. @missmalfoy, je hoeft mij niet te overtuigen hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Kuggur schreef:HC, ik bewonder je vasthoudendheid, maar je punt heb je allang overduidelijk gemaakt. Als men je niet wil begrijpen kun je duizend pagina´s schrijven, maar het heeft geen nut. Ik ben blij dat ik niet de openbare weg hoef te delen met vele van de posters in dit topic. Met name opmerkingen in de trand van "en als ze niet gaan stappen dan zet ik m´n knol gewoon dwars op de weg dan ,moeten ze wel" zijn diep bedroevend.
Het is allemaal samen te vatten met "als ik incompetent ben en mijn voertuig niet kan controleren dan heeft de rest van de wereld daar maar rekening mee te houden", eigenlijk sterker nog daar moet de rest van de wereld daar van uitgaan (mijn paard is immers een vluchtdier).
Ik heb eerder gezegd, maar bij deze nog een keer als je deze instelling luid genoeg ventileert zou de wetgever het wel eens met je eens kunnen worden en besluiten dit gevaarlijk onberekenbare vluchtdier uit het verkeer te verbannen, er zijn in dit topic genoeg geldige redenen voor voorbijgekomen...
. Mannen weten toch altijd alles beter
. hyppolyte schreef:@mick, daar ben ik het helemaal mee eens, ik ga er ook altijd vanuit dat mensen niet vanzelf rekening met mij zullen houden, en ik zal ook altijd overgaan in stap op het moment dat ik iemand moet passeren.
@missmalfoy, je hoeft mij niet te overtuigen hoor
) en ze wordt wel wat opgewonden maar als ik zeg dat het klaar is, is het ook klaar.
.
. 
hyppolyte schreef:Ja dat heb ik gezien ja, maar die discussie is al lang al gevoerd en onder tafel geveegd, dus nogmaals, het nut van deze opmerking?
[***] schreef:Nouja, ik wilde gewoon even vertellen hoe vervelend altijd dat soort ruiters (en dan vooral die Engelse) mij passeren op buitenrit. 1 doet het dus dan doen alle Engelse ruiters het vast
. Nuttig, voel je je nu opgelucht, nu je je als westernruiter hebt gemeld
? Niels schreef:Overigens, als je paard gaat flippen omdat iemand je niet goed passeert, dan moet je nog even lekker in de bak door trainen. Niet iedereen gaat netjes terug naar stap/draf, je paard moet er ook maar gewoon aan wennen hoor.
Hier heeft een CBR rijbewijs geen drol mee te maken. En daarbij is er ook zoiets als ruitertfatsoen. Het is eeen kleine moeite om met elkaar rekening te houden. Ruiters die je ongevraagd in draf of galop passeren vind ik een gebrek aan fatsoen en opvoeding. Ik sta zelf op een westernstal en heb momenteel meer moeite met andere engelse ruiters bij het buitenrijden (die zich niet aan fatsoenregels kunnen houden) dan met enig westernruiter. In het verleden heb ik wel eens bonje met westermnruiters gehad. Overigens heb ik de grootste moeite met menners die zich aan geen enkele fatsoensnorm lijken te houden.