NVVR de moeite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:55

Waratje schreef:
Ha, komt de Tarq ook met Pasen? Gezellig! *\o/*

Wat is dat toch? Dat iedereen mijn paarden leuker vind als mij???
:n

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:20

:(:)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:25

Tarqsgirl schreef:
Waratje schreef:
Ha, komt de Tarq ook met Pasen? Gezellig! *\o/*

Wat is dat toch? Dat iedereen mijn paarden leuker vind als mij???
:n

:D Nah, zijn personeel is ook altijd zeer welkom, levert absoluut wat extra sjeu op :+
Maar nu weet ik wel welk paard ik meeneem, die kleine-bruine-dame-op-leeftijd vind Tarq een fijn rijmaatje, die loopt tenminste DOOR 8-)

Tarqsgirl

Re: NVVR de moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 14:30

Daarom heet ik ook Tarq's girl, personeel was te lang geworden... Dat je dat zo geraden hebt!

Dat is een mooi stel samen ja! :D

Tarq is nu hij volwassen geworden is absoluut niet rustig geworden: hij kent maar één gang: ''LudicrousSpeed''!!!!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:04

Tarqsgirl schreef:
Daarom heet ik ook Tarq's girl, personeel was te lang geworden... Dat je dat zo geraden hebt!

Dat is een mooi stel samen ja! :D

Tarq is nu hij volwassen geworden is absoluut niet rustig geworden: hij kent maar één gang: ''LudicrousSpeed''!!!!

Die madam van mij is met haar 22 jaar ook nog steeds niet rustig geworden, vrees dat het nooit gaat gebeuren. Die gang van Tarq kent zij ook :D
Zullen we het ze dan maar gunnen met Pasen? 8-)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:23

Amable schreef:
Leuk, een vrijruiter topic :D Mijn eerste contact met de NVVR was tijdens de demo die ik voor de NVVR gegeven heb op paard 2009. Was erg leuk en de eerste contacten waren ook erg gezellig! Ik wil ook eerdaags eens mee met een rit, maar heb de weekenden vaak zelf ook al in gepland met lessen en shows die ik geef, is dus altijd een beetje passen en meten. Ik heb 19 april iig vrijgehouden, dan kom ik graag naar de ledendag. Aangezien ik iemand mee neem die nog geen lid is ga ik alleen naar het middaggedeelte, maar als je ook mee wilt rijden dan kan dathoor Sandra :)

Weet je wel zeker dat dat klopt? 2009 is pas 8 weken oud.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:44

Antheman schreef:
Tarqsgirl schreef:
En we zijn net een NVVR-blog gestart, hier mag iedereen reageren ook niet leden, en je kan al wat leuke verslagen lezen.
http://devrijruiters.wordpress.com/

Leuke site ;)

Ik wel wel benadrukken dat dit los staat van de NVVR, dit is een eigen initiatief.

Antheman, het blog is een initiatief van NVVR-leden, de NVVR is geen Federatie of zo, het is een vereniging van leden. De leden zijn de NVVR. Een groepje leden heeft op een weekend een brainstorm gehouden, en besloten dat we iets nieuws nodig hadden om verhalen en foto's uit te wisselen, en na te kletsen na een weekend, dat is iets wat wij missen en een blog is ideaal, ook voor het uitwisselen van foto's. In zoverre is het wel degelijk een NVVR-leden initiatief.
Het is altijd een heel gedoe om iedereen foto's toe te sturen.
Maar het staat nog in z'n kinderschoenen, dus ik kan alleen maar zeggen: kom langs en plaats commentaar iedereen!

En NVVR leden: stuur foto's en verhalen op! :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 15:56

Sandrina schreef:
Amable schreef:
Leuk, een vrijruiter topic :D Mijn eerste contact met de NVVR was tijdens de demo die ik voor de NVVR gegeven heb op paard 2009. Was erg leuk en de eerste contacten waren ook erg gezellig! Ik wil ook eerdaags eens mee met een rit, maar heb de weekenden vaak zelf ook al in gepland met lessen en shows die ik geef, is dus altijd een beetje passen en meten. Ik heb 19 april iig vrijgehouden, dan kom ik graag naar de ledendag. Aangezien ik iemand mee neem die nog geen lid is ga ik alleen naar het middaggedeelte, maar als je ook mee wilt rijden dan kan dathoor Sandra :)

Weet je wel zeker dat dat klopt? 2009 is pas 8 weken oud.

