Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:05

Hilli schreef:
Stuur de TS een PB, Rianne. Zij kan je verder helpen.

TS is toch wie de pagina heeft aangemaakt?

NienkeV1994

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:22

Ja, Mooney hier op Bokt :) De pagina doet het gewoon, maar de challenge staat op privé omdat er veel niet-bokkers mee gingen doen. TS kan jou toevoegen :)

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:37

morgen weer een ritje in de planning over de heide bij bennekom, hoop rond de 10 km er bij te plussen, dan zou ik ergens begin 80 uitkomen *\o/*
het werkt wel stimulerend hoor, het is jammer dat het 's avonds zo vroeg donker is, anders waren er hier ook al wel wat meer km bij gekomen maar ja om nou in het pikkedonker langs de weg te gaan rijden is niet echt wat.

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:05

Suzan_bobar schreef:
Wij staan ook stil qua km de komende tijd:
Gisteren Elvis kreupel uit de les gehaald,... Met aandraven leek hij zowel linksachter als rechtsachter niet goed. Sinds ik hem heb is hij nog niet kreupel geweest en gezien mijn verleden met Boobs, maak ik mij nu erg veel zorgen. Vandaag komt de DA/Osteo/homeo zien wat zij ervan zegt,... Vind het zo naar als een van mn dieren pijn heeft,...

Ja, vreselijk:( Hopelijk knapt hij snel op!

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:05

probabeest schreef:
morgen weer een ritje in de planning over de heide bij bennekom, hoop rond de 10 km er bij te plussen, dan zou ik ergens begin 80 uitkomen *\o/*
het werkt wel stimulerend hoor, het is jammer dat het 's avonds zo vroeg donker is, anders waren er hier ook al wel wat meer km bij gekomen maar ja om nou in het pikkedonker langs de weg te gaan rijden is niet echt wat.

Nee, das niks:( van mij mag het ook wel weer langer licht zijn haha..

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:18

Gistermorgen is hij behandeld. Hij is hoogstwaarschijnlijk flink uitgegleden in de weide. SI heeft een optater gehad en zn rug op meerdere plekken. RA had hij echt last. Zijn nieren hadden ook een klap gehad. Daar nu druppels voor gekregen. Nu 5-10 dagen stappen en dan kijken wat hij doet in draf. Spannende tijden,... Vooruitzicht is gelukkig positief!!

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:25

Vandaag weer lekker 22 km gemaakt op de hoge Veluwe :) Mazzel gehad met t weer. 2.45 uur weg geweest en daarna begin t te regenen!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 19:59

Hier was het echt vervelend weer vanmiddag :( Hele koude wind en regen, ben maar niet gaan rijden.. Misschien morgen weer

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:11

Hier was ook 'n aardig windje. Lijkt altijd best wel erg maar eenmaal in het bos is t goed te doen :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:15

Ik vind wind ook niet zo erg, maar toen ik haar ging voeren was het op de fiets gewoon verrekte koud :+ en dan vind ik het niet meer leuk om de bossen in te gaan

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:17

Ik heb vanmorgen vroeg buiten gereden, voordat het slechte weer er was. Een andere draver op sleeptouw genomen want die was voor het eerst naar buiten. Helaas veel wandelaars met honden op de ruiterpaden dus weinig echt kunnen rijden en die draver werd op een gegeven moment vrij onrustig en heeft mn hafje tegen zn neus getrapt. Dat ze losse benen had wisten we al maar dat ze ook van zo'n afstand uithaalt weten we nu ook :Y) gelukkig geen open wond, alleen haar eraf dus ziet er ff naar uit maar valt reuze mee.
De rest van de rit ging wel erg goed gelukkig, het was erg gezellig om eens met een wat groter groepje te rijden (4 paarden in totaal).

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:39

Was inderdaad een pittig windje. Maar zowel gisteren als vandaag droog kunnen rijden, dus geen klagen :D
Een beetje regen is niet erg, maar met flinke regen en wind zou de lol er voor mij ook af zijn.

Gisteren een nieuwe ronde uit geprobeerd en die bleek op z'n kortst gereden 18,5 km te zijn. Dus voor herhaling vatbaar. Eerste paar kilometer moeten we door het buitengebied, meestal overbruggen we dat stuk met de vrachtwagen, omdat we dat saai vinden. Maar het viel eigenlijk best mee en daarna is het bos en zandpaden en kunnen we in die gebieden gemakkelijk kilometers erbij plakken.

