Hebben jullie tips voor stalling met weidegang.
En klopt het dat je voor de amsterdamse waterleiding duinen een vergunning nodig hebt die je alleen kunt krijgen als je je ruiterbewijs hebt ?? Kun Je evt ook een dagvergunning kopen ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
_l_amanda_l_ schreef:Niet dat ik in de buurt woon, maar als ik "strand" zie moet ik altijd even kijken 8)
Als jullie eens een dag een rit afspreken, dat je met meerdere tegelijk op het strand bent, kom ik graag kijken/fotograferen!(als de sneeuw weg is)
Mag jij me de weg wijzen Nouvel
da's goed hoor! 
Citaat:En klopt het dat je voor de amsterdamse waterleiding duinen een vergunning nodig hebt die je alleen kunt krijgen als je je ruiterbewijs hebt ?? Kun Je evt ook een dagvergunning kopen ?
D4J schreef:Hallo, wij gaan eind maart naar Noordwijk voor een weekend paardrijden. Dus ook lekker het strand op, spannend !!![]()
Hebben jullie tips voor stalling met weidegang.
En klopt het dat je voor de amsterdamse waterleiding duinen een vergunning nodig hebt die je alleen kunt krijgen als je je ruiterbewijs hebt ?? Kun Je evt ook een dagvergunning kopen ?

in Noordwijkerhout bij Duindamseslag...!
(of 1 april, dat ben ik even kwijt).