Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus dat gaat niet altijd geheel prettig als ik mijn bankje niet heb. Stond met een voet in de stijgbeugels en wil mijn andere voet erover slagen, besluit meneer in rengalop weg te sprinten om nog een rondje door de bak te razen. In de tussentijd ik nog altijd aan het proberen mijn been over hem te slagen zodat ik hem kon stoppen, rent hij opeens naar de omheining waarvan ik weet dat hij erover kan (een goeie 1.2 meter) en blijft doorgaan. nu zat ik met het dilemma, blijven proberen erop te klimmen en met veel geluk in het zadel zitten voor hij springt of in een van de plassen (zeg gerus meren) van de zandbak te springen. Ik sprong dus in volle snelheid van hem af rol door een plas van gemakkelijk 30 cm diep en kijk omhoog. meneer was dus nooit van plan geweest om te springen en stond langs mij, me aan te kijken alsof ik een idioot was omdat ik van hem af gesprongen was ... ik had het geluk natuurlijk dat iedereen stond te kijken en mij met veel takt en medelijden uitlachten dat het niet meer schoon was ...
. Pony's stonden ons naderhand echt aan te kijken alsof wij maar een stelletje sukkels waren, die geen zin hadden in een spelletje
)) en steigerde nog een keer. Hij steigerde zo hoog dat ik niet meer genoeg naar voren kon zitten, en toen zijn we samen achterover gevallen.... Gelukkig hebben we er allebei niks aan over gehouden.
lovejoris schreef:Hij steigerde zo hoog dat ik niet meer genoeg naar voren kon zitten, en toen zijn we samen achterover gevallen.... Gelukkig hebben we er allebei niks aan over gehouden.
Marye78 schreef:lovejoris schreef:Hij steigerde zo hoog dat ik niet meer genoeg naar voren kon zitten, en toen zijn we samen achterover gevallen.... Gelukkig hebben we er allebei niks aan over gehouden.
Dat is dus precies waar ik zaterdag zo bang voor was... Wat een geluk dat jullie er niks aan over hebben gehouden! Viel hij niet bovenop je?
)
Dus in een soort salto achteruit er af
mltex schreef:mltex schreef:Nog nooit gelukkig. In de bak daarentegen...... *schraapt keel*
Moet mijn woorden intrekken, gister....in bos (dus in lekker bladerlaag zacht gevallen).
Zeg maar: aanvaring met ree gehad