.. SGW Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. SGW
SGW

) omdat we de kosten en de tijd niet alleen kunnen doen, en dus de kosten en tijd delen met vrienden uit Soesterberg. Austerlitz is dus een mooie middenweg 
. Chantal_1994 schreef:ik heb in 2008 het normale kamp gedaan, erg leuk! : D
ik vond het wel jammer dat je niet de hele dag door naar de paarden mocht, maarja, ergens begrijp ik dat ook wel.
@ xkarien_: SGW betekent Samen Gestelde Wedstijd. Je traint de hele week in Dressuur, Springen en Cross, en dan aan het einde van de week doe je daar een wedstrijd in. Met het normale kamp doe je alleen een dressuur proef.

MyHorseGirl schreef:@Marian0557 -Ik ga deze zomer in week 4 naar de SGW week van de treekhoeve met mijn pony. Ben ook naar de open dag geweest waar ik natuurlijk ook heb gevraagd of mijn pony naar buiten mocht. Dit was zeker mogelijk, ponylief kon of in het weiland of in het paddock of in de stapmolen. Nou prima toch?
ponylove1995 schreef:MyHorseGirl schreef:@Marian0557 -Ik ga deze zomer in week 4 naar de SGW week van de treekhoeve met mijn pony. Ben ook naar de open dag geweest waar ik natuurlijk ook heb gevraagd of mijn pony naar buiten mocht. Dit was zeker mogelijk, ponylief kon of in het weiland of in het paddock of in de stapmolen. Nou prima toch?
Echt relaxt. Dat had ik niet gevraagd. Maar wel gevraagd wat voor eten ze krijgen.
Sportbrok en kuil.