Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Thuis onder de kraan leek het wel of de huid van mijn handen verbrand was. Bevroren dus. Daarna braaf met rijden bij vorst altijd handschoenen aan gehad. Maar kan ze momenteel niet vinden, net als mijn hoefschoenen trouwens, dus steeds gewoon zonder gegaan.. 

We gaan ons er maar voor kleden en t worden waarschijnlijk stapritten met de staat van het bos                                                         
 ) het zou leuk zijn als 3*50 lukt. Mijn droom, maar in hoeverre dat haalbaar is blijft de vraag, in Laag Soeren de 80-60 en dan wellicht later in het jaar nog een 120 km in Duitsland ergens. Nogal ambitieus, haha, we gaan het zien. Momenteel vind ik 30 km al ver... 

Varekaj schreef:Ik baal als een stekker. Dit weekend geen kans om te gaan rijden: zaterdag les, zondag eetfestijn van m'n vriend zijn neef. Volgend weekend vrijdag/zaterdag/zondag eetfestijn van mijn eigen club. Weekend erna op stap met vriendin, zondag jury-opdracht. Maw, de komende 3 weekends alvast geen tijd om een lekkere buitenrit te maken. En vriend is thuis, dus doordeweeks na het werk is ook alweer lastig plannen.
                                                         MissToseland schreef:Doet er ook iemand mee aan de voorjaarsrit vanuit vila nova in Zorgvlied?
Ben verder geen endurance rijder. Misschien ooit met een volgend paard

Lein_ schreef:MissToseland schreef:Doet er ook iemand mee aan de voorjaarsrit vanuit vila nova in Zorgvlied?
Ben verder geen endurance rijder. Misschien ooit met een volgend paard
Waarom wachten op een volgend paard?![]()
Gewoon meedoen!!!!!!
Ik ging endurance rijden omdat een uitgezette buitenrit me wel relaxt leek.... Hahaha