Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amyz schreef:Ff serieus, zou mn pc maar snel laten maken want t leest ontzettend rot..
Maarre... Ik bén meer dan eens wezen kijken... En ik ben óók meer dan eens wezen kijken op andere maneges. Ook een minder mooi gebouwd paard kan er netjes bij staan en das met de meeste paarden op manege Heemskerk gewoon niet het geval. Kunnen we lang of kort over discussiëren maar feit blijft dat de manegepaarden er allemaal (een enkeling uitgezonderd misschien) er niet best bijstaan.
En als de eigenaren serieus van die slechte naam af willen.. Zou ik eens grondig aan de gang gaan. Naamswijziging, flink renoveren, nieuwe spullen aanschaffen, ervoor zorgen dat de paarden er netjes bij staan. Vooral dat laatste eigenlijk, dat zou al een stuk schelen...
Enne, ik heb de laatste keren best een stukje toegegeven hoor.. Ok, paard waar ik op ging stond onder een veeeel te laag dak... Ok, er lag een koffiebroodje in zn voerbak... Ok, er werd wel erg makkelijk gezegd ''jullie redden het vast wel''... Prima, kunnen we nog steeds een leuke rit hebben. Maar a: viel de rit toch een beetje tegen met plotseling klierende paarden (en ik rijd al iets langer dan 3 jaar) en b: moesten we wel errug veel toegeven om er plezier van te hebben..
Nee, ga eens flink aan de slag daar als die slechte naam zo vreselijk onterecht is.