Klopt, het is dan ook pas een paar weken geleden dat ik voor de eerste keer NVVR leden irl zag :) Paard 2009 was het weekend van 26 januari. Ben wel al een jaar lid. Is trouwens niet helemaal waar, heb tijdens de NH-dag in Arnhem ook met een paar mensen in de NVVR stand staan praten. Was wel erg leuk om te doen hoor, de NVVR demo, en ook nog een mooi t-shirt aan over gehouden :)

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:04

Ik heb het hele topic eens doorgelezen, niemand hoeft zich zorgen te maken over je aansluiting bij een groep NVVR-rers! Iedereen is welkom! en ritten worden meestal in groepjes gereden, dus er is een snelheid voor iedereen!

En zo'n weekend is helemaal geweldig, en dan hebben we ook als eerste een ''voorstel-rondje'' wat meestal vrij hilarisch is :D
op een weekend kun je met mensen afspreken of je hard of langzaam wil, een hele dag weg, of alleen 's ochtends. Het is nooit een probleem om je eigen draai te vinden.
's avonds komt het nog wel eens voor dat we wat langer blijven praten....

Ikke word meestal met de vaste NVVR weekend materialen ingepakt. }:)

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:33

Hey lache, ik ga dus wat 'oude bekenden' zien in Leersum!
Wie tevoren een nachtje buiten overnachting voor het paard nodig heeft, op rij-afstand van lokatie: ik heb een weiland beschikbaar.

Zal ik dan toch maar weer es naar die vergadering gaan? 't Is zo verdraaid lastig daar te komen met OV...
:)* Ik kijk vriendlief lief-lief aan, die is dól op paarden!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:36

mental11 schreef:
Hey lache, ik ga dus wat 'oude bekenden' zien in Leersum!
Wie tevoren een nachtje buiten overnachting voor het paard nodig heeft, op rij-afstand van lokatie: ik heb een weiland beschikbaar.

Zal ik dan toch maar weer es naar die vergadering gaan? 't Is zo verdraaid lastig daar te komen met OV...
:)* Ik kijk vriendlief lief-lief aan, die is dól op paarden!

Je kunt natuurlijk met OV naar Ede-Wageningen gaan, daar komen wij toch langs......
Volgens mij wordt het een erg gezellig weekend in Leersum :D Dat voorstelrondje kon wel eens heel interessant gaan worden (en langdurig....)

mental11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 19:33

Hé bedankt voor het voorstel. Als mijn lief toch wat paardmoe is, neem ik het met veel plezier aan.
Wíj kunnen het wel kort houden, ik ben alleen maar 8 jaar onder de radar gebleven en heb in die tijd natuurlijk helemaal niks beleefd. :D

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 20:50

Ohhhh, moet lukken om bij te praten tussen Ede en Ermelo (not) :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 00:05

Waratje, heb de vrijruiter meegenomen. Heb er even doorhen zitten bladeren, ziet er erg leuk uit.

Berith

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 08:44

Amable schreef:
Klopt, het is dan ook pas een paar weken geleden dat ik voor de eerste keer NVVR leden irl zag :) Paard 2009 was het weekend van 26 januari. Ben wel al een jaar lid. Is trouwens niet helemaal waar, heb tijdens de NH-dag in Arnhem ook met een paar mensen in de NVVR stand staan praten. Was wel erg leuk om te doen hoor, de NVVR demo, en ook nog een mooi t-shirt aan over gehouden :)

Is niet helemaal waar, je kent mij al langer dan 8 weken en ik ben al jaren NVVR lid :D

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 09:34

Maar ik ken jou niet als NVVR lid :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:26

Amable ik neem aan dat jij dit jaar ook weer naar HE gaat?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:55

Ik verwacht van wel ja :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:35

Even een ander vraagje aan de NVVR-ers hier, als ik een artikel voor de vrijruiter wil aanleveren, hoe gaat dat dan in z'n werk?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:40

Amable schreef:
Even een ander vraagje aan de NVVR-ers hier, als ik een artikel voor de vrijruiter wil aanleveren, hoe gaat dat dan in z'n werk?

Stuur een mailtje naar de redactiemail, staat voorin de VrijRuiter. De hoofdredactrice neemt dan ongetwijfeld contact met je op (als ze dat niet al doet naar aanleiding van je post op de lijst 8-) )

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:43

Jij bent snel :)) Oke, thanks! :)

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:32

wat een enthousiast mensen hier allemaal!!

lijkt me erg leuk om lid te worden want ik ben dol op buitenrijden, maar ik ga er nog even over nadenken!!

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:34

Niet meer nadenken ;) maar doen :D !!

sbdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:13

:D heb me net opgegeven voor een rit in elspeet 2e paasdag.
je mag gewoon mee doen zonder lid te zijn toch?
mocht dat erg leuk zijn dan word ik lid

hrokur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:16

Ja hoor, ritten zijn ook voor niet leden toegankelijk.