Vandaag de geijkte ronde van 9 km.

Vervelend als een paard geneigd is uit te halen, misschien net wat teveel prikkels in een keer, hopelijk vind ze snel wat meer ontspanning in een bosritje.
En gelukkig jouw paard niet harder geraakt, maar een kale neus is ook sneu :(:)

Veel beterschap voor je paard Suzan :(:)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:35

Hier ook een pittig windje. Gelukkig wel weer terug voor het begon te regenen, want het kwam hier met bakken uit de lucht!
Bijna 9 km gereden en 2 plaatjes gestegen in de lijst. Niet verkeerd! Leasepaardje kon het nog goed volhouden ondanks haar bolle buik, dus dinsdag als het droog is ook maar weer wat langer ritje maken :D

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 17:53

Beterschap met je paard Suzan.

Ik ben gister lekker uit wezen waaien met de kar,10 km gemaakt . Prince had er zin in met een gemiddelde van 9 km.
Vandaag de andere meegenomen. Stalgenootjes wilden eens de andere kant de bossen in en laat ik nou overal de weg weten. Dat was ook weer bijna 20 km. Sta nou op de 10e plek *\o/*

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 17:57

Ik ga morgen maar weer eens.. Alweer drie dagen niet gereden maar heb er de energie even niet meer voor :+ Loulou wel, die begint een beetje vervelend te worden (lees: zeil van de berg kuil die naast haar wei ligt losmaken, deze half opeten terwijl ze gewoon dagelijks kuil krijgt :\ Het is dat ik die hele berg kuil niet even kan verplaatsen.. Heb er maar een touwtje voor gespannen en hopelijk is het nu afgelopen)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:15

Suzan: Beterschap voor je pony. Hopelijk is ie snel weer de oude.

Ik ben vanmiddag ook nog even het bos in geweest. Lekker ritje, niet heel ver, 11,5 km. Toch voldoende om weer 2 plaatsjes omhoog te klimmen. Sta nu weer op 19.
Het waaide behoorlijk hier. Op de terugweg in galop tegen de wind in, de tranen stonden gewoon in mn ogen door de snelheid en vooral ook door de wind. Heerlijk! Letterlijk even uitgewaaid :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:08

Vandaag weer een lekker rondje gereden, hoewel het iets anders ging dan normaal. Ik had een route bedacht die we al wel 2 keer eerder hadden gereden, maar nu wilde ik hem eens van de andere kant doen. Nou, dan ziet alles er toch even anders uit... Opeens waren we op een wandelpad dat een heuvel op ging, maar ik dacht nog wel te herinneren dat we de vorige keer een heuvel af moesten, dus dacht dat het wel goed was en paard leek zo zeker te weten hoe hij moest lopen :P Dus ik maar vertrouwd op paard, maar na een tijdje zag ik nog steeds niks bekends. Maar even op endomondo gekeken of we nog wel de goede kant op gingen, en dat was nog wel zo. Maar dat pad werd smaller en smaller, en de bomen stonden ook steeds dichter bij elkaar. Vond het toch best wel een beetje eng want het was sowieso al best laat aan het worden en dat pad had heel veel bochten dus had ik niet veel uitzicht. Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd :)
Afbeelding
Vervolgens een paar hindernissen moeten nemen om verder te komen en eentje was wel heel spannend: er was opeens een hek die nergens open kon, maar het pad ging daarachter pas verder. Er was wel een gat in het hek voor wandelaars waar wij ook wel doorheen pasten, maar daar lag een dikke omgevallen boom voor..... Ben toen afgestapt en paard over de boom begeleid en dat deed hij toch wel erg braaf, stapte er netjes overheen :) Toen hoorden en zagen we wat auto's verderop dus besloten daarheen te rijden, aangezien ik ergens weer een drukke weg zou moeten kruisen. En inderdaad, dat was de weg! Dus toen was het weer goed haha, en wat vlotter naar huis gereden vanaf dat punt.

