hebben.
Ik ben ook echt wel van plan om die kant op te gaan, en ben ook totaal niet beroerd om er geld voor neer te leggen..
Zodra ik de kans zou krijgen daar om te blijven oeff ik denk echt wel dat ik blijf!