Waratje schreef:Ha, komt de Tarq ook met Pasen? Gezellig!
Wat is dat toch? Dat iedereen mijn paarden leuker vind als mij???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tarqsgirl schreef:Waratje schreef:Ha, komt de Tarq ook met Pasen? Gezellig!
Wat is dat toch? Dat iedereen mijn paarden leuker vind als mij???
Nah, zijn personeel is ook altijd zeer welkom, levert absoluut wat extra sjeu op

Tarqsgirl schreef:Daarom heet ik ook Tarq's girl, personeel was te lang geworden... Dat je dat zo geraden hebt!
Dat is een mooi stel samen ja!
Tarq is nu hij volwassen geworden is absoluut niet rustig geworden: hij kent maar één gang: ''LudicrousSpeed''!!!!
Amable schreef:Leuk, een vrijruiter topicMijn eerste contact met de NVVR was tijdens de demo die ik voor de NVVR gegeven heb op paard 2009. Was erg leuk en de eerste contacten waren ook erg gezellig! Ik wil ook eerdaags eens mee met een rit, maar heb de weekenden vaak zelf ook al in gepland met lessen en shows die ik geef, is dus altijd een beetje passen en meten. Ik heb 19 april iig vrijgehouden, dan kom ik graag naar de ledendag. Aangezien ik iemand mee neem die nog geen lid is ga ik alleen naar het middaggedeelte, maar als je ook mee wilt rijden dan kan dathoor Sandra
Antheman schreef:Tarqsgirl schreef:En we zijn net een NVVR-blog gestart, hier mag iedereen reageren ook niet leden, en je kan al wat leuke verslagen lezen.
http://devrijruiters.wordpress.com/
Leuke site![]()
Ik wel wel benadrukken dat dit los staat van de NVVR, dit is een eigen initiatief.
Sandrina schreef:Amable schreef:Leuk, een vrijruiter topicMijn eerste contact met de NVVR was tijdens de demo die ik voor de NVVR gegeven heb op paard 2009. Was erg leuk en de eerste contacten waren ook erg gezellig! Ik wil ook eerdaags eens mee met een rit, maar heb de weekenden vaak zelf ook al in gepland met lessen en shows die ik geef, is dus altijd een beetje passen en meten. Ik heb 19 april iig vrijgehouden, dan kom ik graag naar de ledendag. Aangezien ik iemand mee neem die nog geen lid is ga ik alleen naar het middaggedeelte, maar als je ook mee wilt rijden dan kan dathoor Sandra
Weet je wel zeker dat dat klopt? 2009 is pas 8 weken oud.
Paard 2009 was het weekend van 26 januari. Ben wel al een jaar lid. Is trouwens niet helemaal waar, heb tijdens de NH-dag in Arnhem ook met een paar mensen in de NVVR stand staan praten. Was wel erg leuk om te doen hoor, de NVVR demo, en ook nog een mooi t-shirt aan over gehouden

Ik kijk vriendlief lief-lief aan, die is dól op paarden! mental11 schreef:Hey lache, ik ga dus wat 'oude bekenden' zien in Leersum!
Wie tevoren een nachtje buiten overnachting voor het paard nodig heeft, op rij-afstand van lokatie: ik heb een weiland beschikbaar.
Zal ik dan toch maar weer es naar die vergadering gaan? 't Is zo verdraaid lastig daar te komen met OV...
Ik kijk vriendlief lief-lief aan, die is dól op paarden!
Dat voorstelrondje kon wel eens heel interessant gaan worden (en langdurig....) Amable schreef:Klopt, het is dan ook pas een paar weken geleden dat ik voor de eerste keer NVVR leden irl zagPaard 2009 was het weekend van 26 januari. Ben wel al een jaar lid. Is trouwens niet helemaal waar, heb tijdens de NH-dag in Arnhem ook met een paar mensen in de NVVR stand staan praten. Was wel erg leuk om te doen hoor, de NVVR demo, en ook nog een mooi t-shirt aan over gehouden
Amable schreef:Even een ander vraagje aan de NVVR-ers hier, als ik een artikel voor de vrijruiter wil aanleveren, hoe gaat dat dan in z'n werk?
)
Oke, thanks!