Hilli schreef:Stuur de TS een PB, Rianne. Zij kan je verder helpen.
TS is toch wie de pagina heeft aangemaakt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzan_bobar schreef:Wij staan ook stil qua km de komende tijd:
Gisteren Elvis kreupel uit de les gehaald,... Met aandraven leek hij zowel linksachter als rechtsachter niet goed. Sinds ik hem heb is hij nog niet kreupel geweest en gezien mijn verleden met Boobs, maak ik mij nu erg veel zorgen. Vandaag komt de DA/Osteo/homeo zien wat zij ervan zegt,... Vind het zo naar als een van mn dieren pijn heeft,...
probabeest schreef:morgen weer een ritje in de planning over de heide bij bennekom, hoop rond de 10 km er bij te plussen, dan zou ik ergens begin 80 uitkomen![]()
het werkt wel stimulerend hoor, het is jammer dat het 's avonds zo vroeg donker is, anders waren er hier ook al wel wat meer km bij gekomen maar ja om nou in het pikkedonker langs de weg te gaan rijden is niet echt wat.
Chouchou schreef:Vandaag weer een lekker rondje gereden, hoewel het iets anders ging dan normaal. Ik had een route bedacht die we al wel 2 keer eerder hadden gereden, maar nu wilde ik hem eens van de andere kant doen. Nou, dan ziet alles er toch even anders uit... Opeens waren we op een wandelpad dat een heuvel op ging, maar ik dacht nog wel te herinneren dat we de vorige keer een heuvel af moesten, dus dacht dat het wel goed was en paard leek zo zeker te weten hoe hij moest lopenDus ik maar vertrouwd op paard, maar na een tijdje zag ik nog steeds niks bekends. Maar even op endomondo gekeken of we nog wel de goede kant op gingen, en dat was nog wel zo. Maar dat pad werd smaller en smaller, en de bomen stonden ook steeds dichter bij elkaar. Vond het toch best wel een beetje eng want het was sowieso al best laat aan het worden en dat pad had heel veel bochten dus had ik niet veel uitzicht. Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd
[ Afbeelding ]
Vervolgens een paar hindernissen moeten nemen om verder te komen en eentje was wel heel spannend: er was opeens een hek die nergens open kon, maar het pad ging daarachter pas verder. Er was wel een gat in het hek voor wandelaars waar wij ook wel doorheen pasten, maar daar lag een dikke omgevallen boom voor..... Ben toen afgestapt en paard over de boom begeleid en dat deed hij toch wel erg braaf, stapte er netjes overheenToen hoorden en zagen we wat auto's verderop dus besloten daarheen te rijden, aangezien ik ergens weer een drukke weg zou moeten kruisen. En inderdaad, dat was de weg! Dus toen was het weer goed haha, en wat vlotter naar huis gereden vanaf dat punt.
[ Afbeelding ]
Chouchou schreef:Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd
Snadrem schreef:Chouchou schreef:Dus toen maar even een vriendin gebeld, zodat zij het in ieder geval wist als ik ontvoerd/vermoord werd
Dat is altijd een hele geruststelling heAls ze dan een week later willen weten waar je bent, kan die vriendin zeggen "O ja, maar die is ontvoerd hoor"
![]()
Ik doe het zelf ook altijd zoAf en toe even een foto appen naar mijn vriend van waar ik voor het laatst levend gezien ben
![]()
Het waait hier vandaag ontzettend hard. Ik ga dus maar niet het bos in, anders wordt die "hier is ze voor het laatst levend gezien" wel heel letterlijk vrees ik