Afbeelding

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:25

Chouchou schreef:
Vandaag weer een lekker rondje gereden, hoewel het iets anders ging dan normaal. Ik had een route bedacht die we al wel 2 keer eerder hadden gereden, maar nu wilde ik hem eens van de andere kant doen. Nou, dan ziet alles er toch even anders uit... Opeens waren we op een wandelpad dat een heuvel op ging, maar ik dacht nog wel te herinneren dat we de vorige keer een heuvel af moesten, dus dacht dat het wel goed was en paard leek zo zeker te weten hoe hij moest lopen :P Dus ik maar vertrouwd op paard, maar na een tijdje zag ik nog steeds niks bekends. Maar even op endomondo gekeken of we nog wel de goede kant op gingen, en dat was nog wel zo. Maar dat pad werd smaller en smaller, en de bomen stonden ook steeds dichter bij elkaar. Vond het toch best wel een beetje eng want het was sowieso al best laat aan het worden en dat pad had heel veel bochten dus had ik niet veel uitzicht. Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd :)
[ Afbeelding ]
Vervolgens een paar hindernissen moeten nemen om verder te komen en eentje was wel heel spannend: er was opeens een hek die nergens open kon, maar het pad ging daarachter pas verder. Er was wel een gat in het hek voor wandelaars waar wij ook wel doorheen pasten, maar daar lag een dikke omgevallen boom voor..... Ben toen afgestapt en paard over de boom begeleid en dat deed hij toch wel erg braaf, stapte er netjes overheen :) Toen hoorden en zagen we wat auto's verderop dus besloten daarheen te rijden, aangezien ik ergens weer een drukke weg zou moeten kruisen. En inderdaad, dat was de weg! Dus toen was het weer goed haha, en wat vlotter naar huis gereden vanaf dat punt.

[ Afbeelding ]

Haha, geen herhaling vatbaar zeker :=

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:42

@ Chouchou: routes zien er vanaf de andere kant zeker anders uit! Ook al paar x in vergist!
Gelukkig ben je thuis gekomen :)

@maaike: ook herkenbaar, tranen over je wangen van de wind. Heerlijk! Jij hebt mij dan ingehaald :D want ik stond de hele week al op 20, maar nu nog steeds, dus dat snap ik even niet, zou dan eigenlijk gezakt moeten zijn. Soms heb ik t idee dat t niet helemaal klopt, als ik de challenge open op m'n telefoon staan er ook andere km's dan via de pc.
Laatst bijgewerkt door xNicolx op 23-12-13 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 23:45

Dat ken ik ook ja.. Was er laatst van overtuigd dat ik een nieuw pad had ontdekt, maar nee, het was een pad dat ik vanaf de andere kant vaker reed :+

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:51

Volgendsmij ga ik jullie nooit meer inhalen haha!
Ben nog niet aangemeld.
Had zaterdag 27,2 km gereden :+

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 10:26

Chouchou: Spannend rondje zo te lezen.

xNicolx: Bij mij verschilt het aantal km's in de app en op de site ook van elkaar. De app loopt bij mij meestal achter merkte ik.

xRiiannex: Als je zaterdag je app aan had staan, dan tellen die km's gewoon mee voor de challenge hoor ;)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 10:51

Chouchou schreef:
Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd :)

Dat is altijd een hele geruststelling he :) Als ze dan een week later willen weten waar je bent, kan die vriendin zeggen "O ja, maar die is ontvoerd hoor" :P

Ik doe het zelf ook altijd zo :') Af en toe even een foto appen naar mijn vriend van waar ik voor het laatst levend gezien ben _O-

Het waait hier vandaag ontzettend hard. Ik ga dus maar niet het bos in, anders wordt die "hier is ze voor het laatst levend gezien" wel heel letterlijk vrees ik :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:18

Snadrem schreef:
Chouchou schreef:
Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd :)

Dat is altijd een hele geruststelling he :) Als ze dan een week later willen weten waar je bent, kan die vriendin zeggen "O ja, maar die is ontvoerd hoor" :P

Ik doe het zelf ook altijd zo :') Af en toe even een foto appen naar mijn vriend van waar ik voor het laatst levend gezien ben _O-

Het waait hier vandaag ontzettend hard. Ik ga dus maar niet het bos in, anders wordt die "hier is ze voor het laatst levend gezien" wel heel letterlijk vrees ik :')

Haha ja doe ik ook regelmatig, just in case. Scheelt wel dat ik nu altijd endomondo aan heb staan als ik rij, dus het zou toch wel iemand moeten opvallen als ik niet beweeg maar de tijd wel verder gaat (vermoord/gevallen), of als ik opeens met 100 km/u de bossen uit ga (ontvoerd). Hele geruststelling :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:35

Ik wilde ook de bossen in gaan maar denk dat ik dat met deze wind toch maar niet ga doen -O-